Pardon waar slaat dat op dan. Pfff kinderachtig!
Dit ook. Vooral 3 uur dr na
Wtf wat triest zeg. Ik hoop dat je je er niet rot om voelt en inziet dat het gewoon een stel kut jongens zijn. En dan 25+ he, ongelooflijkā¦
Ja mee eens. Ik vind het gewoon zo debiel dat Instagram voor mij bepaald wat ik zie. Ik wil gewoon alles op volgorde van uploaden zien. Heb wel eens gekeken of er geen online petitie is maar kon niks vinden toen.
Ik heb vandaag met zeeschildpadden gesnorkeld en het was echt het beste ever
Liep vanmiddag recht door een opname van Geordie Shore. Avontuur.
Zit er een hele hoge boete op kinderen slaan?
Nou zet mij maar in SmƄland
Waar de fuck heb jij last van dan. Ik deed nie eens mee aan die discussie dus reageer je frustratie niet op mij af meid.
Ehhh
Vroeger was er alleen maar een mini ballen bak⦠waar ik nooit in mocht.
Hij kon zelfs niet de kaarsen uitblazenā¦
Ik maak nu niet eens een grap. Snap niet waar jouw sneren ineens vandaan komen. Nergens voor nodig ook
Welcome to Marwen! Moet zeggen dat ik er meer van had verwacht, maar alsnog goede film.
Enne, @Nescio ja! Ademnood van Linda, Roos en Jessica
Wie stout is in de Ikea als kind moet later in Zweden wonen.
Zo zie je maar weer waar dat baldadige gedoe je heeft gebracht. Met je twee keukens.
Ik noem dat de Alain Clark pet. Maar iets van postmancap ofzo officieel?
Omdat sommige mensen bereid zijn om zieldodend werk te doen als ze weten dat ze daarmee sparen voor hun droom, in Oprahs geval een reis en nu een emigratie. Ik heb dat ook gedaan, met zoān mentaliteit hou je het luchtig.
Andere mensen bouwen liever hier iets op en dan ga je eerder voor een meer inspirerende baan omdat je een ander doel hebt denk ik.
Met beide niks mis overigens, maar ik snap @Oprah wel en ga het liefst nu hetzelfde doen.
Hahah retail vreet je ziel op, maar zodra je uit het TL licht stapt groeit ie langzaam terug gelukkig.
Nee snap ik, maar toen ik nog werkte kwam ik ook altijd alleen maar zeiken over wen soortgelijke baan, dat was zelfs Mn meest gelikete post op EGF over hoe erg ik Mn werk vond. Zeker als het tijdelijk is is dat soms gewoon easy money en het forum is een prima plek om ff te ontluchten.
En in de retail kom je constant in contact met het slechtste in de mens, zeker op zon- en feestdagen. Ik vind dat āgezeikā van mensen die ook niet dol zijn op (alle aspecten van) hun baan juist heeeeerlijk om te lezen. Zal wel iets met herkenning zijn
Ik heb Zoveel gelopen vandaag dat ik echt spierpijn heb.