Wie zegt dat zo’n journal bedoeld is om je tijd efficiënter te gebruiken? Komt op mij over als een leuke manier om dingen bij te houden, niet per se als planner.
Hmmmm ja dat is waar. Ik zie die supercreatieve journals als een soort ‘mutanten’ van het originele BJ. Daar was het misschien slechts het doel om efficiënt te zijn, maar nu zit daar gewoon een extra laag bovenop. En als je een chille planning/het vastleggen van dingen kan combineren met je creatieve behoeftes: why not?
Edit: het is idd wel zo dat je dan de focust weerlegt, wat tegen het originele idee van het BJ ingaat. Maar ja to each his own
Mijn telefoon is echt niet goed meer. Toen ik ging slapen stond hij op 10% batterij en toen ik wakker werd was het 63% en ik heb hem niet aan de lader gehad.
bron?
Ik geloooof dat deze gast de bedenker is
Dat is iig waar ik voor het eerst een bullet journal zag.
‘Why I Stopped Using My Bullet Journal’
Fijne Kerstdagen lieve forummers
Fijne feestdagen iedereen
Fijne kerstdagen allemaal.
Met die springvorm kun je ook zon heftig versierd mini taartje maken.
Op de bank zitten en al van het kerst dinner snoepen.
Jezus die kamer. Hopelijk heeft ze nu met kerst genoeg tijd om het op te ruimen.
Ben aan het kerstbrunchen met familie in een restaurant, maar volgens mij is het eigenlijk RGK-kwekerij. In alle hoeken en gaten zit er wel eentje. Pls send help.
Het is vast en zeker voor de directe omgeving “ erger”.
Maar dat maakt het voor jou niet minder hé!
Hier hetzelfde minus het chatten! Dit gaat geen spetterende oud en nieuw worden vrees ik.
Zo irritant dat als je iets “negatiefs” aangeeft mensen meteen in de (tegen)aanval gaan. Zonder überhaupt tot zich te nemen wat je nou zegt.
Ik had gisteren toch bedacht dat ik pannenkoeken ging bakken. Nou 3x raden wat ik vergeten ben. En nu liggen er broodjes in de oven. Ook lekker, maar toch.
Mijn geheugen is niet goed…
Nou ja gelukkig ben ik niet vergeten dat ik in bed ging lunchen
Ja dit doet een vriendin van mij ook. Die vat ook alles persoonlijk op. Ik kan bijvoorbeeld niet zeggen dat ik vind dat bijzondere scholen met een godsdienstige visie afgeschaft moeten worden zonder dat zij meteen in de aanval gaat door te zeggen dat zij op een katholieke school heeft gezet maar ook heel NORMAAL is HOOR.
Mehh ik heb een beginnende blaasontsteking denk ik