Wat je even kwijt wilt #14

Zo, evaluatie veel heel goed mee, mijn leidinggevende is zéér tevreden over mijn werk en de manier waarop ik het aanpak. Enige aandachtspunt was minder dingen vergeten, maar dat wist ik zelf ook al. Mijn geheugen is het laatste halfjaar een zeef omdat ik door een moeilijke periode ga. Ik zit in therapie omwille van een eetstoornis maar wil ook gewoon blijven werken. Ik vind het op zich al positief als dit het enige effect is op de werkvloer (op mijn werk weten ze niet van dit probleem). Ik heb alles toch nog beter onder controle dan ik denk :slight_smile:

26 likes

Ik ben deze week begonnen met een nieuwe baan en ik denk dat ik mij er echt thuis ga voelen :slight_smile:

28 likes

Wat leuk! Want een nieuwe job is toch altijd een beetje een ‘risico’ hé, je kent nooit honderd procent de inhoud van de job en hoe je collega’s zullen zijn… Wat voor soort job doe je precies (als je dat wil delen natuurlijk!) ?

1 like

Bleh mijn baas wil dat ik iets bespreek met een extern bureau maar ik snap niet precies wat ie wil en heb al meerdere keren om uitleg gevraagd maar ik blijf het vaag vinden (sorry dit is ook vaag). En ik durf niet nog een keer te vragen wat ie nu precies wil, voel me dom. Bluh.

1 like

HAHAAHAH hello im Frens bower

4 likes

Ik heb vanwege gezondheid de afgelopen maanden niet gewerkt naast stage (3 dagen pw), maar vanaf februari ga ik weer vakken volgen en ik wil eigenlijk ook weer gaan werken dan. En nu heb ik een vacature gevonden voor een winkel die me heel leuk lijkt maar het is 20-24 uur. Ik ga één vak en een scriptie doen dus 20 uur daarnaast werken zou normaal gezien druk maar wel te doen moeten zijn. Enige is dat mijn klachten door stress werden veroorzaakt en het net weer wat beter met me gaat, dus meteen zoveel tegelijk op me aanhalen is natuurlijk helemaal niet slim :frowning_face: Zoveel twijfels

1 like

Ja, ik heb er echt een goed gevoel bij en dat vind ik heel fijn. Ik werk in het onderwijs en ik ben voornamelijk bezig met adviseren. Maar ik ben geen onderwijskundige :stuck_out_tongue:

Kan je niet kijken of je minder uren kan maken? Bij ons werken super veel mensen op een 0 uren contract, aan de ene kant heb je dan minder zekerheid qua echt uren maken, maar aan de andere kant ben je veel flexibeler en kan je wanneer nodig een tijdje wat minder werken en als je meer tijd hebt weer wat meer. Ik doe het zelf ook zo en het bevalt mij super goed!

Oh dat lijkt me best interessant! Veel succes in je nieuwe job!

1 like

Dankje!

Ja ik heb hiervoor ook met een 0-urencontract gewerkt en dat beviel wel goed, maar deze winkel lijkt me zo leuk haha! En in de vacature staat echt 20-24 uur, dus denk niet dat ik dat makkelijk omgezet krijg naar 0 uren helaas. Het is ook helemaal niet zo dat dit m’n ‘droombaan’ is of iets, is gewoon een bijbaan naast studie. Ik baal ook vooral dat ik nog niet aankan wat ik hiervoor makkelijk redde, denk ik. Maar 0 uren is wel verstandiger denk ik inderdaad, dankjewel voor het meedenken!

1 like

IK HEB ZO’N HEKEL AAN VOETNOTEN MAKEN IN ESSAYS

11 likes

Gister kwam er een man op mijn werk en hij bestelde gewoon eten en daarna zag hij een foldertje met ‘personeel gezocht’. Hij ging me allemaal vragen stellen over hoe vaak ik werkte en wat ik verdiende en ik vond dat best wel privé? Het was voor zijn dochter, zei hij. Ik was best bang dat het helemaal niet voor zijn dochter was maar dat hij gewoon een beetje een gekkie was, maar godzijdank belde er een uur later een meisje. En nu krijgen we waarschijnlijk een nieuwe collega!

11 likes

Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad bij een stagebedrijf, voor mijn gevoel ging het heel goed dus ik hoop zoo dat ik word aangenomen :heart:

22 likes

Ik eet slagroomsoesjes.

6 likes

Even reclame maken voor vanavond!

Vanavond is de eerste FF quiz van 2019!

een voorproefje en een kleine hint:
hoe zit het met jullie kennis over het Eurovisie Songfestival?

15 likes

Dit voorspelt voor mij weinig goeds voor vanavond :disappointed_relieved:

10 likes

Collega’s komen en gaan zo hard bij die tent he, niet normaal.

1 like

Als ik aan songfestival denk dan denk ik direct aan de film Costa! Binnenkort eens kijken of die nog op netflix staat.

2 likes

Die quiz was toch altijd op een zondag? Of verschilde dat sowieso afgelopen jaar?