Wat je even kwijt wilt #14

Wat lief van je! Ik had jou trouwens nooit als een “hihi’er” gezien. :stuck_out_tongue:

10 likes

Dit zie ik ook zo vaak! Zelfs een vrouw met krullend lang haar die meedoet aan allerlei danslessen en dan denk ik ‘hoe dan?’. Overigens ga ik zelf ook nooit voor charmant in de sportschool, alleen maar voor praktisch.

1 like

Ohhh welke pasta was dat?

Dat (bruin) brood is zooo lekker daar

Misschien doen die een iets minder intensieve workout? :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja stiff legged deadlifts met een doorschijnende broek aan is een veelvoorkomende work-out bij los-haar-in-de-sportschool.

3 likes

Hier nemen ze ook niet alles aan. Ze bepalen dat ter plekke. En soms ga je weer terug naar huis met spullen of je brengt het meteen langs het milieuplein. (als je er toch van af wil)

Neeee zonde! Hier kijken ze niet vooraf, mss wel als je een roestige graamaaier inlevert ofzo maar met gewone spullen eigenlijk nooit

1 like

Die in heerlen ( vlak bij ikea) neemt alle aan.

Ow was bedoeld voor @Oprah

1 like

Ik ben gister gaan slapen zonder pyjama aan, doe ik altijd. Maar vanmorgen werd ik wakker met mijn badjas aan. En ik snap het niet!!!

2 likes

@Oprah ja die indd, Ik heb daar al vaker kratten met spullen heengebracht,geen enkel probleem. Ze helpen ook nog met uitladen haha

Hahaha dat is wel creepy. Toch koud gekregen vannacht?

Met het risico om over te komen als een snob heb ik deze tip.
Wij eten regelmatig in sterren restaurants, ivm werk man, en ik eet vegetarisch. In een sterren restaurant zit een hele goede kok. Vandaar de sterren. Dus die zijn altijd in staat iets smaakvols te maken voor de vegetariër/ veganist is mijn ervaring. Er heeft ook nog moot iemand raar opgekeken als ik dat vroeg. Heb menig keer jaloerse blikken gehad van de niet-vegetarier! Dus ik zou gewoon naar het restaurant van je keuze gaan hoor.

1 like

Ik ook! We kunnen het haha. Heb wel wat te doen nu dus dan gaat de tijd sowieso sneller. Altijd fijn haha. Veel succes nog

1 like

Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar allergieën luisteren ook heel nauw he!
Dat is toch risicovoller koken dan ander dieet, zoals vegetarisch.

Ben je al eensbij One gaan eten in Roermond?
Heeft 1 ster en is niet zo’n groot restaurant. De kok, Edwin, is heel flexibel en creatief. Miss dat hij wel voor je kan koken. Echt de moeite waard in ons Limburg land.
Tijuana zegt me eigenlijk niks, is dat Mexicaans?

1 like

Is toch overrated!

1 like

Nou, die in H doet best moeilijk, ik ben ook aan het opruimen ivm verhuizing. Maar sommige dingen namen ze niet mee hoor!

1 like

Kan ik niet zeggen hoor!

Ik ben nu al bijna meer dan 2 weken ongesteld. Ik word er zo moedeloos van. Wil dat het stopt!!!:tired_face: