Wat je even kwijt wilt #14

*pakt megafoon om door de winkel te schreeuwen *

HEY KELSEY! DEZE MEVROUW ZOEKT DE TEPELCRÈME. KUN JIJ HAAR EVEN LATEN ZIEN WAAR HET STAAT?

30 likes

Jannie!!! DEZE MEVROUW VRAAGT WAAR DE TEPELCREME STAAT, HELP HAAR EVEN!!

17 likes

Twee briljante zielen

5 likes

“ OF NEE WACHT KELSEY, KAN JIJ VOOR HAAR DIE TEPELCREME HALEN. BRENG DAN OOK DIE MAXI CONDOOMS MEE, ZE LIGGEN NAAST ELKAAR!!!”

13 likes

Ik heb bij &otherstories een kokerrok gekocht met split en gouden sequins. Volgens mijn baas kan ik dit op een werkdag dragen want: “Daelyss, gij zijt toch altijd over the top”.
Ik durf niet en alle kerstfeestjes zijn voorbij.

33 likes

Dank je! Ja ik zit er nog steeds wel mee, maar ben wel blij dat mijn vriend wat meer voor zichzelf op komt en dat we er al een beter gesprek over kunnen voeren zonder dat hij al te defensief wordt. We proberen het samen op te lossen en dat vind ik heel fijn!

2 likes

Dit is hem en ik heb het shirtje er ook bij gekocht.

30 likes

Wel echt lekker altijd dan, zo’n mega dikke laag :stuck_out_tongue: gisteren ook gedaan haha

Is het @Daantje?

3 likes

Tijdens de nieuwjaarsreceptie op mijn werk (1000+ collega’s) vroeg ik aan de man van de catering: ‘mag ik achterlangs’ en ben ik naar huis gegaan. Doei doei, veel te massaal & de directeur al een hand gegeven. Lekker een middag vrij ook!

19 likes

Nee mijn bio is

#girlboss
Blessed :pray:t2:
Digital Nomad Life :heart:
Next up: schubbekutveen

25 likes

Te weinig emojis, ik mis iig de wereldbol en iets qua planten

5 likes

Shit, val ik toch even door de mand :nerd_face:

1 like

Niet oké. Tijd voor een slaaponderzoek.

Suuuper irritant. Heb je het weleens opgenomen en aan hem laten horen? Want het is wel extreem als je het een verdieping verder gewoon nog steeds hoort. Ik voel je irritatie gewoon, ik kan ook zo agressief worden van dat geluid.

Ik heb gisteren de eerste aflevering van de serie Judas terug gekeken. Er gebeurt wel heel erg veel in 1 aflevering.

Ik ben nog zo slaapdronken dat ik op allemaal verkeerde knopjes hier druk.

Gelukkig heb je hier niet meer de functie ‘Delen op Facebook’

10 likes

Die functie was echt de hel op egf

6 likes

Ik heb echt lekker geslapen :heart_eyes: lag al wel om 21:30 in bed en sliep uiteindelijk pas om 23u maar oke. Vooralsnog is dat wel een mooie tijd om in slaap te vallen en ben verder ook niet meer wakker geworden

5 likes