Ik wil ook een baby
Ik heb gewoon echt totaal geen tijd gehad om dit topic bij te houden
Maar iedereen nog fijne feestdagen gewenst!
Ik heb maandag en gister gewerkt en ga vanavond eindelijk ook kerst vieren
Straks Chinees eten yasssss kom maar op met de nasi en loempiaâs. En vanavond met een vriendinnetje nog de nieuwe Dunkin Donuts in de stad inwijden
Ik denk dat ik zo een mental breakdown krijg (is overdreven) maar pff. Blij als kerst voorbij is.
Mân gezondheid is niet top de laatste tijd en ik heb telkens allemaal rare klachten die volgens de huisarts gewoon van stress/vermoeidheid komen. Nu was/is kerst megadruk (en is mijn mentale gezondheid dan altijd toch al ruk), duizend kerstfeestjes vorige week al, en ik ben ook nog jarig deze week wat ik met vrienden eerst vier en daarna met familie en ben eerlijk gezegd nu al helemaal kapot
Nou is het ding dat we met oud en nieuw ook uit zouden gaan (waarheen is al duizend keer veranderd) en ben ook uitgenodigd voor een huisfeest. Heb tegen beide vriendengroepen gezegd dat ik er nog even over nadenk met wie ik meega. Maar nu hoor ik net dat het hele huis leeg is met oud en nieuw.
Eigenlijk overweeg ik nu heel sterk om lekker in mijn eentje thuis te blijven met films en eten, op tijd te gaan slapen, 1 januari lekker niks doen zonder brak te zijn en 2 januari gewoon fris op werk te verschijnen. Klinkt eigenlijk als wat ik het liefste wil en voor mân gezondheid zou dat het chillst zijn ook⊠iedereen in mijn omgeving zou me hierom judgen maar ik denk dat ik het gewoon lekker doe
Ik heb mijn hele inboedel verplaats om te logeren bij mijn ouders, kat en hond zijn helemaal blij dat ze mee mochteb
Het is bijna over! Nog tien uur te gaan, en dan heb je een heel jaar om het achter je te laten. Youâve got this. <3
@Vloeistof sterkte, ik voel me ook zo maar we kunnen dit!!!
Schoonfamilie be like: oh kunnen jullie een uur later komen, en nemen jullie eten voor mezelf mee? Zo gastvrij deze mensen het is ongelooflijk. Echt zin in.
Pff wat dacht je van we komen niet en ik eet wel thuis! Vind dat zo skeer. En ook echt op de dag zelf. Net als een verjaardag zonder taart.
Ik probeer een boek te lezen maar mân ouders kijken het AndrĂ© Rieu kerstconcert in Londen en ik kan dat slechte Engels van hem en die oubollige muziek niet aan. Ik ben helemaal voor chille kerst en tv kijken en boeken lezen op de bank maar AndrĂ© Rieu is wel next level. Ik wil mân boek uit lezen maar ik kan ook niet verplaatsen want er ligt een kat op schootđ€·đ»ââïž wel toppunt van first world problems.
Ja dat zelf eten meenemen was eergisteravond, maar goed dat komt praktisch op hetzelfde neer watn met de kerstdagen is boodschappen doen enzo gewoon gedoe. Maar ze vinden vega te ingewikkeld waarschijnlijk. Ik ben echt ins taat om niet mee te gaan maar mân vriend wil al helemaal niet alleen en heeft al zoveel ruzie met zân ouders. Maar goed wordt maar gewoon uitzitten, ik heb in elk geval snacks meegenomen voor in de auto op de terugweg haha
Eten voor jezelf?!
Ik zeg doen.
Ik word zo allemachtig moe van dit soort dagen, kan niet wachten tot ik vanavond in mijn bed lig. Hoezo introvert.
Volgende vraag:
Wat als lunch?
- KFC
- MacDonalds
0 stemmers
Nederlandse gastvrijheid in de dop hoor!
Ebay
Doen!
Ik zit ook met een tas met een halve AH mee naar familie nu, want vegetarisch is inderdaad heel spannend en nieuw en slecht verkrijgbaar. I feel you :(. Succes jij ook
Kan hier echt met mân hoofd niet bij hoor. Zo niet gastvrij vind ik ditâŠ