Het is wel duidelijk dat ik weer ongesteld moet worden. Ben echt zo chagrijnig en niemand kan nu iets goed doen.
Ik ga de Ik vertrek-kerstspecial kijken en die lijkt me nu al leuker dan die saaie aynil kerstreclamespecial
Man man man, ik heb verloren met lasergamen van o.a. mijn 10-jarige nichtje. Ben gewoon helemaal laatste geworden. Dit is een dieptepunt in m’n leven hoor
Uit huis gaan: best decision ever.
Aantal kerstfilms vandaag gezien tot nu toe: 3, aantal meter gelopen: 3, aantal kilo aangekomen 3.
En nu mijn gier traditie van naar de ap gaan en excellent kerstdingen voor de helft van de prijs te halen, heel veel chinees te halen en de hele avond vreten, wijn drinken en nog minstens 3 films kijken. Love tweede kerstdag
Knuf, snap dat dat kut is. Totaal niet tactvol ook. Laat het je kerst echter niet verpesten <3
Kerstmaaltijd voor vandaag: kapsalon
Sushiiiii is onderweg! Wel nog EEN UUR wachten, maar worth it.
Pizza smaakt goed op tweede kerstdag.
Een klasgenoot van me had hier ook een meme van gemaakt met een foto van zichzelf, zoiets:
maar dan met een sarcastisch tekst haha
Ben al 3 uur bezig om een video van een half uur te kijken hahah
Ze vindt de cadeaus heel leuk. En de kaart pok.
En ze heeft ook leuke dingen voor mij uitgezocht, kei lief.
Ja, lief dat je t vraagt! We hebben de laatste tijd best veel issues, dus het is een beetje moeilijk maar hopelijk komt het goed…
Die aardappelgratin is zooooo lekker! Mijn moeder had hem gister met het diner omg kon wel heel zo’n bakje op!
Heftig. Ik denk aan je <3
Ik reed vandaag achter een auto en op de achterruit zat een ‘biodanza’ sticker
Chill die lush!!!
Ik heb twee repen Tony’s met korting en twee flessen witte wijn 2 voor 1 en een stuk brie met korting, dus deze gier is blij. (Waren niet specifiek kerstdingen, maar wel waar ik zin in had) ga morgen nog even gieren bij de jumbo voor kerstkoekjes.
En net heeeeeel veel chinees op en home alone 2 aan t kijken, ik ben blij
Ik ben vanavond bij mijn broertje en hij heeft peertjes gemaakt als bijgerecht bij het avondeten. Eigenlijk betekent dit dat ik al het overige eten heb laten staan en alleen maar stoofperen heb gegeten #worthit
Kerstdiner aan tafel tussen de ICT’ers: alleen maar onderwerpen die niet te volgen zijn. Gelukkig is er wijn