Wat je even kwijt wilt #13

Oh vreselijk. Kan je er niet wat van zeggen?

Het is nu net ineens stil!

Sterkte lieve @GEEZ :heart:

1 like

Ik ga de rest van de ochtend wachten op mijn boeken en daarna lezen met Tonys. Want ik vond dat ik wel een reep chocolade had verdiend.

2 likes

Boek mee naar je ouders :heart_eyes:

1 like

Net het gesprek gehad en ging super goed, ze gaf zelf aan dat ze enthousiast was en een goed gevoel had en mag meteen deze week een keer meelopen, kennismaken met het team en krijg een assessment, maar ze zei al dat dat meer is omdat het nou eenmaal onderdeel van de procedure is en dat ik me daar niet zo druk om hoef te maken. Super fijn dus :blush:

12 likes

Het is weer zover. Ik zit bij de pedicure en omg de tickle is real.

Mag. Niet. Schoppen.

14 likes

Dit is de reden dat ik nog nooit bij een pedicure ben geweest, volgens mij zou ik dan continu moeten lachen en rare bewegingen met mijn benen maken.

2 likes

Spannend, je mag je voelen zoals je je voelt.
Ik hoop dat het doorgaat en je spanning wat afneemt en je daardoor makkelijker kunt genieten. Ik gun het je zo :heart::heart:

Ik ben nu aan het werk maar hier is echt niks te doen. Voor interne dossiers kan ik niemand bereiken want zowat iedereen heeft verlof. Er komen ook geen telefoons of mails binnen. Echt een verloren dag hier, ik snap niet dat sommige bedrijven per se open willen zijn vandaag.

Nog maar eens een rondje nieuwssites doen dan

Ze zijn er al!!!
Whoehoeeee

2 likes

Mijn lunch is 2 oliebollen en een appelbeignet.
#YOLO

10 likes

Snap ik heel goed. Afleiding is het beste. Een leuk boek kopen? :sweat_smile:
Bezig blijven helpt. Gaat het verder beter met je? En met je vriend? :heart:

Met mij gaat t redelijk. Vrij veel pijn nog steeds en ik merk gewoon dst ik niet goed in mn vel zit en veel nare herinneringen. Wel veel afleiding en ook wel een boel leuke dingen om naar uit te kijken en die helpen me wel.
En niet te veel nadenken, afleiding zoeken en doorgaan. Niet de slimste oplossing, maar op dit moment wel de fijnste voor me.

Hahahaha heerlijk :heart::heart:

1 like

Soms voel ik mezelf oud en bejaard en walg ik van mijn vrienden , die nog elk feestje doorgaan en zichzelf klem zuipen-gebruiken. Laat me met rust als ik gewoon water/sap drink en vroeg naar huis ga, ipv opmerkingen plaatsen dat ik altijd als eerst naar huis toega.

6 likes

Ik heb gisternacht nieuws ontvangen wat mijn leven omgooit. Maar ik mag het met niemand delen… :frowning:

Over een poosje wel, het is alleen voor nu geheim om geen stress te veroorzaken bij mensen tijdens de kerst

Kan niet wachten tot het mooi weer is… Dan maakt mijn verwarming tenminste geen lawaai meer. :rofl: Schijnbaar is het onmogelijk om hem echt geluidsvrij te krijgen.

Ik ging een bestelling retourneren met items die ik via koppelverkoop kocht. Als je dan maar 1 item houdt telt de korting niet meer. Ik bracht 2 van de 3 items terug en ze hebben de korting erop gelaten?
Heb daar bovenop ook nog een kortingsbon van 5€ gekregen.
Uiteindelijk maar 6,5€ voor m’n mooie plisserok hoeven te betalen :grin:
Today is a good day

2 likes

Overal lees ik dat bladerdeeg op 180-200 graden moet. Maar als ik dat doe is het bladerdeeg aan de randjes onwijs hard ipv lekker luchtig. Als ik ā€˜m zachter zet wordt het weer zo zompig en niet echt gaar. Misschien vanaf het begin met aluminiumfolie? Of een andere tip?