Ik ga even kijken of ik je kan PB’en!
Wow ik kan er serieus niet meer tegen, ben naar het toilet gevlucht haha
Thanks!! Helaas zit de trui die ik wil er niet bij Dan misschien toch maar gewoon zo kopen.
Ik vond het superzielig om iemand te bellen voor de beginnende verstopping van het toilet, maar blijkbaar had de buurvrouw een groter probleem en had zij wél gebeld. Kon wel huilen (hormonen) omdat die arme man op 1e kerstdag het riool stond te reinigen ipv bij zijn fam te zijn. Gelukkig bleek het een moslim te zijn die toch geen kerst vierde. Omg, ik ben nog nooit zo gelukkig geweest (again: hormonen)!
Ik gebruik als excuus dat ik mijn tas alvast aan het pakken ben voor morgen. Maar serieus ze heeft zojuist bijna 2 uur lang tegen mij aangepraat zonder dat ik er veel tussen krijg, en ik kan er fysiek en mentaal niet meer tegen ben blij dat ik morgen naar huis ga.
Lekker naar bed dan is het zo morgen♡
Thanks! <3 Denk dat ik dat zo maar eens ga doen. Het is een lieve vrouw hoor eerlijk waar, maar damn man
Ja idd! Ik heb allemaal van die eenmalige kledingstukken die alleen in december gedragen worden. Ik vind ze wel heel leuk hoor en koop zelf ook tweedehands maar zou wel ideaal zijn.
De filet americain met truffelmayo van de albert heijn is niet slecht, niet slecht. Inhaleren samen met wat wijn en ghost adventures op televisie. Mooi, mooi. Enjoying the laif.
oh yessss thanks for sharing, wilde al zo lang een jurk en nu gewoon 50% korting! Echt heeel chill!
Je krijgt 13x in een jaar uitbetaald als je per 4 weken krijgt ipv 12x in een jaar. En je vaste lasten zijn wel per maand, dus zou ook moeten kloppen dat je ergens wat over hebt
@Krabsalade Ik heb ook heel hard gehuild om Coco.
Gadver, ik ben net thuis en m’n haar ruikt voor het eerst sinds lange tijd weer eens naar rook. Na een paar wijntjes begonnen familieleden ineens binnen te roken en nu hangt die gore stank om me heen
Niet meer gestopt met huilen sinds de clip van Sam Smith. Wel zielige filmpjes gekeken hoor maar wie ben ik? Ik ben vlak qua emoties.
Omg ik voel me zo’n vet varken na al dat eten, pfoeeeh
daarom ook clip.
Kijk de konijntjes, hoe zielig.
Ik wil jullie trouwens bedanken voor het posten van al jullie kerst-setting verhalen - ze hebben mijn kerst echt in perspectief geplaatst waardoor ik het leuker heb gehad dan ik eerst dacht
Mijn vriend ligt al twee uur te slapen omdat hij (heel zielig) morgen om 6 uur op moet en ik ben zooo rusteloos dat ik mijn nieuwe lachwekkende (voor mij, een barbaar) springvorm van 13 cm diameter en 100 m hoog maar heb ingewijd en een taart heb gemaakt met allemaal verkeerde ingrediënten. Ik voelde me net zo’n gekke wetenschapper zoals je in films ziet, eerst alle maten en gewichten omrekenen, toen suiker en cacao met Nesquik vervangen, bakpoeder met precies afgemeten baksoda en azijn, chocoladechips maken met alle chocospulletjes die ik in huis kon vinden en de tijd in de oven gokken. Heb mijn kleine veganistische chocoladetaart met peer net uit de oven gehaald en voel me echt trots, slaat helemaal nergens op.
Ik wil overigens ook even kwijt dat ik heel blij ben dat hier pas over 2 weken sale is, je hebt nu toch geen zin om te winkelen??? Ik wil echt nooit meer dingen kopen (en dat zeg ik terwijl ik sinds black Friday, toen ik kado’s kocht, letterlijk geen winkel meer bezocht haha). Ik ben best materialistisch maar ik kan echt maar een heel klein aantal nieuwe objecten per kwartaal tot me opnemen ofzo, word helemaal leip als ik denk om weer koopjes te moeten scoren.
Ik hoop dat jullie morgen allemaal een fijne, rustige tweede kerstdag hebben!
Nog niet (ga ik sowieso pas morgenochtend doen) maar het is niet de eerste keer dat ik het doe en het werkt goed! Ik weet in godsnaam niet waarom we Nesquik hebben dus ik probeer het op deze manier, in baksels (en soms met de lepel…) op te krijgen. Reken dat Nesquik grofweg 75% suiker is en 20% cacao en vul de overige hoeveelheden met de echte ingrediënten aan en you should be ok!
Je weet waar dit van is neem ik aan?