Wat je even kwijt wilt #13

Wil je er iets over kwijt?

Ah wat spannend inderdaad! Ga je er voor studie of werk ofzo heen?

Hè, ik zie geen kerstmutsen?
Oh ander thema, mijn god, hysterisch dit :joy:

1 like

Pfff echt een kutnacht gehad. Was gewoon klaarwakker. En dan uiteindelijk in slaap vallen en verkouden wakker worden :joy:

Zo nog even 5 uurtjes werken en dan ook eindelijk vakantie. Zo geen zin in, maargoed nog maar even volhouden! En ik kan mijn nieuwe nikes dragen dus daar ga ik maar de hele tijd aan denken haha.

Die kerstmutsen zijn echt fantastisch!!

2 likes

Super leuk die kerstmutsen hahaha. Even posten om te zien hoe ie bij mij staat

1 like

He ik zie helemaal nergens kerstmutsen?? Dit is heel verwarrend haha

@Krabsalade @Seal

Bedankt! Heb idd spierbalsem en net ook wat oefeningen gedaan en het is al ietsjes beter. Blijf ook de hele dag smeren nu (moet straks werken)

2 likes

Ben net een half uur bezig geweest om steeds m’n profielfoto te veranderen zodat het kerstmutsje precies goed zit, dacht eindelijk dat ik 'm had kom ik erachter dat er 2 verschillende mutsjes zijn :woman_facepalming:

14 likes

Misschien kan je ook een sjaal opdoen zodat je hals wat warm blijft.
Mijn kinisist hamert daar altijd op

2 likes

Zo naar de supermarkt. Zal wel niet te doen zijn qua drukte :no_mouth:

Zooo leuk die kerstmutsen :santa:t3:

6 likes

Toch wel typisch dat oude mensen vaak rond kerst sterven. Vrijdag de oma van Mn zwager en vanochtend de opa van Mn ex. Die liep woensdag nog rond maar was er ineens klaar mee. Alsof je echt ervoor kunt kiezen te sterven. Best apart. Maar beide over de 90 jaar dus ook helemaal prima.

even kijken hoe mijn kerstmuts eruit ziet

Edit: ooh leuk!! Lijkt wel alsof mijn powder puff hem echt op heeft :grin:

7 likes

Ooh die mutsem zijn heel leuk. Dit wordt maar even mijn thema voor kerst!

Is dat Emilia op jouw profielfoto? :smiling_face_with_three_hearts:

Hahahahaha heeft jouw avatar nou een baard?

3 likes

Ja!

Ik voel me zo onrustig. Ik ga vanavond kerst vieren met vriendinnen moet daarvoor nog boodschappen doen. Ik moet morgen nog werken en het is mijn laatste dag op die groep. Dus ik moet nog allemaal dingen afronden maar ik werk alleen morgen, zonder collega.

En ik ging ervan uit dat ik eerste kerstdag bij de familie van mijn vriend zou zijn dus ik had tegen mijn moeder gezegd dat ik tweede kerstdag wel mee kon uit eten. Maar nu viert de familie van mijn vriend het toch ook tweede kerstdag en ik vind het zo stom. Ik weet dat mijn moeder het jammer vindt als ik niet mee ga maar ik voel me ook soort van verplicht om naar zijn familie te gaan.

Ook is mijn kamer zoooo’n zooi. Ik voel me daar helemaal onrustig door. Maar ik heb geen tijd om het op te ruimen.

Ja godver ik moet nog iets afkijken maar nu wil ik een kerst avatar tekenen!

4 likes

Ik kijk zo op om naar de supermarkt te gaan straks. Zo druk, zoveel mensen.