Wat je even kwijt wilt #14

@Melman @Enthusiasm Wat verdrietig zeg :pensive: Heel veel sterkte allebei! :heart:

2 likes

Oehh leuk! Ben wel benieuwd! Heb je voor en na foto’s die je wil delen of niet? En geef het ook even de kans om er aan te wennen natuurlijk.

1 like

Bijlenen bij DUO?

1 like

Wow nou ik snap jou wel haha. Een midweek is echt lang voor Duinrell lijkt me?! Waarom niet een weekend of gewoon 1 dag…

Haha, helaas werk ik parttime en is mijn werk vrij flexibel qua werkdagen etc., dus ik denk niet dat dat geloofwaardig is. En ja mijn vriend is het daar waarschijnlijk niet mee eens. Ik ging er ook vanuit dat we max een lang weekend weg zouden gaan.
Ik vind het ook kut dat ze van mij vragen dat ik tijdens mijn eerste week bij mijn nieuwe baan vrij ga vragen voor dit.

Dit dus!! @Dubio

Ik leen al maximaal bij om de studie en huur te bekostigen.

@mee-eter oei wow dat is nog veel meer! Respect dat je dat hebt volgehouden. Wij hebben veel groepsprojecten dus moet even gaan kijken of ik ook dagen niet naar school hoef. Ga in elk geval school en duo en de gemeente even bellen maandag.

Ik heb van 01:00 tot 13:00 geslapen. Het is overduidelijk dat ik van mn bed hou :heart: en de slaap nodig had

@Foucher en @HvO @Grace Naja, ik kan altijd zeggen dat ik het niet aankomende week wil vragen op mijn nieuwe werk, maar die week erna ofzo. Ik zie dat zelf niet echt als reden om nee te zeggen. Ik ga het er straks met mijn vriend over hebben, maar ik ben er wel door van slag, want ik moet vandaag aan iets belangrijks werken en ik ben nu echt boos en verdrietig over hoe dit is besloten.

Voor de duidelijkheid: de vakantie is niet tijdens de eerste week van mijn werk. Ze willen het alleen al volgend weekend gaan boeken en ik begin aankomende week bij mijn nieuwe baan.

1 like

@Damnatio bij welk programma was dat hele verhaal? Ik wil het terug kijken, maar kan het niet vinden? Of was het geen programma?

1 like

De rijdende rechter! Maar ik had hier ook een link naar dat filmpje op YouTube geplaatst, die staat er boven.

Ja, naja, mijn ervaring met vorige vakanties samen is dat het wel kan dat je even een ochtend of middag iets apart van elkaar doet. Maar ik denk niet dat het gewaardeerd wordt als mijn vriend en ik echt zelf een dagje weggaan? Plus er zijn kleine kinderen bij, dus we moeten ook rekening houden met redelijk vaste eettijden etc.

Het lijkt me echt verschrikkelijk en jou duidelijk ook, ik zou niet gaan. Je bent toch niet verplicht?

1 like

Je hebt gelijk. Maar het is ter ere van een belangrijke gebeurtenis, dus ik vind het best kut om aan te geven. Ik had gewoon gewild dat ik bij de beslissing betrokken was geweest of dat mijn vriend ook mijn stem had laten horen, zeg maar :stuck_out_tongue:

1 like

Ohhh ik kon het niet vinden. Maar de afl van 11 sep is het volgens mij

Geen idee, maargoed het is horeca, dus misschien ligt dat anders. Zie echt enorm tegen komende dagen op iniedergeval

Ja, kan me ook niet voorstellen dat het in een stad in Nederland (universiteiten zitten niet in de middle of nowhere voor zover ik weet) zo gevaarlijk is om te fietsen? Snap als je het niet wilt zeggen omdat je niet wilt laten weten in welke stad je woont, maar ben nu ook wel erg nieuwsgierig naar wat er dan zo gevaarlijk aan is @Rozevarken

Jaa het is in Nederland en het is in delen van de stad waar we ook als het donker is en we lopen naar het ov begeleid worden door politieauto’s enzo omdat er zo veel overvallen in het gebied zijn. Maargoed ik ga maandag even rondbellen om te kijken wat zij voor mogelijkheden kunnen bieden.

Stuur je wel even een pm!

Nou ja, ik weet niet waar ze woont en studeert maar ik werk in Utrecht en woon er 5km vandaan en moet de laatste 2km ofzo langs een verlaten fietspad langs bedrijven fietsen en dat vind ik ook niet relaxt alleen in het donker.