Wat je even kwijt wilt #13

Ik doe al veel dingen alleen hoor, film, museum, winkelen etc. En in een hotel zou ik ook wel kunnen maar eten in een restaurant is voor mij toch een brug te ver.

1 like

Takje van rode besjes en eucalyptus samen binden met een lintje en op het bord leggen. En kaarsjesss

5 likes

Hey ik zag bij onze appie een tas vol met versier dingen voor op tafel . En vgm zitten er ook fotos bij van hoe je je tafel kan versieren. Misschien iets voor jou?

1 like

Wijnglas en een waterglas. Fles gekoelde wijn ( in een wijnkoeler? ) kerststukje of een subtiel bloemetje op tafel.
Servetten oprollen en ee servetring eromheen doen.

1 like

IK wil wel foto zien van het resultaat

2 likes

Wij moeten al onze boodschappen nog doen. Of ja, wij, ik niet haha. Wij hebben 10 jaar geleden afgesproken dat ik nooit boodschappen hoef te doen tenzij het niet anders kan. Ik kan niet dealen met supermarkten :triumph: Lekker diva gedrag.

image

30 likes

Ja dat. Ik heb 11 jaar in een supermarkt gewerkt als bijbaan vanaf mijn 15e. Ik heb genoeg geleden.

9 likes

Dat vind ik wel echt de beste deal ooit!

ugh ik werk vandaag thuis om al dat overdreven happy kerstgedoe op kantoor te ontlopen. volgens mij kreeg ik net een controle belletje van mn baas of ik die en die mail al had gezien die wel vijf min geleden had verstuurd :roll_eyes:

Ik keek echt uit naar een dagje chillen maar mijn buurman zit al de hele ochtend mega harde muziek te draaien en ik ben nu alweer zo opgefokt. Wat een vreselijke muziek ook echt.

Ik doe ook nooit de week boodschappen. Alleen tussendoor wat kleine dingetjes halen. Vriend is chef boodschappen. Ik ben chef plee schrobben.

Precies. Take notes @Nox!

1 like

Oh vreselijk. Kan je er niet wat van zeggen?

Het is nu net ineens stil!

Sterkte lieve @GEEZ :heart:

1 like

Ik ga de rest van de ochtend wachten op mijn boeken en daarna lezen met Tonys. Want ik vond dat ik wel een reep chocolade had verdiend.

2 likes

Boek mee naar je ouders :heart_eyes:

1 like

Net het gesprek gehad en ging super goed, ze gaf zelf aan dat ze enthousiast was en een goed gevoel had en mag meteen deze week een keer meelopen, kennismaken met het team en krijg een assessment, maar ze zei al dat dat meer is omdat het nou eenmaal onderdeel van de procedure is en dat ik me daar niet zo druk om hoef te maken. Super fijn dus :blush:

12 likes

Het is weer zover. Ik zit bij de pedicure en omg de tickle is real.

Mag. Niet. Schoppen.

14 likes

Dit is de reden dat ik nog nooit bij een pedicure ben geweest, volgens mij zou ik dan continu moeten lachen en rare bewegingen met mijn benen maken.

2 likes