Wat je even kwijt wilt #13

Ik heb best oké geslapen vannacht. Gelukkig!

Dadelijk ga ik naar de film met een collega en haar kindjes. Zondagochtend, kinderfilm. Heerlijk :heart_eyes:

En verder wil ik mijn boek uitlezen vandaag. Even een helemaal ontspannen dag, zonder na te hoeven denken.

5 likes

Ik reageer alleen even om te zien hoe de muts staat
Edit: staat leuk

9 likes

Ik kwam net hetzelfde doen

5 likes

Klinkt als een heerlijke zondag!

Ik ga straks op de bank zitten en daar kom ik tot ik vanavond naar bed ga niet meer vanaf. Ook niet verkeerd :slight_smile:

2 likes

Weet iemand hoe deze zijn? Ben boodschappen aan het bestellen bij de AH, lekker of niet bestellen?

image

Kut nachtdienst met alleen maar ellende en kan nu niet slapen :frowning_face:

Ik wil alleen even kijken hoe de kerstmissen op mijn kapsalon staat :heart_eyes:

Edit: it’s beaauuuuutiful!

5 likes

Jouw zeehond met kerstmuts :heart_eyes:

2 likes

Ahhh heb vannacht bijna geen oog dichtgedaan. Stomme studenten enkele huizen verder begonnen om 3 uur opeens super luide muziek te spelen en daarna kon ik niet meer goed in slaap geraken :persevere: Gelukkig geen verplichtingen vandaag.

Superleuk idee die kerstmutsen! @moderators

3 likes

Nou heb ik 2 mutsen op.

4 likes

Hahaha die mutsen, geweldig! :heart_eyes::joy:

Als je bijv. een broodje er van maakt, zijn ze lekker! Dus lekkere laag mayo en ketchup want als je ze zo eet zijn ze een beetje aan de droge kant, maar qua smaak vind ik ze wel lekker.
Ik haal altijd die hapjes, die zijn ook lekker!

1 like

He getver, had me gisteravond nog even aangemeld voor een yogales vanochtend om half 10. Vergeet ik natuurlijk m’n wekker te zetten, stipt half 10 wakker :rage:

2 likes

Welke app is dit? #benieuwd

Ik heb deze nooit geprobeerd, maar die ‘kroketten’ daarvan zijn heeel lekker

1 like

Vandaag eenmalig meehelpen in een kledingwinkel op de koopzondag voor kerstmis. This is gonna be fuuuuun. :joy:

1 like

Ben niet alleen blij met mn kerst muts maar ook met mn dark thema hehhe

De kerstmuts staats precies recht op mijn hoofd! Nu is het kerst :christmas_tree::heart:

Edit: Oh nee helemaal niet recht haha maar ik ben er toch blij mee

1 like

Er zijn meerdere mutsen gelukkig :wink:

2 likes