Wat je even kwijt wilt #14

Heel veel sterkte :heart::heart:

ah nooo wat naar. Heel veel sterkte!

Ik had iets besteld bij loavies en wil het terugsturen, maar daarbij ging ik uit van 30 dagen bedenktijd zoals het meestal is. Nu zie ik net op de site dat je maar 14 dagen hebt om het terug te sturen, maar die zijn allang voorbij… Weet iemand of ze daar moeilijk over doen?

Wat naar, heel veel sterkte.

1 like

Misschien heeft ze net daarvoor een vervelend gesprek gehad en kon ze dat niet zo goed van zich afzetten? Wel vervelend dat ze dat dan op jou afreageert als ze chagrijnig is. En die ander gewoon bellen hoor! De kans dat er je nog een stom iemand aan de telefoon krijgt is vast klein haha.

1 like

Ik moet binnenkort voor een afspraak naar Amsterdam, en heb daarna een paar uurtjes vrij. Het leek me leuk om naar een museum te gaan, heeft iemand een aanrader voor een leuk museum?

@Taksi Wat verdrietig :frowning: veel sterkte!

@Madrid Kan je niet zeggen dat je heel graag mee gaat, maar een beetje op de kosten moet letten? Bij de vrijgezellenfeesten waar ik mee ben geweest kwamen sommige vriendinnen ook gewoon voor een deel van de dag, omdat ze niet alles konden, niet zo veel geld (er voor over) hadden of een bepaald gedeelte niet leuk vonden. Ik heb dat nooit raar gevonden iig!

Woehooeeeeee
Ik kan woensdag mijn twee konijnenkindjes (aka bejaarden) ophalen!

15 likes

Ik denk het wel… je zou ze even een berichtje kunnen sturen via Facebook maar ik heb niet hele positieve ervaringen met de klantenservice.

Thanks! Ik heb ze gemaild, maar ik ben er ook bang voor dat ik m’n geld kwijt ben. Helaas :slightly_frowning_face:

Ik moet altijd enorm nodig poepen nadat ik onder de zonnebank ben geweest :poop:

3 likes

Ik kijk echt zo op tegen de laatste dagen van mijn huidige stage, omdat ik even niet meer weet hoe ik mijn achterstand ga inhalen. Ik heb het op de plek zelf heel erg naar mij zin, maar ik ben blij als het twee weken later is en ik ergens anders ben geplaatst. Kijk echt uit naar het met een schone lei beginnen.

Leuk! Ik woon in Nieuwegein en wil je wel een keer meeten!

1 like

Ik zit in de bus achter de chauffeur en ze is in gesprek met een andere chauffeur die meerijdt omdat hij op de route woont. Ze zijn allemaal insider information aan het bespreken.
Wat ze doen met gevonden telefoons, portefeuilles en voedsel, situaties die ze meegemaakt hebben enzo

Ik vind het bijna spijtig dat ik bijna bij m’n halte ben

12 likes

waar heb je ze besteld?

Ik heb een beetje hetzelfde. Moet alleen deze week nog en vind het hier hartstikke leuk, maar zit echt tegen die laatste dagen aan te hikken. Ik kan niet eens echt plaatsen waarom, heb niet perse hele grote dingen die nog af moeten of iets. Nouja, nog even volhouden!

1 like

Wat verdrietig… Heel veel sterkte vandaag :sweat::two_hearts:

dank je. ga ook ff kijken

1 like

Ik moet zo naar de tandarts voor de derde keer spoelen aan één kies in drie weken tijd. Stom ding blijft maar ontsteken :(. Ben er zo klaar mee!

Ik wil straks bananenbrood maken, is het de moeite waard om amandelmeel te halen? Vind het best wel duur namelijk.

Succes!!

1 like