Wat je even kwijt wilt #13

Ik weet niet wie jurkjes met zo’n knoopje in de nek als sluiting heeft bedacht maar ik heb zowat mijn nek verdraaid en arm ontwricht om dat ding dicht te krijgen. Hoop dat het straks (na wat glazen alcohol) wel nog open gaat :sweat_smile:

5 likes

Kan makkelijk. Ik ga morgenmiddag nog lekker boodschappen doen voor de gourmet die avond hoor. Allemaal dat paniekerige, de AH XL is gewoon open morgen

Yaaaaas

12 likes

Maar aan de andere kant is het toch best handig om te weten dat je om 15.00 niet voor niets na het pakketpunt komt?

Mijn beeld op een vriend is echt helemaal veranderd door zijn manier van reageren op politieke discussies (best tokkie à la we mogen niks meer, ze overdrijven allemaal, het is toch waar blabla) en ik vind hem echt zo’n botte hork die niet verder kijkt dan z’n neus lang is.
Normaal ga ik met hem om om naar muziekdingen te gaan en over te praten en ik heb hem beloofd dit jaar een heel weekend met hem mee te gaan naar een metal festival maar ik heb er helemaal geen zin meer in. Ik vind het zo kut dat ik me er niet over kan zetten maar ik vind zijn manier van doen echt zo’n afknapper en word er zelfs een beetje boos van.
Ik hoop echt dat ik me hierover ga kunnen zetten.

1 like

Hahaha deze gif.
Jammer van de pijn

Ik ervaar weer even een geluksmomentje. Het is kerst, ik ben hartstikke verliefd, heb heerlijke collega’s en heb onwijs fijne familie bij wie ik de hele kerst ben.

21 likes

@HvO @Ohappyday ja ik snap het wel hoor! Maar ik vind half 7 wel een beetje gek zeker als je allebei thuis bent. En het gebeurde nog ook. Vanaf kwart voor zes hebben wr met 1 kind gezeten tot stipt half 7! En papa en mama waren allebei vrij.

1 like

Ik vind het knap van je. Laat je even weten hoe het is/was?? En wat je gedaan hebt?
Have fun.

Ik dacht dat de Appie bij ons nog wel even open zou zijn. Nee net gesloten. Dat wordt dus eten bestellen :ok_hand:t2:

1 like

Update: Ik heb ook geen risotto voor in de jawel risotto ok doej :ok_hand:

5 likes

Arme jij, arm kind, nu lekker genieten van je kerstdagen!!

2 likes

ik mag nooit meer banketstaven kopen, want ik kan me echt niet beheersen met die dingen. Niet oke :fearful:

2 likes

Ik ben zo geïrriteerd op dit moment. Ik had plannen voor morgenochtend/middag en die worden opeens omgegooid en ik ben er zo geïrriteerd en verdrietig door. Alles moet nu anders en gvd zo chagrijnig. Ik ben totaal geen ochtendmens, sta het liefst 0830u op op dagen dat ik niet eerder hoef, en nu moet ik op een vrije dag mijn nest om 0700u uit en dus ook vanavond vroeg naar bed en ik haat dat.

En ik zie op Social media al die mooie opgetuigde bomen vol met cadeautjes eronder en dan ben ik jaloers. Jaloers op fijne hechte families. Jaloers op mijn broers. Jaloers op vriendinnen met partners en/of kinderen. Eigenlijk op iedereen met een “thuis”.
Edit: ik heb Instagram geblokkeerd voor minstens een dag en wow dit levert me denk ik interne rust op. Geen vrolijke kerststories die ik als een verslaafde móet zien terwijl ik ze eigenlijk maar irritant vind. Goed idee.

8 likes

Zo, koekjes gebakken, nagels gelakt, nu nog even douchen en dan janken bij All you need is love.
Deze maand gaat zo achterlijk snel. Over 2,5 week zit ik al in India, leek zo ver weg!

6 likes

:heart::heart:

1 like

Oh chips ik moet mijn nagels ook nog lakken haha, bijna vergeten. Thanks voor de reminder.

1 like

Ik besef me trouwens ook meteen dat ik me aanstel en dat ik het veel slechter had kunnen treffen en dat er genoeg mensen zijn die helemaal niemand of iets hebben. Ik ben verwend. Sorry naar de mensen toe die niemand hebben/niks te doen hebben deze dagen en dit graag wel gewild hadden.
Social media maakt het wel irritanter/meer in je face zeg, wauw.

Snap dat je dat vervelend vind hoor! Hoe is het trouwens nog afgelopen met dat (groeps)gesprek waarin je aangaf dat je de manier waarop je schoonzussen plannen maakten niet tof vond? Is er nog over gesproken/nog iets mee gedaan?