Welke is dit dan? Van Kruidvat eigen merk of?
Gatver ben echt ziek en misselijk en chagrijnig. Weet al weer helemaal waarom ik nooit alcohol drink. Kan ook gewoon niet slapen
Voel je je nog steeds klote nu?
Ik vind het zo volwassen van mezelf dat ik enigszins “op tijd” bij een leuk feestje ben weggegaan omdat ik straks/zondag met m’n opa en oma uit eten ga. Want ik zit nou lekker op m’n eigen bank. Terwijl het nog steeds laat is maar het was echt gezellig dus eigenlijk wou ik niet weg. Alsnog, baby steps
Zo maar naar het werk. Ik voel me echt zielig op deze zondagochtend.
Ugh ik had zo’n nare droom. Ben helemaal naar wakker geworden. Durf nu ook niet meer te gaan slapen.
Gewoon al wakker op een zondag. Straks maar eens vroeg starten met studeren.
Vanavond maar na sesamstraat slapen.
Morgen nog 1 dagdienst en dan 2 dagen vrij.
Ben kapot
Ik ben doordat ik deze maandag vrij heb genomen van werk eindelijk eens fatsoenlijk vrij, 5 dagen achter elkaar, eerste keer dat het meer dan 2 dagen is sinds 1 september. Het is eigenijk niks maar het voelt ZO chill, ik voel me echt oud dat ik hiervan zo intens geniet. Is dit nu m’n leven?
Aaah waarom vond ik sporten op zondagochtend een goed plan? Zo lekker buiten bootcampen
Heerlijk toch! Ik ga zo ook naar buiten om te sporten. Succes!
Omg de kerstmutsen
Bleh zo werken en het is zo donker
Haha super leuk die mutsjes!
Volgens mij zag ik net een kerstmuts bewegen, of word ik nu gek?!
Haha ja ik zag het ook, volgens mij toen ik een poll invulde?
Zitten jullie op mobiel? Dan klopt het ja. Sorry, de plaatsing was niet helemaal goed dus heb ik even aangepast
Jaa op m’n mobiel. Haha gelukkig maar, zat ze de hele tijd met een haviksoog in de gaten te houden omdat ik het daarna niet meer zag
Ze zijn ook echt om en om
HAHAHA die kerstmuts. Briljant