Wat je even kwijt wilt #14

Je bent echt heel anders dan ik dacht. Brengt de gemiddelde leeftijd ook wel naar een jaartje of 80 :sweat_smile:

En lekker kort pittig ook

:heart::heart:

Uren een filmfestivalprogramma doorpluizen kan ik wel, maar vacatures zoeken ho maar

4 likes

Vriend en ik zijn vandaag vrij, lekker uitgeslapen, lunch op boulevard en net op strand zegt hij dat hij echt wil proberen kindje te krijgen! :astonished::heart_eyes:

31 likes

ik heb de laatste tijd echt ‘last van’ opruimwoedes
ik heb inmiddels al zo veel weggegeven en weggegooid. waar komt het vandaan? :face_with_monocle:

Ik heb met Kerst van mijn schoonmoeder een Yankee Candle gehad in een fruitsmaak terwijl mijn vriend had doorgegeven dat ik juist van frisse geuren houd en nu hebben we dag in dag uit dat ding aan maar hij is nog steeds niet op. Wat een kreng is het. En ergens ben ik ook bang dat mijn schoonmoeder denkt dat we er juist zo dol op zijn als we hem zo vaak branden en ik met aankomende Kerst een nieuwe krijg :frowning:

2 likes

aaaaaah als het doorgaat kan ik volgende week tekenen en heb ik mijn eigen appartementje :heart_eyes:

Edit: even duimen dat het allemaal goed gaat komen dusss

47 likes

Ik heb altijd oortjes in en ik had een dansliedje op en ik kon mezelf net niet inhouden en ging 2 seconde op straat dansen.

11 likes

Ik zag net iemand die z’n AirPods eerst even in z’n mond stopte (dat stukje wat in je oor gaat) en daarna pas in z’n oor. :sick:

5 likes

Haha ik vind dat echt leuk als mensen dat gewoon doen. Net als mensen die keihard meezingen met een nummer op de fiets :joy:

4 likes

Verdomme, ik sta al uren te koken en ben zo chaotisch. Ben dus vergeten de verse slagroom (die je nog moet opkloppen) in de koelkast te zetten. Ligt er dus al uit sinds 10/11 uur vanochtend (goed tot 07-02). Heb het morgen nodig voor mijn feestje, zal hij al zuur zijn? Is heel warme woonkamer.

Gefeliciteerd!

1 like

Hahaha ik bedoel natuurlijk fruitgeur!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Het is hier (Brabant) de hele dag niet boven 0 geweest. Het is eindelijk winter en dat blijft het ook nog wel even als het goed is.

1 like

Het was vanmorgen ook echt glad, zaf meerdere malen ijs liggen op stoepen enzo. Echt niet leuk.

Ik heb over een uur een babyshower en nu gaan mensen via de app vervoer regelen. Beetje laat denk ik zo

Wat doen jullie als je op een vrijdag- of zaterdagavond geen plannen hebt en dus alleen bent? Ik vind dat altijd wat moeilijker dan andere lege avonden en word dan sneller somber.

1 like

Ik heb morgen een verlaat sint/kerst met mijn vriendinnen en heb voor het cadeauspel zulke leuke dingen bij de tiger gekocht (alles 2 euro). Budget was 5 euro per cadeau, maar heb nu echt een pakketje met 3/4 dingen per ‘cadeau’

3 likes

Nee, sneeuw heb ik ook niet gezien, maar toen net ook wel een beetje (omgeving amsterdam) dus het moet ergens op de dag gevallen zijn. Heb grotendeels binnen gezeten, dus weet niet wanneer, haha.