Ja, 2 maanden terug deed mijn account het uit het niets supergoed en binnen een paar weken was dat weer over. Dat swipe gedeelte had ik ook gezien, vreselijk, was ook binnen no time weg.
Ik heb dat blik nog thuis staan! Volgende week ga ik Mexicaans koken voor vrienden dus dan El ik dat ik die open trek als dip (wilde het eerst zelf maken maar ben volgens mij wat optimistisch in mijn tijdsplanning).
Mn vriend en ik kwamen op de fiets een vriend van ons tegen die bij ons in de straat woont en die knullen hebben vaak dezelfde trein en fietsen dan samen van en naar huis. Mijn vriend fluisterde tegen mij dat hij altijd zo hard fietst en hem nauwelijks kan bijbenen dus toen die vriend op ons wachtte om samen richting huis te fietsen riep ik dat ik hoorde dat hij altijd vet hard fietst en dat ik daar te lui voor was vandaag.
Blijkt dus dat hij vindt dat mijn vriend te hard fietst en hem nauwelijks kan bijbenen en ipv dat die drollen dat dan zeggen zitten ze al een jaar of zo in een soort feedback loop waar ze elkaar onbewust aanmoedigen om zich helemaal het zweet in te werken
Ik geniet zo van ochtendwandelingen met mân hondje tijdens zonsopkomst, fijnste moment van de dag
Heb speciaal mn wekker vroeg gezet om aan ons groepsverslag te typen, maar toen ik wakker werd zag ik dat iedereen pas rond 9.30 op de faculteit zou zijn dus ben ik uit stil protest ook niets gaan doen. Zo irritant, zij doen allemaal het leuke werk omdat slecht in Engels/dyslectisch en ik moet maar het verslag typen daardoor. Heb verdorie 13000 woorden getypt dit weekend, niemand heeft iets gedaan en dan nog presteren om met zn allen om 9.30 ipv 8.30 te komen.
Naar begin van de dag, maar gefeliciteerd met je verjaardag
Ik leverde net online mijn onderzoek in en toen zei de plagiaatscanner dat bepaalde delen allemaal plagiaat waren en echt ik kon wel janken, hoe kan dat nou??!!!
Bleek het om âplagiaatâ van mezelf te zijn, uit het research design dat ik een tijd terug op diezelfde manier moest inleveren
Jongens jongens wat een opluchting
Mân moeder appte me gisteravond een intro van een tv-programma dat ik als kind altijd keek (maar me helemaal niet kon herinneren) en het is zoooo schattig.
Nu heb ik steeds het liedje in mân hoofd en komen er allemaal random herinneringen naar boven. Bijvoorbeeld dat ik in bad zat, en een speelgoed pinguĂŻn had waarmee ik dan het liedje van die show zat te zingen.
Het filmpje
Ze komen morgen eindelijk mijn keuken afmaken. Maar ze komen tussen 1200 en 1800. Ik had zo gehoopt dat ze eerder zouden komen.
Gelukkig werk ik thuis. Dat scheelt wel.
Ik ben al ruim een maand niet naar de sportschool geweest, nu wil Ik weer eens gaan ben ik nog steeds stront verkouden. Motiveert niet echt helaas.
Edit: ben gegaan! Bijna 2 uur geweest ging lekker.
@anon44204370 misschien een beetje overdreven maar als het zo door blijft gaan zou je er best aangifte tegen kunnen doen.
Het valt namelijk onder cyber pesten. Het is dat je de fotos die ze toen via snapchat stuurde niet meer hebt maar dat valt geloof ik ook nog eens onder aanranding ( correct me if im wrong)
Ik heb dit meteen op mn boodschappenlijst gezet maar heb nog wel wat meer info nodig
Moet je met de eieren een soort roerei maken of meer als shakshuka of gewoon echt doorheen roeren en dan opbakken? En dip je met de chips of doe je die ook in de pan door het mengsel? Is creme fraiche er lekker bij?
Ik heb een oudere zus. Toen zij uit huis ging, verbeterde de sfeer aanzienlijk (zij heeft een erg moeilijk karakter, net als mijn vader, dus dat botste regelmatig, met name tijdens haar puberteit). We hebben niet zoân hechte band, maar die is wel beter geworden toen zij uit huis ging. Hij is nog beter geworden sinds ze kinderen heeft, trouwens. We zagen en zien elkaar niet zo vaak, het meeste contact verloopt telefonisch of via de app.
Bij de verhuizing ben ik niet echt betrokken geweest, ik heb wel wat geholpen met spullen daarheen brengen en wat poetsen, maar ze hoefden dan ook niet echt te verbouwen of zo.
Wow wtf ik kan hier zooooo kwaad om worden! Wat denken ze wel niet? Ben het eens met wat Denna zegt. Dit gedrag hoef je ook echt niet te accepteren!
@anon44204370 Eens met de anderen, maar je klinkt er nog best laconiek onder? Vind het wel knap van je hoor, maar ergens ook wel een beetje verontrustend omdat dit dus blijkbaar vaker gebeurt? Ik zou er behoorlijk van ondersteboven zijn dat iemand zoiets doet⊠Trek je er alsjeblieft niks van aan, het is inderdaad heel erg zielig gedrag en zij zijn fout. Maar alsnog heel vervelend. En overweeg inderdaad om er iets mee te doen/ in ieder geval die boodschap af te geven (want helaas is het niet zo heel makkelijk om er iets mee te doen volgens mij). Succes.
Hoe is het je moeder nu ze weer thuis is?
En inderdaad, lekker genieten straks van je dag thuis! Het is er ideaal weer voor.
we moeten vanmiddag de hond in laten slapenâŠ
Oh, wat erg. Het is altijd zo erg om je vriendje los te laten. Sterkte!
Wat verdrietig, heel veel sterkte
Heel veel sterkte!