Wat je even kwijt wilt #13

Mijn make-up is zo mooi gelukt vandaag. Mijn wenkbrauwen zijn perfect. Beetje jammer dat ik alleen vanmorgen de deur uit ben geweest

2 likes

In de winkel : Misschien moeten we nog wat extra dingen kopen want ik denk dat we anders niet genoeg hebben.

Met kerst : Pff ik zit vol maar ik heb nog 6 rollades in de oven.

13 likes

Bezoek moeder overleefd. Nu schoonmoeder.
Zin in morgen hoor. Lekker thuis chillen.

5 likes

Heb net kerst met familie gevierd en ik heb nu tegen mijn ouders gezegd dat ik even op bed ga liggen omdat ik moe ben, maar eigenlijk moest ik gewoon even weg omdat ik moest huilen. Het was heel gezellig, maar ik voelde me toch best wel alleen, en dat had ik niet echt verwacht van mezelf…

Hoewel ik een paar maanden terug ook niet verwacht had dat ik single zou zijn met de feestdagen, heb ik verder niet zo veel moeite met alleen zijn. Maar vandaag overviel dat gevoel me ineens heel erg. Ook omdat ik mijn broer met zijn nieuwe vriendin zag, en allemaal verhalen lees van mensen die zich thuis met hun vriend/vriendin terugtrekken na de drukke familiedagen. Ik had eigenlijk ook wel lekker met mijn vriend een film op de bank in ons eigen huisje willen kijken… Ik mis hem niet zo zeer, maar meer het idee. En ik vind het kut dat ik me nu ineens zo voel (omdat het verder heel goed met me gaat). Gewoon bleh.

8 likes

Ah! Hele dikke knuffel. Ik hoop dat je je zometeen weer wat beter voelt.

1 like

Soort van jaloers: ik heb gister en vandaag echt veel gegeten maar ik kan steeds maar niet naar de wc :sob:

2 likes

Ik lig in bed en mijn kat ligt opgekruld bij mij, zo fijn even tussendoor!

4 likes

Ik heb zo’n perfecte foto van mn billen gemaakt net. Heerlijk. Heb hem ook al naar teveel mensen gestuurd

16 likes

JAAAA!
De wilde stad is op NPO1.
Vet leuke docu over een dikke kat die het wilde leven in Amsterdam gaat ontdekken.
Aanrader als je van documentaires houdt!

15 likes

@Lentex @Jauregui Lief, bedankt! Ik heb pizza besteld en ga zometeen Love Actually kijken met mijn moeder. Dus komt helemaal goed :ok_woman:t3:

3 likes

Eigenlijk moet er een soort ruilpunt zijn voor na de feestdagen dat je die zn flared glitterbroek kan ruilen tegen croptop met pailetten en velvet jurkje met open rug tegen satijnen broekpak etc… zoveel feestkleren die maar 1 keer worden gedragen echt zonde .

17 likes

Waarom heb ik mij vanochtend gedoucht? :’) Mijn haar stinkt echt zo hard nu door het gourmetten en ik had dat ook wel kunnen weten.

Klinkt als de perfecte kerst :heart_eyes_cat:

1 like

Ik wilde ‘m misschien cadeau doen aan iemand, leuk om het eerst zelf eens te zien. Moet echt zo hard lachen! ‘Daar heb je weer zo’n stuk verdriet’ :joy:

1 like

Ik heb hem toen in de bios gezien.
Op sommige stukjes lag de hele zaal plat van het lachen

1 like

Mijn haar zit echt kut maar wil het morgenavond pas wassen want dan hebben we gegourmet. Omg op mezelf. Vrijdag naar de kapper, lekker op tijd :roll_eyes:

@Denna Ja en misschien moet je niet zulke uitdagende foto’s plaatsen

:roll_eyes:

4 likes

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je insta zou koppen aan tinder tho. Dat er misbruik van gemaakt wordt is geen reden om het weg te halen, zeker niet. Maar waarom zou je het in de eerste plaats koppelen? Wat is het voordeel?

Mijn titel is weer veranderd :heart_eyes::heart_eyes: Love it

11 likes

Ik vind het eigenlijk wel fijn als iemand dat heeft gedaan, zie je toch meer van een persoon. Bijvoorbeeld ook foto’s van wat iemand bezig houdt en niet alleen selfies.

1 like