Ja dat heb ik ook vaak, maar in dit geval bedoel ik meer als iets “persoonlijks” negatiefs. Bijv zeggen dat je iets niet tof vindt aan wat de ander zegt of doet. Dus iets meer beladen. Probeer dan al goed op m’n formulering etc te letten, maar dat maakt nu niet uit blijkbaar. Na z’n aanvallende reactie het ietwat verder toe proberen te lichten, nou toen werd het nog 10x erger Zo vervelend als daar geen ruimte voor is in een vriendschap.
Ja sorry, dat begreep ik, ik haalde er alleen meteen nog een persoonlijk frustratie bij haha. Maar maar deze vriendin gaat dit dus precies hetzelfde, ik kan nooit aangeven wat ik niet chill vind aan haar zonder dat dat meteen een ‘gevecht’ wordt. Ze zegt ook helemaal nooit sorry of ‘wat vervelend dat dit of dat zo overkomt’. Ze draait het altijd meteen om.
Bleggh ik vind deze kerst tot nu toe zo ruk. Vroeger hield ik echt van kerst, maar nu beginnen al die verplichtingen me steeds meer tegen te staan. Gisteravond bij schoonfamilie geweest; 30 man extravert en ik, introvert samen. Je kunt je voorstellen hoe overprikkeld ik was nadat er ook nog alcohol bij kwam kijken Straks naar schoonouders, gaan we wel lekker uiteten daar heb ik wel een beetje zin in. Maar nu zit mn vriend al de hele tijd saaaai achter zn pc te gamen en dat vind ik stom.
Toch wil ik iedereen een fijne kerst wensen! We maken er maar het beste van!
Ja dat is nu dus ook het geval. Alles meteen omdraaien en totaal niet registeren wat ik zeg. Ook van ‘Waar heb je het over??? Wat een onzin’ en een heel gesloten houding naast het aanvallende. Schiet niet op. Weet ook precies nu waarom ik het (deels onbewust) uitstelde met aangeven.
Ik heb zojuist besloten dat ik volgend jaar ook mini kerstboompje wil. Wel nep uiteraard anders kan ik hem net zo goed meteen in de container smijten (jeej katten).
Ik wilde even lekker rustig wat dingen voor mijn werk doen in mijn vakantie.
Ben ik mn pennen, kleurpotloden en potloden vergeten op mn werk. En ik heb thuis gewoon geen een potlood meer. Super onhandig
Karma voor jouw fiets
Ik ben aan het werk (horeca) en er was echt absoluut geen drukte verwacht op mijn locatie. Afgelopen jaren was het altijd super stil, dus we staan maar met een minimaal team. Nou, het is natuurlijk ineens hardstikke druk geworden… En elke klant loopt maar van die gekke bekken te trekken omdat het wat langer duurt. Snappen ze dan niet dat we al doen wat we kunnen? En dat wij ook maar onze kerst hiervoor moeten inleveren zodat zij te vreten hebben? Beetje respect is wel op z’n plaats.
Hier twee katten die de eerste dag naar de echte kerstboom kijken en er vervolgens niks meer om geven. Kan dus prima met een echte boom
Vanavond traditioneel gourmetten/ fonduen met mijn familie. Oma komt niet die ligt in het revalidatiecentrum en mijn andere opa is ziek geworden vannacht.
Het is behoorlijk uitgedund zo, ik heb al een kleine familie.
Aan eten geen gebrek in ieder geval
Ik ben bij m’n ouders en die zijn met vrienden ergens eten haha eigenlijk best ongezellig, maar ik heb net koffie gezet en hier lekker gegeten en ga nu een boek lezen dus vind het eigenlijk wel prima.
Ik vind de aanloop naar kerst of de sfeer voor kerst leuker dan kerst zelf
Ik ben net even buiten gaan wandelen, in mn uppie. Nou, ik werd door iedereen aangestaard alsof ik een zielig puppy was… Laat me lekker met mn podcastje lopen
Mijn vader was net overdreven geërgerd aan het doen over vegetarisch eten en toen zei m’n moeder ‘je lijkt echt zo’n boze witte man nu’. loved it, hij was er even stil van
Ja hoor, rondje apotheek zometeen
Taart en wijn in bed.
80s muziek op Spotify met de occassionele Rijkwaterstaatreclame erdoor.
Heerlijke kerst.
Zit dat niet tussen je oren? Je kan toch ook gewoon onderweg naar iets/iemand zijn geweest.
Ik ben van rustig een boek lezen overgestapt op googelen hoe je koffievlekken uit de mooie leren bank van je ouders verwijdert voordat ze terugkomen van hun lunchafspraak. Iets minder ontspannend.
Toen ik dat stukje net las dacht ik ook meteen aan alle forumposts over klagende familieleden die niet zonder vlees kunnen
Haha gelukkig is m’n vader niet zo!! Hij zat boos te zeuren over dat vegetarisch gehakt wel gehakt heet, want ‘als ze geen gehakt willen waarom heet het dan alsnog zo’