Ja het voelt heel gek. Weet ook niet wat ik ga zeggen als hij gaat reageren. Dit is echt heel impulsief
Blehh zo kut geslapen, mijn moeder ging de heletijd opnieuw dood in mijn droom. Echt verschrikkelijk.
Ik kreeg gisteren te horen dat een achternichtje van mij (ze is 15 of 16) een hersentumor heeft. Damn… Zo jong. Ze gaan van de week kijken of het goed of kwaardaardig is.
Er komt wel iemand laminaat kopen haha. Ik hoef geen sterkte hoor, zie haar verder nooit maar wel lief van je.
Yep! En genieten zal zeker gebeuren!
Pff, klinkt als een hele nare nacht!
Ga je dan ook alleen het kerstdiner nuttigen in het restaurant? Ik zou dat ook wel een keer willen hoor maar ik ‘durf’ het dan toch niet.En daarmee bedoel ik alleen in een hotel.
Hahaha. Iedereen is so fetch
Heb vandaag wel zin in vandaag. Of het is rustig en ik kan lekker chillen met mn collegas of het is druk en ik kan veel cadeaus inpakken / koffie zetten.
En vanavond lekker tappas eten en cocktails drinken en cadeaus uitpakken met mn bestie
Mijn zusje is nog een paar dagen bij onze moeder (die ik niet meer zie), maar nu is die werken en spreken mijn zusje en ik af in het dorp. Soort van stiekem.
Ik vind het zo leuk dat het zo goed gaat tussen ons de laatste tijd. Ze heeft het heel zwaar gehad met de scheiding en toen werd ik ziek natuurlijk, maar nu gaat het zo goed. Hou echt van haar.
Neeee dit kan niet, ik ben standaard elk jaar ziek of flink verkouden met kerst/oud en nieuw en ik voel het sinds gisteren gewoon weer opkomen
Boeken afprijzen werkt een beetje ingewikkeld (want dat is wettelijk vastgelegd) dus je moet denk ik geluk hebben. Grootste kans zou je hebben bij een ramsj/outlet-achtige plek. Je kan als uitgever namelijk meer korting geven als je meer verkoopt, dus als je in 1 keer 100 boeken ‘dumpt’ bij een ramsj kan je de prijs veel lager maken.
Stukje van de regels voor wie dat boeit
Toegestane korting =
- Ten hoogste 5 procent bij verkoop van ten minste 10 exemplaren van een boek en van ten minste 2 exemplaren van een muziekuitgave;
- Ten hoogste 10 procent bij verkoop van ten minste 30 exemplaren.
- Bij gelijktijdige verkoop aan eenzelfde eindafnemer van ten minste 100 exemplaren van een boek of een muziekuitgave kan de verkoper een door hem te bepalen korting op de vaste prijs toepassen.
Daarom kan je soms ook zulke goedkope boeken vinden bij Kruidvat of Action.
Lonely Planet heeft volgens mij soms wel goede acties op hun eigen website, meestal in de aard van 2+1 gratis dacht ik.
Ja hier was ik heel bang voor. En dit nieuws komt nooit uit maar dit drukt wel echt een stempel op de kerstdagen die altijd al geforceerd gezellig waren en nu dus wéér ondanks de scheiding. Vorig jaar was ook al lastig. Ze is héél boos en verdrietig maar ook één van de sterkste vrouwen die ik ken dus uiteindelijk komt het goed hopelijk…
Dat moet ik even bekijken als ik aankom. Liefst bestel ik roomservice vanavond. En waarom durf je het niet? Ik ga heel vaak alleen op reis, meestal slaap ik in hostels, maar ook vaak genoeg op hotel. Ik vind het heel relaxt, lekker doen waar je zin in hebt.
Het heeft voor- en nadelen denk ik. Als je boekwinkels waardeert is het helemaal geweldig, maar als je gewoon zo goedkoop mogelijk wil lezen niet.
Edit: o wacht, waarom is dat nadelig voor de schrijvers? Krijgen die dan minder royalties daardoor?
@GEEZ Wat een kutnacht heb je gehad zeg. Ik heb het ook wel is en probeer dan zodra ik wakker word even aan allemaal leuke dingen te denken die ik als kind met mijn moeder deed. Vervolgens echt even afleiding zoeken anders blijf ik vaak hangen in het heftige verdriet. Heb het zelf wel meer rond deze dagen. Herken jij dat ook? Hoop dat je toch nog een fijne dag kunt hebben
Welke mac? Want in Sittard is ie gewoon open.
Ja ben al afleiding aan het zoeken want de droom blijft zich herhalen in mijn hoofd. Heb dat deze dagen zowiezo altijd meer want haar sterfdag (31dec) komt er ook weer aan. Jij ook sterkte