Ik ben morgen een dagje vrij, ideaal zo op de maandag
Tijd voor een eigen forum blind date?
Ik ga blij zijn als het februari is. Wat een kutmaand tot nu toe, studeren vlot ook helemaal niet. Ben al zo kapot en moet nog 2 weken
Ah, wat jammer! Als je een beetje in de buurt terecht komt, ben ik wel in voor een date. Dan is 'ie alleen niet zo blind meer
Oh dat is nog goed te doen! Ik stuur je even een berichtje met mijn woonplaats, deel hem liever niet openbaar. Via EGF heb ik een paar keer gemeet, dat was heel leuk!
Als meer mensen het leuk vinden, moeten we ons misschien even naar het meeting topic verplaatsen
Ik hoop zooo erg dat ik morgen ongesteld word. Pfff. Heb al mega hoofdpijn gehad vandaag terwijl ik dat eigenlijk nooit heb maar duimen dan maar dat ik het morgen wordt.
Een van mijn favoriete bewoners is overleden
wtf?! zijn die jongens die je kent? aangezien je het via whatsapp hebt ontvangen?
Jemig wat vreselijk naar, onbeschoft en ik-weet-er-geen-woorden-voor-gemeen! Zó laag bij de grond
Sprakeloos
What de fuck? Ongeacht welke leeftijd iemand mag hebben, dit is nooit nooit nooit oke om naar iemand te sturen. Nooit.
Ik hoop ook oprecht dat je je hierdoor niet rot voelt, want dat zijn ze zó niet waard.
@Karl_Lagerfeld Wat verdrietig, gecondoleerd.
@anon44204370 Wow, wat ontzettend laag. Zijn met mensen waar je goed mee omgaat?
Ik vind ze leuk je foto’s!
Mijn account ligt ook in de crapper, geen idee wat ik ermee moet.
Oraal? Ik even, maar zodra je stopt komt het weer terug. Maar dat heb ik met lotion (ook antibiotica) of andere zalfjes ook. Kutzooi. Soms denk ik het he; laat ik eens kijken wat mijn huid doet met een paar maandjes rust (ook omdat je huid vaak zo’n gekke structuur krijgt tijdens gebruik) en dan heb ik daarna altijd weer spijt Huid vol puisten en extra littekens erbij.
Bij mij was het echt heeerlijk! Er was vrij veel spanning toen mijn broer nog thuiswoonde. Hij was vrij ‘passief’ en wilde zijn eigen regels er op nahouden zeg maar haha. Toen hij uit huis ging kwam er veeel meer rust, hij kon zelf bepalen hoe en wat en mijn moeder zat minder op zijn lip. Mijn broer eet gemiddeld nog zon 2 keer bij ons thuis en we zien elkaar in het weekend op werk. Dus ik zie hem nog veel ! Daardoor is denk ik ook onze band beter geworden, wij kunnen ook mee van elkaar hebben en we zien vooral de ‘leuke’ kanten van elkaar ipv elkaar alleen maar op te naaien ofzo haha.
Qua verhuizen heb ik gewoon geholpen met sjouwen, broer had niet veel spullen dus heeft alles stuk voor stuk bij elkaar gekocht dus dat was niet echt heel speciaal ofzo
mijn vriend heeft buikpijn en hij denkt nu dat hij dood gaat Ik zit voor een weekendje weg te kijken en ik zeg zal ik boeken? Zegt hij ‘‘uhu’’ zeg ik nou lekker enthousiast. Zegt hij ‘‘Ik kan NIET enthouasiast zijn, want ik heb buikpijn.’’ Ach jongen toch.
Ik erger me echt dood aan het algoritme op Instagram, het slaat ook echt nergens op.
Fijn dat je een top dag hebt gehad vandaag. Ga je morgen nog iets leuks doen?