Wat je even kwijt wilt #14

Iedere dag op een vast tijdstip begint er bij de buren een mega groep honden allemaal tegelijk te blaffen, dat duurt dan letterlijk 1 minuut en dan hoor ik weer niks tot de volgende dag.

Het zijn gok ik 7 of 8 verschillende blafjes tegelijkertijd en dan eentje maakt dit geluid: oeeeeeeeee, oeeeeeee, oeeeeeee.

Zoveel vragen

1 like

Ja vind dat echt heel lastig, kan nu al mega verdrietig worden om het feit dat ze ooit komen te overlijden. Kan echt niet zonder ze.

Ik verhuis binnenkort op donderdag van een locatie zonder receptie naar een locatie met receptie en ben daar nu al zo gelukkig mee. Dat betekent dat ik zelf niet meer de mensen die een kwartier of meer te laat komen hoef weg te sturen.

4 likes

Ik werk vandaag in Woensel!! Zin in!

4 likes

Ik heb straks sollicitatiegesprek! Aaaah, de zenuwen! Het is ook nog eens voor een functie in een ander vakgebied.

13 likes

Ja ik heb dit dinsdag een stukje gezien, vond het ook echt leuk!

1 like

Mijn vader heeft opnames voor een tv programma vandaag dus hij is in de studio in Hilversum ergens, heb al 10 appjes met foto’s gehad dat hij iets bekends heeft gezien of “ik zag Ludo net lopen!!!”. So cute haha.

21 likes

Om het maar weer over vlees eten te hebben…

Mijn vriend is echt de grootste vleeseter ever. Bestelt ook altijd de XL biefstukken als we uit eten gaan. En hij wilde nooit wat horen over vega eten, vond ie echt onzin.

En nu hebben we afgesproken dat als we weer naar ons eigen huis gaan (woon nu tijdelijk bij schoonmoeder) dat we dan voor het grootste deel vega(n) gaan leven. Ben hier wel excited over. :blush:

26 likes

Leuk winkelcentrum daar! Veel plezier en succes. Als je toevallig nog op Eindhoven station komt rond 18:00/18:30 zal ik naar je uitkijken, dan ben ik er ook haha.

1 like

@ladygodiva Happy birthday! :balloon::cat:

Ik hoor vandaag of ik uitgekozen ben voor een tijdelijke kamer. Hoop het zoooo erg, zou op dit moment zoveel rust brengen in mijn leven.

6 likes

Omg ik heb tandpasta gekocht die naar sambuca smaakt :s :s :s hoe dan

1 like

Welke is dit? Love sambuca

Dankjewel!!! Het is nog niet gelukt tot nu toe

Jeej vanavond op het werk eten yumm. Lekker ongezond eten bestellen muwhahaaaaa

1 like

Hahaha ik heb de baan!!! :scream:
En het gaat zo ontzettend interessant, leerzaam en uitdagend worden. Ik ben zo blij haha

68 likes

3 likes

Haha ja, maar omg vraag me echt waar die sambuca smaak vandaan komt :joy:

Gefeliciteerd. Wil je zeggen wat je gaat doen? En wanneer ga je beginnen? Veel plezier met je nieuw baan in ieder geval!

1 like

Ik heb me net verbrand aan bijna kokend water. Heb het kwartier gekoeld, en het lijkt nu mee te vallen. Maar ben toch bang dat er blaren ontstaan straks. Of zal dat wel meevallen als ik nu niks zie qua diepere beschadiging van de huid? (Het is nu rood).

Oh wat leuk! Klinkt goed allemaal. Ook een fijne vakantie dan alvast. Fijn dat dat allemaal zo goed uitkomt.

1 like