Wat je even kwijt wilt #13

Superleuk idee die kerstmutsen! @moderators

3 likes

Nou heb ik 2 mutsen op.

4 likes

Hahaha die mutsen, geweldig! :heart_eyes::joy:

Als je bijv. een broodje er van maakt, zijn ze lekker! Dus lekkere laag mayo en ketchup want als je ze zo eet zijn ze een beetje aan de droge kant, maar qua smaak vind ik ze wel lekker.
Ik haal altijd die hapjes, die zijn ook lekker!

1 like

He getver, had me gisteravond nog even aangemeld voor een yogales vanochtend om half 10. Vergeet ik natuurlijk m’n wekker te zetten, stipt half 10 wakker :rage:

2 likes

Welke app is dit? #benieuwd

Ik heb deze nooit geprobeerd, maar die ā€˜kroketten’ daarvan zijn heeel lekker

1 like

Vandaag eenmalig meehelpen in een kledingwinkel op de koopzondag voor kerstmis. This is gonna be fuuuuun. :joy:

1 like

Ben niet alleen blij met mn kerst muts maar ook met mn dark thema hehhe

De kerstmuts staats precies recht op mijn hoofd! Nu is het kerst :christmas_tree::heart:

Edit: Oh nee helemaal niet recht haha maar ik ben er toch blij mee

1 like

Omg die mutsen :heart_eyes:

1 like

Ik heb Fantastic beasts and where you find them gekeken. Fantastische film! Bedankt voor je tip. :smiley:

3 likes

OkĆ© er waren net buren heel heftig ruzie aan het maken, zij riep dingen over leven kapot maken, hij riep sla dan, volgens mij gebeurde dat ook en toen riep zij iets van jij slaat mij continu. Klonk echt niet ok maar ik kan niet goed thuisbrengen waar het is dus twijfel of ik moet bellen/het ergens melden? Iedereen woont hier dicht op elkaar en het zou uit meerdere woningen kunnen komen. Ik heb geen idee wat er gebeurt na een melding maar ze kunnen toch moeilijk bij 5 woningen aanbellen met ā€˜slaat u uw vrouw?’…

Nooooo we hebben 4 uur vertraging op het vliegveld in Finland… Even kijken of we recht hebben op een vergoeding… :sob: Zo zonde van de tijd

1 like

@Sia Seeking (website).

1 like

Ja daar heb je wel gelijk in waarschijnlijk. Ben alleen ook weer een beetje bang dat als er dan inderdaad politie komt dat de een dan denkt dat de ander gebeld heeft en ik het alleen maar erger maak ofzo? Dit is ook de eerste keer dat ik iets hoor dus geen idee hoe structuctureel dit is, het is nu ook weer rustig. Ik vind het lastig om een goede afweging te maken…

@grace dat van bewijs bij een eventuele aangifte is wel een goede ja, denk dat ik toch maar bel. Dankjewel!

2 likes

Ik heb zo lekker geslapen en ik zit echt vol energie! Wat ga ik vandaag doen? Ga ik schoonmaken? Of boodschappen doen? Ik ga in ieder geval mn leven weer een beetje op orde krijgen vandaag, ik voel dat het een goeie dag is daarvoor

9 likes

Heeft iemand tips voor een stijve nek? Heb hem dinsdagnacht verrekt en kan m’n hoofd amper naar rechts draaien zonder pijn te hebben :roll_eyes:

Noooo heel het najaar super fit gevoeld en precies vlak voor kerst een goede verkoudheid te pakken.

@Krabsalade ja heb je ook gelijk in. Ik heb net gebeld, waren ze blij mee. Ik heb 2 huisnummers gegeven die het zouden kunnen zijn dus ze gaat uitzoeken wie daar wonen (vrouw klonk buitenlands dus daar kunnen ze waarschijnlijk wel iets uit opmaken), ze gaat kijken of er andere meldingen zijn, en voorleggen of ze langskomen of afwachten. Dank voor jullie advies, ben blij dat ik toch gebeld heb.

19 likes