Wat je even kwijt wilt #14

Ik vind Jesse van 90 day fiancé echt zo erg lijken op rapper Sjors en daardoor erger ik me nog meer aan hem :joy:

7 likes

Ik deed dry januari met een vriendin en ze heeft nu al gefaald, hoe triest is dat? Terwijl ze ziek was deze week ook nog.

En slechte motivatie voor mij maar gelukkig doet een andere vriendin ook nog mee.

4 likes

Das niet lang nee!

Hou jij nog wel vol? Misschien moeten we er een topic voor maken, ik ben de enige onder Mn vrienden die het doet en vind het wel lastig omdat ik dus feestjes etc gepland heb staan waar iedereen wel drinkt

1 like

@mee-eter ja klopt, is natuurlijk ook zo. De huizenmarkt is echt om te janken gewoon, maar het is niet alsof je kan zeggen ‘dan maar geen huis’. Hoop vooral dat we dan maar iets gaan vinden wat volledig onze smaak is voor dat geld. Ken ook een paar gevallen zoals dat broertje, en je kan dan gewoon niet anders dan gedeeld gaan worden.

@Lentex Echt om te janken. Mijn vriend heeft gekeken om eerst iets solo te huren, maar zelfs voor studios zijn onbetaalbaar.

Ik heb een huis! :grin::star_struck:

Nou ja officieel moet het nog rondkomen. Qua contract e.d. Maar bezichtiging is geweest en woning is me aangeboden! Zo blij! :two_hearts:

40 likes

Ook @monkeyslut

Ik pas - 30 dagen geen alcohol misschien helpt dit!

3 likes

Ja goed idee! (Oh er is dus al een topic en daar heb ik zelfs al in gepost)

Ik heb 1 feestje over 2 weken, daar wil ik dus nuchter heen. Verder valt het mee met de festiviteiten gelukkig.

1 like

Aah wat leuk! :confetti_ball: Wanneer mag je erin?

1 like

Ach jeetje wat heftig… sterkte! Hopelijk wordt er snel een match gevonden.

1 like

Eind januari wsl al!

Ja echt he. Ik hoop dit jaar op een wonder :innocent:
Haha, heb wel wat spaargeld gelukkig en ook al wel wat dingen lopen, maar niks concreets nog.

1 like

Jeeeej gefeliciteerd. Ben superblij voor je :heart: Het is je zo gegund!

:heart::heart::heart:

Was je laatst toevallig ook bij zijn optreden in Paradiso? Het was echt superleuk!
Ik vind hem sowieso echt geweldig.

(Tikkeltje ongemakkelijk dit, want hij krijgt meldingen van Google als ik iets post. Of dat staat nu uit voor dit forum!)

1 like

Ik ga terug naar Tilburg zo om morgen te leren, maar ik ga eerst superlang uitslapen en eten bestellen. Yes zin in

3 likes

Mn vriend en ik hebben elkaar heel ‘lang’ niet gezien (deze week niet en vorige week alleen met de feestdagen, maar dan moet je altijd zo leuk doen met de fam dus dat telt niet) dus we hadden vanavond afgesproken en het is zooo gezellig. Net super lekker uit eten geweest en nu zitten we lekker te chillen op de bank en niks te doen, en morgen gaan we lekker ontbijten in een van onze favo tentjes en dan s middags nog wat leuks doen. Ik was doodop na werk vandaag maar nu kan ik zo lekker ontspannen en ik weet al dat ik vanavond veel beter ga slapen als hij er is <3

15 likes

Hahahaha @anon39978576 je avatar :heart:

1 like

Hahaha zijn blik. De kleine smiecht

6 likes

Ik heb oudejaardsavond geteerd op radler 0.0%, ging prima!

1 like

Ik keek net het vorige seizoen van ‘een huis vol’ en daar ging een uitwisselingsstudente uit Brazilie dit ook maken! Zag er zoooo lekker uit en nu zie ik dit recept; thanks :slight_smile:

1 like

Ik was winkelen en er gebeurde iets verschrikkelijks. Vier meisjes van zo’n 16 jaar oud hielden wat pashokjes bezet en toen zei er eentje: “die MEVROUW wil ook passen.” Ik was toch ook laatst nog 16 :sob: Tien jaar geleden ja…

27 likes