Wat je even kwijt wilt #14

Ik kom er tot nu toe echt nog goed vanaf met ziek zijn. :tada: Ik heb echt al wekenlang af en toe beetje symptomen van griep/verkoudheid maar het zet niet door en ik ben er dan 2 dagen later ook weer vanaf. Beter blijft dit de hele winter zo haha.

1 like

Wat goed. Ik denk ook dat het goed is om eens met m’n baas te praten over bepaalde zaken, maar ik ben zo iemand die dan meteen moet janken. :smirk:

Ik heb even advies nodig. Ik begin over twee weken aan een nieuw blok op school en het is intens, veel intenser dan gedacht. Ik heb ontzettend veel lessen en moet ook heen en weer naar Oisterwijk voor bepaalde onderdelen. Ik heb sinds gister een nieuwe baan, heel leuk en chill maar er wordt verwacht dat je 1 volle dag per week werkt. Ik doe in het weekend ook nog vrijwilligerswerk en wil ook nog wel eens naar mijn ouders, dus ik weet écht niet hoe ik die nieuwe baan ga combineren. Ik ga zo langs kantoor om een paar dingen te bespreken, maar moet ik dit nu zeggen?? Wat is handig? Ik heb echt geen idee :frowning:

Moest ik ook bijna! Had ik “gelukkig” die ochtend al gedaan, toen ik het met mn leidinggevende besprak

Als je denkt dat het te veel wordt als je elke week een hele dag moet werken zou ik dat wel aangeven. Je zou wel nog even kunnen wachten. Je bent pas net begonnen toch? Als je er een paar weken werkt, zeggen ze misschien minder snel dat het te weinig is en ze dan wel iemand anders zoeken.
Het is helemaal niet vreemd om aan te geven dat je bent begonnen aan een nieuw blok en het allemaal erg tegenvalt en je daarom helaas toch minder beschikbaar bent dan je van te voren dacht. Als dat blok weer voorbij is kan je misschien toch weer elke week gaan werken.

1 like

Wat een stom nieuws. Veel sterkte!
Ze is op een plek met goede zorg.

1 like

Oh die versie heb ik ook, maar daar staat het wel gewoon op?

Ik werk daar maar één keer per week dus eventjes wachten is geen optie want het blok begint de 28e… ik ben nu onderweg naar kantoor en moet het maar gewoon zeggen :frowning: bah ik haat confrontatie zo erg

Jongens dit weer met die blauwe lucht love it

8 likes

Oh ja dat is al snel. Succes! Ik hoop dat het lukt om wat te regelen!

Ik kreeg er ook al een appje over, maar het is hier bewolkt :frowning: Grijze lucht. Het begon wel mooi vanmorgen met een zonnetje, maar dit is weer kut met peren. Wil zo graag voorjaar. Mijn hele huid en lippen doen pijn van de droogte/verwarming en ik heb daglicht nodig, dit is niks.

Ik ben voor het eerst oppassen bij een nieuw gezin. En ik heb de koffie nog niet uitgevogeld. Dit irriteert me echt meer dan het zou moeten.

2 likes

Ik ben net langsgeweest en heb het wel verteld maar het bespreken kwam even niet uit. En inplannen gebeurt gelukkig niet zomaar hoor, want je moet zelf appen wanneer je kan

6 likes

laat aub deze laatste twee en een half uur heel snel gaan :crossed_fingers:

2 likes

Ik ben in de Hema en er stopt een vrouw voor mijn neus ineens. En ze laat een hele harde scheet.:sob:

Ze keek niet eens om zich heen verder. Omg.

13 likes

Ik heb net buiten een mug doodgeslagen, vraag me echt af wat hij buiten deed met dit weer

6 likes

Nog (vega) Vapiano aanraders??

:grimacing::grimacing:

31 likes

ik heb net geluncht met vriendinnen en ik kreeg allerlei cadeautjes omdat ik in een rotperiode zit en ik moest huilen van geluk ofzo, maar naast ons zat een moeder met een klein kindje en dat kindje zei ‘mama kijk, huilen’ en toen deed dat kindje zo zijn armpjes omhoog om te knuffelen haha zooooooo lief en toen kon je me al helemaal opvegen :sweat_smile: :sob:

datzelfde kindje riep trouwens ’ daar is opa opa opa’ naar een oudere meneer

41 likes

De risotto funghi of pasta pesto rosso! Heb meteen trek nu ik dit opschrijf

1 like