Wat je even kwijt wilt #13

Ik ben zo moe, gisteren was enorm druk voor mij (hele dag werken + kerstavond gevierd tot 12) en vanochtend moest ik er weer uit om naar m’n oma te gaan en ik was nog helemaal niet uitgerust :sweat: Maar nu lig ik lekker op bed met m’n laptop en wacht ik tot de sale begint :no_mouth:

Eigenlijk winterx. Want het is lente x.
Maar doe ik niet moeilijk over :innocent:

2 likes

Mijn nichtje van bijna 14 maand houd zoooo van eten he. Het is echt ideaal. Ik was zelf niet echt zo’n goede eter en eten boeide me vooral heel erg weinig. Kreeg ook extra vitamine gedoe in de yoghurt enzo en het was altijd best een gedoe om er 1 boterham in te krijgen, zelfde bij Mn zus. Ik vond het gewoon echt niet leuk. Vandaag heb ik Mn nichtje een heel babypotje gegeven, echt veel stukjes garnaal, stukjes zalm, stukjes brood met kruidenboter, stukjes aardappel, stukjes hamburger, patatjes, noem maar op. Ze had zooooo’n bol buikje daarna. Ik vind het echt enorm aandoenlijk om haar zo lief met een heel dik buikje te zien zitten. Wat een makkelijk blij tevreden kind. Word ik zelf gewoon blij van om te zien. Zo aandoenlijk hoe ze van eten kan genieten. :innocent: oja en ook heel veel stoofpeertjes dat was ik nog vergeten!

14 likes

Ja maar er staat niks op mijn instagram wat iemand niet zou mogen zien. En iedereen mag een dm sturen, bepaal ik zelf wel of ik antwoord geef (bijna nooit). Kijk sowieso eigenlijk nooit bij verzoeken op instagram. En als je dat niet wilt ja dan kan je misschien beter niet je instagram
koppelen. Hoewel als je het wel gekoppelt hebt vind ik het alsnog geen vrijbrief dat iedereen je maar de raarste berichten mag sturen.

Ik las eerst het woord ‘maand’ niet en dacht huh geef jij je nichtje van 14 babypotjes? :joy:

8 likes

Ik ben zo gelukkig. Zoveel eten en zoveel drank. Waarschijnlijk stuur ik over een paar uur een bericht dat ik nooit meer ga eten maar toch.

Verder zit mijn neptante te vertellen hoe je een octopus moet vangen aan mijn man. Hij is accountant met 2 linkerhanden maar zit heel geïnteresseerd naar de tips te luisteren.

30 likes

Potver ik ben overladen met cadeaus van mijn schoonfamilie en mijn vriend heeft nooit gezegd dat het zo’n ding is, dan had ik wel een beetje beter mijn best gedaan :sob::sob::sob: voel me echt lullig.

1 like

Omg mijn schoonmoeder lult me echt kapot tot op het bot man :joy:

9 likes

Ik heb een iphone 8 plus gekregen van mijn vriend :flushed: en ik voel me schuldig omdat het zo’n duur cadeau is en daarbij komt ook nog eens dat een vab de cadeaus die ik had gekocht voor hem nog niet eens binnen was.

Had als reserve cadeau een zwangerschapskussen gekocht voor hem en daar was hij wel heel blij mee maar niet vergelijkbaar met die telefoon natuurlijk

5 likes

Zoo lief, veel plezier er mee! Ik ben nog steeds elke dag blij met die van mij :blush:

Ik zit bij schoonfamilie, dronken en wil het liefst gewoon naar huis nu :sob: is het het al januari?

Best christmas ever. Geniet zo van lekker thuis niks doen en vreten. Heb ook ipv domme kerst films een soort docu serie gekeken over jonge moslims en hun kijk op hun geloof. En wat New York shopping video’s. En nu heerlijk naar bed en morgen lekker weer een dag niks doen.

Ain’t life beautiful

10 likes

Kerst is leuk maar ik ben een beetje verdrietig om oud en nieuw.
Ik ben net gewend beide feestdagen vrij te zijn en weet niet wat ik nu ga doen.
Meerdere uitnodigen ofzo maar ik vind oud en nieuw altijd stom waardoor ik graag werk.

Ik vind de Zara sale echt niks helaas

Ik heb vandaag zo’n bijzonder cadeau gekregen van mijn ouders. Ik heb op EGF wel eens gepost dat ik (inmiddels bijna 31) nog steeds met een knuffel slaap. Deze knuffel heeft mijn vader ver voor mijn geboorte al voor me gekocht dus die is inmiddels wel ruim 31 jaar oud. De knuffel is van het merk Steiff en ondanks dat hij versleten is, is hij nog steeds helemaal heel. Ik vond het alleen altijd zo jammer dat ik niet nog zo’n zelfde knuffel had, voor als ik hem kwijt zou raken (vroeger) en nu gewoon omdat ik dat leuk zou vinden. Echter maakt Steiff steeds nieuwe collecties met nieuwe knuffels dus die is 30 jaar geleden of zo weer uit het assortiment gegaan. We hebben vaak gezocht maar konden hem nooit ergens vinden. En nu lag hij dus onder de kerstboom!!! Helemaal spiksplinter nieuw, heeft 30 jaar bij iemand in de kast gestaan. Ik was zo blij en vond het zo bijzonder dat mijn ouders hem na al die jaren toch nog gevonden hebben :laughing:

Edit: Inmiddels liggen ze naast elkaar en behalve de kleur lijken ze echt helemaaal niet meer op elkaar.

70 likes

Foto :star_struck:

5 likes

Weet iemand of er ook sale komt bij &other stories en zo ja, wanneer?

Wat een mooi cadeau en verhaal :heart:

1 like

Vrijdag kreeg ik via de mail een link voor de sale:
https://www.stories.com/en_eur/vip-sale.html?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=2018_12_21_early_access_EU&utm_content=
Mijn bestelling was maandag al binnen gekomen :raised_hands:t2:

1 like

Ik huil bij de videoclip van fire on fire van Sam Smith. Slim genaakt met de feestdagen.