Wat je even kwijt wilt #14

Eerste week bij m’n nieuwe werk en is toch best pittig om 13 uur per dag van huis te zijn hahahaha
Maar veel rijden valt me mee (hulde aan spotify) en on half 10 slapen vind ik ook nog niet erg XD

5 likes

Bedankt voor de tip! Heb het meteen gekeken, inderdaad erg leuk. Love Ryanne.

1 like

Ik heb die autorit van mijn werk naar huis ook echt nodig om af te kunnen schakelen. Soms rijd ik extra om

2 likes

Ja omg dat vergeet ik nooit meer :joy:!!

4 likes

Nee gelukkig niet meer! Maar ik heb mijn oorbel er voor de zekerheid wel uitgelaten vandaag.

Attentie! Attentie!

De quiz is nog een half uur open!

4 likes

Oke ik dacht, ik ga iets bakken.


Ziet er lekker uit op de verpakking, maar nu zit dat ding een halfuur in de oven en het ontploft gewoon bijna. Zoek de verschillen:

23 likes

Oehhh, kzou 'm ff afdekken met aluminiumfolie. Als ie nog te redden is :neutral_face:

Oke ik had de grilstand aanstaan. Tot zo ver mijn cake.

92 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Noooo wat zonde!

1 like

Ik was net ergens gefrustreerd om. Toen bedacht ik me iets dat ik vroeger weleens in een MTV programma heb gezien. Een meisje ging toen met haar moeder naar een bedrijf waar je borden stuk kon gooien. Lijkt me echt heerlijk (al is het natuurlijk echt te gek voor woorden maar soit).

8 likes

Kom je weleens in de buurt van Tilburg?

6 likes

Ik vond dus ook al deze: https://indebuurt.nl/arnhem/nieuws/nieuw-arnhem-fleur-art-kunst-schommelen-en-lekker-smijten~9640/ en zij gebruikt de scherven weer! Ga je mee @Kamerbreed ?

Griekenland is ook goed :grin:

@HvO jaa dat moet het dan geweest zijn. Hoe ik dat weer gekoppeld heb aan MTV weet ik niet maar oké :joy:

2 likes

Haha-ha NEE

5 likes

Aah ik voel je pijn :frowning:

1 like

De antwoorden van de quiz staan in het topic!

1 like

Je hebt wel lekker makkelijk even 1000 calorieën verbrand zonder er iets voor te doen :joy::joy::joy:

16 likes

Vandaag lekker naar de sauna geweest :smile:
Kan er weer tegenaan!

3 likes

Een jaar geleden sprak ik vaker met een kerel in de sportschool en ondertussen zat hij héél overduidelijk in de friendzone bij een andere meid. Dat duo sportte letterlijk elke dag 4 uur samen ongeveer? Op een gegeven moment kreeg zij best snel een vriend en zag ik ze beide nooit meer.

Ik zag hem vandaag weer en hij was dus 50 kilo aangekomen. Ik sprak hem even kort maar hij brak bijna omdat hij zich zo schaamde. Ik vond het zo zielig, ik vind het nu jammer dat ik hem niet een knuffel o.i.d. gegeven heb.

6 likes