Wat je even kwijt wilt #13

Ja ik las het gisteren, kom nu niet op de naam. Ik dacht eerst huh, Pieter konijn is toch pas nieuw uitgekomen :joy:

1 like

Wat een kut nacht :disappointed_relieved: .

Emetofobie niet lezen als je daar gevoelig voor bent!

Om half 4 ongeveer heeft iemand hier in huis alles onder gespuugd. Ik ben nu nog bezig met de was. Ik ruik de geur nog ook al heb ik alles grondig schoongemaakt. En ik kan echt niet tegen kots! Ik ben kapot :disappointed_relieved: !

Edit:

Nog steeds emetofobie maar een vraag?

Ik ben nu al voor de derde keer het beddengoed onder andere aan het wassen. Maar ik krijg niet overal de geur eruit. Iemand een tip?

Ik wil het liefst even huilen…

Ik heb het idee dat ik de buikgriep krijg/heb. Hele nacht misselijk geweest, niet kunnen slapen maar heb niet hoeven spugen oid. Dus vind het niet ziek genoeg om me ziek te melden. Maar als ik er aan denk dat ik dadelijk poep/plas/braaksel moet gaan opruimen op mijn werk :cry:

Oei! Noro heerst er toch?
Een keer gehad en toen was ik eerst ook heel de dag misselijk :confused:

Ah dankjewel. Ik ga het gelijk uit proberen!

1 like

Ik zit nog steeds vol, lijk 16 maanden zwanger en kerstontbijt begint over 1,5 uur.

Ik ga denk ik zo aan mijn ochtendwandeling beginnen (waggeling eerder).

14 likes

Gisteren een kerstetentje bij mijn schoonouders met de hele familie, super leuk…behalve mijn schoonbroer.

De oudste broer van mijn vriend heeft een hele goede baan, is een knappe gozer (mijn vriend is uiteraard de leukste though) en vindt het niet erg om zichzelf veren in de kont te steken hierover: hij weet alles beter en geeft ongevraagde adviezen aan mij en mijn vriend. Tot overmaat van ramp heeft hij ook nog een vriendin die van hetzelfde kaliber is (goede baan, superdun) en ook niet vies is van adviezen geven en semi-lullige opmerkingen maken over onze levensstijl.

Ja, mijn vriend en ik zijn nu niet zo slank als we eerst waren, maar we hebben geen obesitas. We zijn out of shape en willen een paar kilo’s kwijt op onze eigen manier. Punt.

Praktisch de hele avond stond in het teken van ā€˜afvallen en gezond zijn’ en hoe wij dat moeten aanpakken en allemaal voorbeelden van hoe zij dat allemaal doen en wat voor levensstijl wij MOETEN aannemen, zodat we net zo in shape kunnen zijn als zij. Bitch please. Dat bepaal ik zelf wel.

Na een uur was ik er klaar mee en excuseerde ik me en ben ik lekker gaan praten met andere familieleden die wƩl iets zinnigs te melden hadden. Ik wil geen spanning maken tussen mijn vriend en zijn broer, maar anders had ik er echt iets van gezegd.

6 likes

Wow ik heb echt bewondering voor hoe je het aangepakt hebt.

1 like

Wat @Alpacamybags zegt inderdaad, wat een nette oplossing! Vervelend als mensen zich zo goed voelen en jullie daarmee lastig vallen. Wel een fijne avond gehad verder?

1 like

Wat erg, wat een asociale mensen. Lijkt me geen leuk onderdeel van het werk :frowning:

Straks kerst bij de schoonfamilie. Totaal geen zin in, mijn schoonouders zijn wel lief maar schoonmoeder kan niet zo goed koken maar zelf vindt ze van wel.
Schoonzus heb ik een grafhekel aan, we komen beide uit een heel ander milieu zij is altijd van het veel drinken, lui zijn, niet willen werken en materialistisch. Plus ze probeert ook heel aanhankelijk bij mijn vriend te doen. Dan gaat ze echt zo zeggen oh kijk eens wat ik heb gekregen van broer van mij vriend. Dan denk ik echt boeiend, bescheidenheid siert de mens en mijn sieraden zijn veel duurder en daar schep ik nooit mee op.

Wordt een leuk middagje dus, NOT

2 likes

Heerlijk ontbijten met eten dat over is.

3 likes

:joy::weary:

1 like

Dankjewel <3

1 like

Jazeker :blush:

@Ishq Sterkte! Gewoon eer aan jezelf houden. Zie mijn post van net. En anders kun je straks lekker ranten hier :grin:

2 likes

Watership Down

Toen bedacht ik, gisteren vergeten dan vandaag maar pannenkoeken ontbijt. Zijn de eieren gisterenavond opgemaakt :sob:
Het zit ook niet mee he

Geen supermarkt in de buurt die open is?

1 like

Volgens mij zijn de supermarkten vandaag vanaf 12 uur open @Lentex

1 like

@anon66313343 Ja die is open zometeen dus komt goed :joy:

1 like