Wat je even kwijt wilt #14

Nog 3,5 uuuur. Wat zegt het trouwens over een manager die mij heeft aangenomen en vaak spreekt (telefonisch) dat hij zich net aan mij voorstelde? Hij is al 6 maanden mijn manager…

1 like

dat het echt een enorme sukkel is, erg hoor

4 likes

Wij gaan vanavond kijken bij een appartement :partying_face: Eindelijk staan we eens eerste! We willen eigenlijk liever iets met tuin maar dat lijkt niet echt haalbaar. Dit appartement is letterlijk 2x zo groot als ons huidige appartement. Ben heel erg benieuwd of het wat is!

28 likes

Ik heb zojuist een koffer met zooi erop gezet en jeee, wat een mensen. Er heeft nu een vrouw gereageerd(10 min geleden), maar ik dacht ik wacht even. Reageert ze nu met “Als mevrouw reageert…”, rot op Katy met je stomme poezen facebook jij krijgt mijn zooi niet meer :rage:

21 likes

Iemand onlangs nog bij Asos besteld? En kloppen de levertijden? Heb vandaag iets besteld wat ik zaterdag moet hebben (verjaardag) en levertijd is op of voor zaterdag. Dus hoop dat het op tijd is!

Frequente besteller hier!

Ik heb nog nooit mijn pakket te laat ontvangen, soms eens te vroeg. Dus je zit safe

1 like

Haha, ik moest er eigenlijk wel om lachen omdat het een enorme warhoofd is. Hij wist ook niet dat mijn contract over een maand verloopt dus heb dat maar gelijk gezegd en ook dat ik geen verlenging wil. Hij was in elk geval blij met mijn openheid.

Zit nu voor Piet Snot hier trouwens, 3 begeleiders op 2 jongeren is a bit much.

2 likes

Thanks!

Ik heb andere ervaring dan @Daelyss! Bij mij is het juist standaard ongeveer 2 dagen later dan wat Asos zelf aangeeft.

1 like

Oeiii nou ik hoop op het beste dan maar! Het is gelukkig wel voor mijn zusje dus die begrijpt het wel als het iets later komt. Thanks!

1 like

Ik zit naar Ex on the Beach te kijken en ik kan niet stoppen met kijken. Het is zo slecht, maar ik blijf op een of andere manier geboeid.

3 likes

Zijn het specifieke mensen die je voor noodgevallen zouden kunnen bellen? Want ik kan mensen “uitzonderen” van de niet storen stand, dan zet ik 'm op “alleen prioriteit” en komen alleen die belletjes door.

1 like

Herkenbaar! Na aanleiding van een tip op dit forum werkt het bij mij beter. Je kan hem op ‘niet storen’ zetten en aangeven dat sommige contacten wel mogen bellen (als in dan gaat je telefoon wel af)

Oh wat @Chuckie zegt dus haha

1 like

Dit was zo handig op mijn oude Samsung, maar nu kan het niet meer en ik vind het ook heel irritant. Ik zet hem nu meestal op trilfunctie, ik word daar wakker van maar vind het niet zo irritant als luid gebel. Als ik zie dat het een onbekend numme

Ik ben echt heel blij met m’n werk, maar nu m’n leven een stuk spannender is geworden met feestjes en festivals is het echt irritant dat ik zulke onregelmatige werktijden heb. Ik wil ook graag mee naar het feestje op koningsnacht. Al m’n vrienden gaan (sommigen hebben al kaartjes) en ik moet nog afwachten of ik dan vrij ben… muhhh.

Biecht: ik denk dat ik het ook echt slecht kan hebben als iedereen gaat en ik niet. Nooit gedacht dat ik jaloers zou zijn, maar blijkbaar ben ik het toch wel.

Ik snap er niks van. Wat is er bijzonder?

Ik moet eigenlijk werken maar ben de hele dag al aan het koken en zaden aan het kiezen voor mn nieuwe volkstuintje :smiley:

13 likes

Wat snap je er niet aan? Niet lullig bedoeld, ik vraag me dat serieus af omdat ik niet goed ben in uitleggen.

Ik heb als eerste een website ontdekt en die doorgestuurd naar een paar mensen. Een paar maanden later komt iemand naar me toe met die website als tip.

Ja ik snap niet wat daar bijzonder aan is, dat is toch gewoon toevallig? Iedereen kan toch zo’n website tegenkomen?

1 like

Dan denk ik dat je de mensen met wie ik omga overschat :sweat_smile: maar dat had je ook niet kunnen weten natuurlijk.

Ik haal m’n bericht wel weg, mensen van buitenaf kunnen dit natuurlijk niet ruiken :yum: