Hahahaha heerlijk
Soms voel ik mezelf oud en bejaard en walg ik van mijn vrienden , die nog elk feestje doorgaan en zichzelf klem zuipen-gebruiken. Laat me met rust als ik gewoon water/sap drink en vroeg naar huis ga, ipv opmerkingen plaatsen dat ik altijd als eerst naar huis toega.
Ik heb gisternacht nieuws ontvangen wat mijn leven omgooit. Maar ik mag het met niemand delen…
Over een poosje wel, het is alleen voor nu geheim om geen stress te veroorzaken bij mensen tijdens de kerst
Kan niet wachten tot het mooi weer is… Dan maakt mijn verwarming tenminste geen lawaai meer. Schijnbaar is het onmogelijk om hem echt geluidsvrij te krijgen.
Ik ging een bestelling retourneren met items die ik via koppelverkoop kocht. Als je dan maar 1 item houdt telt de korting niet meer. Ik bracht 2 van de 3 items terug en ze hebben de korting erop gelaten?
Heb daar bovenop ook nog een kortingsbon van 5€ gekregen.
Uiteindelijk maar 6,5€ voor m’n mooie plisserok hoeven te betalen
Today is a good day
Overal lees ik dat bladerdeeg op 180-200 graden moet. Maar als ik dat doe is het bladerdeeg aan de randjes onwijs hard ipv lekker luchtig. Als ik ‘m zachter zet wordt het weer zo zompig en niet echt gaar. Misschien vanaf het begin met aluminiumfolie? Of een andere tip?
Ik wil zo een pakketje ophalen bij een bezorgpunt, en er staat dat hij bezorgd zou zijn maar er staat ook dat het pas beschikbaar is na 15:00. Weet iemand of dit onzin is en ik het wellicht gewoon al kan halen? Haha ik ben een stuk ongeduld…
Haha mijn familie neemt kerst zo serieus dat ik straks opgehaald word van werk zodat ik een half uur eerder thuis ben
Ik ben ook erg benieuwd naar deze website!
Oh, alleen eten in een restaurant went ook, vind ik. De eerste keer is het wat raar, maar ik heb altijd een boek bij me om tijdens het wachten te lezen. Toen ik eens in een sterrenrestaurant was, bood de ober me zelfs tijdschriften aan om te lezen, vond ik heel attent en fijn. En ik heb verder nog nooit rare reacties gekregen.
Nu met de feestdagen vind ik het alleen wel vervelender. Het hoort toch een beetje samen met familie gevierd te worden, dus ik ben bang dat ik me toch wat ongemakkelijk zal voelen als ik nu alleen uit ga eten. Het idee dat andere mensen me zielig zullen vinden ofzo? Maar dit is juist mijn eigen keuze, dus ik ga het wel gewoon doen.
Mijn moeder is net bij de supermarkt geweest en haar woorden zijn: Ze zijn helemaal gek geworden.
te doen
Ik ga nu m’n huisje verlaten en er ligt stof en afwas en het irriteert me dat ik geen tijd meer heb om te poetsen
Ik ben echt een huisvrouw geworden
prik je met een vork gaatjes in je deeg of niet? Dat helpt bij mij meestal op er lucht in te krijgen
@Lula Ik was net even te voet naar de Aldi en daar kon ik zo betalen (terwijl de Aldi normaal echt drama is met kassa’s). Ik liep terug over de parkeerplaats van de plaatselijke Jumbo en daar stond zelfs een file om te kunnen parkeren At your own risk, denk ik
Oke ik hoor dus net dat mijn achternichtje een kwaardaardige tumor heeft met uitzaaiingen naar haar rug. Ik zie dat meisje vrijwel nooit maar ik zit toch even te huilen nu. Fucking kut wereld… Dat meisje is godverdomme 16.
Wat ontzettend heftig nieuws, snap dat je erg van slag bent. Veel sterkte voor nu!
Maar dit vind ik wel gek, want ik krijg dan eerst het bericht van “afhalen na 15.00 uur”, wat prima is. Maar als ik dan vervolgens eerder die ochtend een bericht krijg dat mn pakket bezorgd is en ik het vanaf dat moment kan afhalen?? Dat moet dan toch beter op elkaar afgestemd worden
Heb een virus te pakken. Ziek, stem kwijt, koorts. The whole shebang. Morgen zou ik meegaan naar het kerstfeest van mijn schoonfamilie. Vriend zegt dat hij het begrijpt dat ik ziek ben en dat ik me geen zorgen moet maken, maar ik voel me zo ontzettend schuldig als ik morgen niet mee kan. Helpt ook niet dat mijn schoonmoeder een schat is. #badtiming