Wat je even kwijt wilt #14

Ik zit niet meer bij een vereniging! Daar ben ik gelukkig nooit meer tijd aan kwijt, haha

Schaapjes en schaduwmannetje weer op tv: Tik Tak komt terug - https://nos.nl/l/2267994

Woah

4 likes

@ladygodiva @Nidorina @Indolence even zo hoor! Ik was maar heel kort actief bij de vereniging. Toen ik bezig was met de ontgroeningsperiode dacht ik echt WAT doe ik en waarom doe ik dit. Dus toen ben ik er meteen mee gestopt. Was echt in november al. En stoppen met vrijwilligerswerk is voor mij geen optie omdat ik dat veel te leuk vind. Het is deze maand ook maar twee avondjes hoor. Ik heb nog een andere baan die wel te combineren is met mijn schoolrooster maar die baan vind ik minder leuk, maarja, dan blijf ik daar nog wel even. En ja oisterwijk is niet heel ver weg, maar ik heb geen idee hoeveel dagen/uren ik daar ga moeten besteden…

Oja edit: mn huidige baan kan ik bijv werken van 17-21 en bij mn nieuwe baan is het 09:00-18:00 dus vooral daarom is het lastiger te combineren

1 like

Ik heb deze vandaag al naar zo’n beetje iedereen gestuurd dus nu zet ik hem ook maar hier neer omdat het eindelijk zover is :dancer:t2:

22 likes

Hoi met mama, ik snap mijn nieuwe telefoon niet.
Ik klik perongeluk een iets aan en dan denk ik zo das handig. Maar dan heb ik geeen idee hoe ik dat deed hahaha. En bij insta storys zie ik niet heel de foto. Heb een samsung s8 send help

2 likes

Wachten op een kusjes man. Arghhhh

1 like

Heb jij toevallig ontgroening gedaan in Tilburg? Bij O.?

Ik namelijk wel/ook haha en voelde me daar ook totaal niet thuis. Ben na de ontgroening na een week gestopt haha. Is wel alweer jaren geleden hoor haha. En als je dit teveel info vindt dan verwijder ik dit weer!

Mensen die hier ervaring mee hebben; gaat een pruik zo makkelijk van je hoofd af? Ik dacht dat dat meestal wel goed vast zat, ze trekt hem echt met een nonchalante beweging van haar hoofd af.

Whaha ik weet van dat festival door het forum en het was echt fantastisch vermaak destijds, ben benieuwd naar de docu :smiley:

2 likes

Nee ik ben een maandje lid geweest van Plato ongeveer. Ben meegeweest op kamp en toen op disputentocht en toen ben ik gekozen voor een dispuut, maar na de inhamering ben ik bijna direct gestopt

1 like

Ik heb echt zo veel zin in dit weekend! Dit is ook de eerste dag dat ik me weer echt goed voel na de griep, dus komt mooi uit :clinking_glasses::grin:

Maar na de kmt wordt het toch pas echt leuk? Wat vond je niet leuk?

Alles. Ik wist gewoon niet waarom ik me had ingeschreven. Vond het kamp al stom. Het kostte allemaal ook erg veel geld en ik moest er leuke dingen voor laten en dat wilde ik niet.

wat cool! moet je ff een site maken en opdrachten gaan aannemen, of draaf ik nu door

1 like

Ahaaaa snapz

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.