Wat je even kwijt wilt #13

Watership Down

Toen bedacht ik, gisteren vergeten dan vandaag maar pannenkoeken ontbijt. Zijn de eieren gisterenavond opgemaakt :sob:
Het zit ook niet mee he

Geen supermarkt in de buurt die open is?

1 like

Volgens mij zijn de supermarkten vandaag vanaf 12 uur open @Lentex

1 like

@anon66313343 Ja die is open zometeen dus komt goed :joy:

1 like

Wat een drama :frowning: hoe voel je je nu?

1 like

Ik zit niet zo lekker in mijn vel en nu ga ik vandaag 2de kerstdag vieren bij de ouders van mijn vriend. En ik dacht: ‘nouja een avondje overleven we wel.’ Maar we worden al om 14:00 verwacht😣

1 like

Het is maar een suggestie, maar je kan ook pannenkoeken maken zonder ei :blush: ik ben allergisch dus eet altijd pannenkoeken zonder ei. Havermout laten weken in melk, bloem, vanillesuiker, een beetje vanilleyoghurt, een scheut spuitwater (om ze luchtiger te maken), meer melk en dan mixen tot een pannenkoekendeeg. Maar online vind je ook makkelijkere recepten!

4 likes

Meh, mijn zus heeft afgezegd voor vandaag. Had zo’n zin om haar en mijn nichtjes weer te zien want de laatste keer was al best een tijdje geleden. Nu heb ik geen zin meer in vandaag :slightly_frowning_face:

Neem wat cola. Dat was mijn lifesaver afgelopen zomer

1 like

Oh jezus wat kut! Sterkte en beterschap! Heb je vandaag nog plannen of kun je lekker in bed blijven liggen?

1 like

Noo wat rot! Is de kans niet groter dat het ‘gewoon’ voedselvergiftiging is? Alsnog heel rot maar hopelijk sneller voorbij!

1 like

Ah nee, beterschap! Hopelijk valt het mee en voel je je snel beter.

1 like

sterkte, ik zit in precies hetzelfde schuitje… We will survive!

1 like

Wat is schuren een onwijze klopte klus

Thanks, dan had ik helaas toch naar de winkel gemoeten haha.

1 like

Huhh ik heb maandag €493 van mijn oude werk gekregen waarvan ik geen idee heb wat het is.

Is het niet de uitbetaling van je vakantiegeld?

Ja zoiets zal het zijn denk ik ja.
Oo het opgebouwde vakantiegeld van mei-november

Ik weet nog steeds niet of ik het nou geweldig vind of kut dat ik een ondergrondse container heb. Het heeft wel wat maar het feit dat er geen grote dingen inpassen is toch wel matig. Nu kan ik met een halve kattenbak naar mijn vader fietsen om hem daar weg te gooien. :expressionless:

1 like