Ik sport in een dikke trui! Merk aan mezelf dat ik dan minder afleiding heb, en echt in mn eigen wereld zit. Zo heel veel warmer vind ik het eigenlijk niet eens!
Ik zou vandaag een âdateâ hebben naar de dierentuin maar het regent we kunnen beiden niks leuks bedenken en er is verder niks in de buurt.
Iemand tips?
Dat doet me denken aan sausalitos in aachen. Ben ik echt al heeel lang niet meer geweest wel
Mijn ervaring is helaas ook dat mensen vaak niet komen opdagen zonder iets te laten weten. Ik ben wel klaar met dingen weggeven via de weggeefhoek.
Ruilen? Ik ben al 1,5 week te laatâŠ
Ughhh ik deel je gevoel (soort van) ik heb nu al ruim een week menstruatieklachten (qua buikpijn en rugpijn, pijnstillers helpen ook nauwelijks) en ik ben nog steeds niet écht ongesteld, alleen wat spotting. Maar ik ben er zoooo moe van inmiddels. Sterkte!
Hahahaha wtf
Als ik sport in de sportschool heb ik het daar altijd zo koud, dat ik gewoon een trui aan wil voor de eerste 15 min. En daarna heb ik het inderdaad wel warm, maar niet âzweet-warmâ (dit zegt ook wat over mijn sport intensiteit wellicht) en ben ik te lui mijn trui uit te doen. En los haar bij mij is gewoon een elastiekje vergeten
Ik zal eens zoiets voorstellen
dat het echt een enorme sukkel is, erg hoor
Wij gaan vanavond kijken bij een appartement Eindelijk staan we eens eerste! We willen eigenlijk liever iets met tuin maar dat lijkt niet echt haalbaar. Dit appartement is letterlijk 2x zo groot als ons huidige appartement. Ben heel erg benieuwd of het wat is!
Ik heb zojuist een koffer met zooi erop gezet en jeee, wat een mensen. Er heeft nu een vrouw gereageerd(10 min geleden), maar ik dacht ik wacht even. Reageert ze nu met âAls mevrouw reageertâŠâ, rot op Katy met je stomme poezen facebook jij krijgt mijn zooi niet meer
Iemand onlangs nog bij Asos besteld? En kloppen de levertijden? Heb vandaag iets besteld wat ik zaterdag moet hebben (verjaardag) en levertijd is op of voor zaterdag. Dus hoop dat het op tijd is!
Frequente besteller hier!
Ik heb nog nooit mijn pakket te laat ontvangen, soms eens te vroeg. Dus je zit safe
Thanks!
Ik heb andere ervaring dan @Daelyss! Bij mij is het juist standaard ongeveer 2 dagen later dan wat Asos zelf aangeeft.
Oeiii nou ik hoop op het beste dan maar! Het is gelukkig wel voor mijn zusje dus die begrijpt het wel als het iets later komt. Thanks!
Ik zit naar Ex on the Beach te kijken en ik kan niet stoppen met kijken. Het is zo slecht, maar ik blijf op een of andere manier geboeid.
Zijn het specifieke mensen die je voor noodgevallen zouden kunnen bellen? Want ik kan mensen âuitzonderenâ van de niet storen stand, dan zet ik 'm op âalleen prioriteitâ en komen alleen die belletjes door.
Herkenbaar! Na aanleiding van een tip op dit forum werkt het bij mij beter. Je kan hem op âniet storenâ zetten en aangeven dat sommige contacten wel mogen bellen (als in dan gaat je telefoon wel af)
Oh wat @Chuckie zegt dus haha