Wat je even kwijt wilt #14

Kan ik je inhuren? Vind het echt een van de ergste dingen van studeren, haha. Is trouwens van een vak van onze begeleider :sunglasses: (geen idee of je weet trouwens dat dit mijn account is haha)

(Sowieso op videoland staan ze!)

1 like

Met de kennis staat het heel slecht, maar ik heb wel de passie!!! (zie ook: mijn hele leven eigenlijk)

https://www.zotero.org/
!!! Heeft mijn leven veranderd

2 likes

Ja bizar. Ik blijf denk ik ook niet meer lang, ik kan volgende periode geen drie avonden meer werken :grimacing: maar even zien hoe dat gaat lopen

1 like

Kan niet wachten totdat ik alle clienten op het toilet heb gehad. Kan de zuster zelf even lekker gaan schijten

16 likes

Ik nog nooit, maar ik zit zelf wel regelmatig op FF in de trein en ben dan altijd een beetje bang betrapt te worden haha.

Terwijl ik het ook wel leuk zou vinden als iemand dan hoi zou zeggen, denk ik.

7 likes

Ik heb wel vaak dat ik meisjes zie en dan denk of zeker weet dat ze op ellegirl zitten. Maar dan durf ik het nooit te vragen.

1 like

Hmm op het werk hebben we een tosti ijzer , tonijn salade en oude kaas. Tuna melt babeee

8 likes

Nee, eigenlijk niet, maar soms zie ik iemand en vermoed ik wel dat diegene op het forum zit, vraag me niet hoe dat zit, haha

De hond van mensen die een paar deuren verderop wonen heeft recht voor onze tuin gepoept en die vrouw heeft het niet opgeruimd (ik heb het zien gebeuren dus weet zeker dat zij het waren), heb heel veel zin om die poep op te rapen en op haar deurmat te leggen.

10 likes

Lig te lekker op de bank :joy:

2 likes

Ik vind het zo lief dat mijn hond altijd een speeltje aan mijn kat wilt geven maar meneer kat wil er niks van weten :disappointed_relieved:

10 likes

:raised_hands:

1 like

Had net na college zin in kibbeling, dus ging even langs de markt voordat ik moet werken zo, loop ik toevallig langs een kraam dat gember shotjes verkoopt en toen vroeg ik aan die man of ik kon pinnen, maar dat kon niet. Ik zo van oh laat maar dan haal ik het morgen wel en toen zei die man “neem maar mee en betaal het morgen maar!”. Omg deze man :heart:

32 likes

Stel je gaat weg, ga in de zomervakantie terug! Dan is het echt super rustig daar dus kan je een beetje relaxed werken.

Maar ik snap het als je weggaat daar. De uren daar zijn echt verschrikkelijk vervelend. Ik werd soms gewoon 3 weken niet ingepland opeens?? Kon nooit lekker uren maken daar.

1 like

Ik word echt heeeeelemeaal gek van dat geboor hiernaast. De hele godganse dag al. Als ze even een appje had gestuurd had ik wat geregeld voor vandaag. Dikke aso buren. Straks de muziek maar weer lekker hard aan.

sinds 1 maandje transpireer ik veel meer dan normaal en ruik ik vaak mijn eigen zweet. erg hoor maar heeft iemand advies? Er is niets veranderd qua eten o.i.d.

Oooh leuk! Bewaar je hem wel?

1 like

Wat leuk dat ze je ook gewoon een serieuze reactie hebben teruggestuurd! Lijkt me echt fantastisch op zo’n leeftijd.

1 like