Wat je even kwijt wilt #13

Thanks, dan had ik helaas toch naar de winkel gemoeten haha.

1 like

Huhh ik heb maandag €493 van mijn oude werk gekregen waarvan ik geen idee heb wat het is.

Is het niet de uitbetaling van je vakantiegeld?

Ja zoiets zal het zijn denk ik ja.
Oo het opgebouwde vakantiegeld van mei-november

Ik weet nog steeds niet of ik het nou geweldig vind of kut dat ik een ondergrondse container heb. Het heeft wel wat maar het feit dat er geen grote dingen inpassen is toch wel matig. Nu kan ik met een halve kattenbak naar mijn vader fietsen om hem daar weg te gooien. :expressionless:

1 like

Pff wat een kerst zeg. Gisteravond samen geweest met schoonouders + oom/tante en kinderen + opa oma. Viel opeens neefje naar achter om, flauwgevallen uit het niets. Keihard op zijn hoofd gevallen, dus naar huisartsenpost. Avond was, logischerwijs natuurlijk, niet meer hetzelfde qua sfeer aangezien iedereen erg geschrokken was.

Vervolgens 3 kwart van de nacht wakker gelegen omdat onze konijnen een aanvaring met elkaar hadden. Na het vechten tussen onze oude konijnen stonden we natuurlijk op scherp. We hebben ze nu samen op neutraal terrein al een paar uur en dat gaat gelukkig weer goed. Maar zag de bui alweer hangen hoor.

Vandaag nog even naar opa en mama. Daar heb ik wel zin. Ik mis mijn oma heel erg deze kerst dus dan is het fijn om daar te zijn. En dat voelt minder als een verplichting dan bij schoonfamilie, hier kunnen we komen en gaan wanneer we willen gelukkig!

Help me out.
Waar zal ik heen gaan om te wandelen?

• Duinen
  • Strand

0 stemmers

Ik ben bij mijn oma met de rest van de familie en nu zat mijn moeder te hinten dat ik dadelijk weg ga, om mijn nieuwe vriend op te halen. Maar niemand weet nog iets en ik heb geen zin om daar over te praten dus beter vraagt niemand iets haha.

Ik haat het echt om iemand te missen. Mijn hele concentratie is weg en mijn gedachten gaan steeds uit naar die persoon.
Echt grrr ik moet studeren!!

1 like

Deze is het toch? https://www.rtl.nl/video/10b0d14b-cc62-38a1-ba85-65bdc25fa7ce/

Mocht het werken, veel kijkplezier!

1 like

Ik wil ook een baby :heart_eyes:

2 likes

Ik heb gewoon echt totaal geen tijd gehad om dit topic bij te houden
Maar iedereen nog fijne feestdagen gewenst!
Ik heb maandag en gister gewerkt en ga vanavond eindelijk ook kerst vieren :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Straks Chinees eten yasssss kom maar op met de nasi en loempia’s. En vanavond met een vriendinnetje nog de nieuwe Dunkin Donuts in de stad inwijden :balloon:

8 likes

Les 1 als je afhaalt bij de Mac: AL-TIJD checken of alles erbij zit.

13 likes

Ik denk dat ik zo een mental breakdown krijg (is overdreven) maar pff. Blij als kerst voorbij is.

1 like

M’n gezondheid is niet top de laatste tijd en ik heb telkens allemaal rare klachten die volgens de huisarts gewoon van stress/vermoeidheid komen. Nu was/is kerst megadruk (en is mijn mentale gezondheid dan altijd toch al ruk), duizend kerstfeestjes vorige week al, en ik ben ook nog jarig deze week wat ik met vrienden eerst vier en daarna met familie en ben eerlijk gezegd nu al helemaal kapot :facepalm:

Nou is het ding dat we met oud en nieuw ook uit zouden gaan (waarheen is al duizend keer veranderd) en ben ook uitgenodigd voor een huisfeest. Heb tegen beide vriendengroepen gezegd dat ik er nog even over nadenk met wie ik meega. Maar nu hoor ik net dat het hele huis leeg is met oud en nieuw.

Eigenlijk overweeg ik nu heel sterk om lekker in mijn eentje thuis te blijven met films en eten, op tijd te gaan slapen, 1 januari lekker niks doen zonder brak te zijn en 2 januari gewoon fris op werk te verschijnen. Klinkt eigenlijk als wat ik het liefste wil en voor m’n gezondheid zou dat het chillst zijn ook… iedereen in mijn omgeving zou me hierom judgen maar ik denk dat ik het gewoon lekker doe :sunglasses:

16 likes

Ik heb mijn hele inboedel verplaats om te logeren bij mijn ouders, kat en hond zijn helemaal blij dat ze mee mochteb

4 likes

Het is bijna over! Nog tien uur te gaan, en dan heb je een heel jaar om het achter je te laten. You’ve got this. <3

1 like

@Vloeistof sterkte, ik voel me ook zo maar we kunnen dit!!!

Schoonfamilie be like: oh kunnen jullie een uur later komen, en nemen jullie eten voor mezelf mee? Zo gastvrij deze mensen het is ongelooflijk. Echt zin in.

8 likes

Ik zit al uren naar die serie TOON te kijken. Ga helemaal stuk.