Omg die mutsen
Ik heb Fantastic beasts and where you find them gekeken. Fantastische film! Bedankt voor je tip.
OkĂ© er waren net buren heel heftig ruzie aan het maken, zij riep dingen over leven kapot maken, hij riep sla dan, volgens mij gebeurde dat ook en toen riep zij iets van jij slaat mij continu. Klonk echt niet ok maar ik kan niet goed thuisbrengen waar het is dus twijfel of ik moet bellen/het ergens melden? Iedereen woont hier dicht op elkaar en het zou uit meerdere woningen kunnen komen. Ik heb geen idee wat er gebeurt na een melding maar ze kunnen toch moeilijk bij 5 woningen aanbellen met âslaat u uw vrouw?ââŠ
Nooooo we hebben 4 uur vertraging op het vliegveld in Finland⊠Even kijken of we recht hebben op een vergoeding⊠Zo zonde van de tijd
Ja daar heb je wel gelijk in waarschijnlijk. Ben alleen ook weer een beetje bang dat als er dan inderdaad politie komt dat de een dan denkt dat de ander gebeld heeft en ik het alleen maar erger maak ofzo? Dit is ook de eerste keer dat ik iets hoor dus geen idee hoe structuctureel dit is, het is nu ook weer rustig. Ik vind het lastig om een goede afweging te makenâŠ
@grace dat van bewijs bij een eventuele aangifte is wel een goede ja, denk dat ik toch maar bel. Dankjewel!
Ik heb zo lekker geslapen en ik zit echt vol energie! Wat ga ik vandaag doen? Ga ik schoonmaken? Of boodschappen doen? Ik ga in ieder geval mn leven weer een beetje op orde krijgen vandaag, ik voel dat het een goeie dag is daarvoor
Heeft iemand tips voor een stijve nek? Heb hem dinsdagnacht verrekt en kan mân hoofd amper naar rechts draaien zonder pijn te hebben
Noooo heel het najaar super fit gevoeld en precies vlak voor kerst een goede verkoudheid te pakken.
@Krabsalade ja heb je ook gelijk in. Ik heb net gebeld, waren ze blij mee. Ik heb 2 huisnummers gegeven die het zouden kunnen zijn dus ze gaat uitzoeken wie daar wonen (vrouw klonk buitenlands dus daar kunnen ze waarschijnlijk wel iets uit opmaken), ze gaat kijken of er andere meldingen zijn, en voorleggen of ze langskomen of afwachten. Dank voor jullie advies, ben blij dat ik toch gebeld heb.
Wil je er iets over kwijt?
Ah wat spannend inderdaad! Ga je er voor studie of werk ofzo heen?
HĂš, ik zie geen kerstmutsen?
Oh ander thema, mijn god, hysterisch dit
Pfff echt een kutnacht gehad. Was gewoon klaarwakker. En dan uiteindelijk in slaap vallen en verkouden wakker worden
Zo nog even 5 uurtjes werken en dan ook eindelijk vakantie. Zo geen zin in, maargoed nog maar even volhouden! En ik kan mijn nieuwe nikes dragen dus daar ga ik maar de hele tijd aan denken haha.
Die kerstmutsen zijn echt fantastisch!!
Super leuk die kerstmutsen hahaha. Even posten om te zien hoe ie bij mij staat
He ik zie helemaal nergens kerstmutsen?? Dit is heel verwarrend haha
Bedankt! Heb idd spierbalsem en net ook wat oefeningen gedaan en het is al ietsjes beter. Blijf ook de hele dag smeren nu (moet straks werken)
Ben net een half uur bezig geweest om steeds mân profielfoto te veranderen zodat het kerstmutsje precies goed zit, dacht eindelijk dat ik 'm had kom ik erachter dat er 2 verschillende mutsjes zijn
Ik ben zo aan het letten of die kerstmutsjes bij de avatars passen, dat ik de posts niet meer lees waar ik langsscrol.