Wat je even kwijt wilt #13

@quantum @Kerselaar Nee :disappointed_relieved: wel hetzelfde tempo geloof ik…

Haha ook niet helaas!

Ik moet nu deze antibiotica slikken maar het is een plastic capsule, in de bijsluiter staat ook “slik de capsule heel door” maar ik vind het zo raar om iets van plastic door te slikken? Denk ik verkeerd of moet ik hem nu echt zo met dat omhulsel door slikken?

Nee ook niet! arghh ik kan het echt niet meer of beter uitleggen :joy:

@quantum nee die ook niet

1 like

Die dingen zijn afbreekbaar maar werken beschermend voor je maag

2 likes

ja gek! ik was eerder gegaan en het was er al wel :slight_smile: gelukje

1 like

Ah shit wat een vervelende situatie! Als het iets helpt: mijn vriend had ook een blinde darm ontsteking maar hij was zo blij met de operatie omdat hij toen eindelijk van de pijn verlost was. Hopelijk gaat de operatie voorspoedig en kan je goed uitgeslapen voor hem gaan zorgen de komende tijd!

1 like

Het is geen plastic maar (meestal) gelatine. Kan dus geen kwaad!

1 like

Eerste boek is al uit :innocent:

2 likes

Het berichtje wat jij krijgt dat het pakket is bezorgd gebeurt doordat het pakket op het pakketpunt wordt ingescand. In principe moet dan in de track&trace nog steeds blijven staan dat het pakket op te halen is na 15.00. Soms lopen die tijden erg uiteen, maar de extra tijd is of voor het pakketpunt nodig om de pakketten te organiseren (wij krijgen soms 200+ pakketten op een ochtend binnen), of uitloop voor de postbezorger. In principe is na 15.00 ophalen de consequentie van het laten afleveren op een pakketpunt, hoe vervelend dat ook kan zijn.

Ik vind het niet vervelend dat het pas vanaf dan kan, maar gewoon raar dat ik ook het bericht krijg dat het voor me klaarligt. Ik vind eerder dat postnl dat dan duidelijker moet aangeven bedoel ik!

1 like

Lief <3 Ja sowieso, ik kom ook bijna iedere zondag langs :blush:

Ja ik heb dit dus ook echt nooit… Thanks, hoop het ook. En beterschap ook voor jou!

1 like

Yesss lekker vakantie en vanavond naar DJVT

6 likes

Omggg ik dacht oeeh knappe jongen maar het is iemand die ik van vroeger ken. Durf alleen niet te flirten haha. Anyhooow nu hup naar huis en dan omkleden en vanavond lekker uiteten.

6 likes

Voel me een soort van starstruck hahaha zo debiel.

2 likes

Huh, ik ben gisteravond rond 17:00 door de drive gereden. Zaterdag kan kloppen want toen moest fortuna spelen.

Op m’n werk doen we nooit aan kerstpakketten maar aan nieuwjaarspakketten. Ik mag het gaan regelen dus nu kan ik iets doen wat ik zelf ook erg leuk vind, alleen ik heb nog geen idee wat leuk is voor iedereen

1 like

Ben vergeten een taartvorm te halen, hopelijk kan een gewone ovenschaal ook :sweat_smile:

2 likes

Hahaha nja hij keek beetje chaggie dus durfde niks te doen haha.

1 like