Ik heb online besteld via Zalon. Misschien is dat een optie? Kleding van Zalando, maar een styliste stelt outfits samen op basis van jouw opgegeven styleprofiel enzo.
Ik was super tevreden! Kost niets extra’s.
Ik heb al sinds gister avond trek in chocoladevla met slagroom, dus ik ga zo mijn bed uit en dat halen. Vind dat idee nog meer excited dan dat mijn nieuwe laptop vanmiddag binnenkomt
Hahahaha exact!!! Ik had er zo een zin in toen ik dit hoorde, haha
@ladygodiva gefeliciteerd!
Ik moet over een uur gaan werken. Tot nu toe ben ik iig gedouched ( ?) en aangekleed.
Haha nu ben ik heel benieuwd wat jij doet!
Ik wilde even de trailer van mijn (ons) nieuwe filmpje dumpen. Mijn vrienden en ik maken elk jaar een compilatie van graffiti op treinen van het afgelopen jaar.
Ik heb bestwel een aantal verrotte dagen achter de rug, ik had mij voorgenomen om een beetje gezonder te gaan eten. Maar ik was ff thuis en toen heb ik Nacho chips, veeeel kaas, fajita kruiden (wel die van Tex mex) en jalapenos (die pot kreeg ik pas met grof geweld open ) in de oven gedaan en het was ZO LEKKER. Echt HEEEEERLIJk. Wat doen mensen met sushi enzo? Dit bestaat ook. Heaven. Heb nu wel een brandende bek maarja, ik ben wel blij.
Ik zit nu weer bij de dermatoloog te wachten om bloed te prikken en m’n moeder is er bij maar ik voel gewoon precies dezelfde paniek als vorige keer Gelukkig hoef ik hierna pas over 3 maanden.
Prachtig inderdaad.
Wie is jullie? Wij maken alleen foto’s en filmpjes, we doen zelf geen illegale dingen. Voor zover ik weet hoeven de daders het zelf niet schoon te maken, maar moeten ze de kosten + bijbehorende boetes wel betalen.
Waarom zou zij het moeten schoonmaken? Ze fotografeert het alleen maar.
Ik kan het nergens echt vinden, maar kan ik mezelf inschrijven voor 2 master opleidingen? Ja toch? Dan heb ik er 1 als backup
Hahah jaa! Ik lees van veel mensen dat ze het ook onder hun oksels gebruiken!
Graffiti is meer dan alleen treinen natuurlijk je kan het ook prima legaal doen
Gefeliciteerd met de baan! En een hele fijne vakantie
Ik heb dus een nieuwe telefoon en ik voel me net een bejaarde. Geen idee waar ik allemaal op klik.
Ja, kan gewoon! Paar studiegenoten doen er 2 “tegelijkertijd” en dan moet je juist jezelf inschrijven voor 2 masters.
Ah, okay! Ik bedacht me inderdaad net al, ik wil ook 2 masters tegelijk gaan doen en dat kan ook, dan moet ik me wel dubbel in kunnen schrijven :’) Slim
Ik sta er zelfs voor 2 ingeschreven aan twee verschillende universiteiten! Kan dus zeker
Edit; oké te laat maar nogmaals bevestiging dus haha
Ik heb vanavond een afscheidsborrel van een collega, alleen heb ik zo een erge last van mijn winterdip en begin ik daar bovenop ook nog eens grieperig te worden. Kijk zo tegen deze hele dag op