Wat je even kwijt wilt #14

Heeee meh wat rot allemaal. En die stomme horrormonen maken dat ook niet beter. Knuffel!

1 like

Hahahahahahaha HOE DAN

Ik dacht even dat je een typfout maakte, maar eigenlijk is horrormonen pretty accurate.

10 likes

Het was zo mooi en ruim!! Oh jezus wat ben ik blij :partying_face::partying_face:Wij gaan verhuizen!

48 likes

Ik heb net voor 4 euro een Woei trui gekocht bij de kringloop (!!!). Ik ga hem denk ik zwart verven en dan is ie weer helemaal freshhhh :smirk:

10 likes

Mijn hoofd duizelt van alle theorieƫn en concepten die ik moet leren. Ugh.

Soms wil ik me gewoon dood zweten en dan laat ik mijn trui aan of doe hem halverwege pas uit.

Maar los haar kan ik zelf ook niks mee

1 like

Jeeej, bijna een nieuw album van Hozier

1 like

Ik vond het de eerste keer ook ongemakkelijk maar toen zei de assistente dat ze zoveel ziet dat ze nergens van opkijkt en sindsdien boeit het mij ook eigenlijk niks meer.

1 like

Haha Oh dat had ik nog niet eens gezien. Stond vandaag op diwmotz

1 like

Die thuistest was er toch al? Voor vrouwen die het uitstrijkje negeren.

1 like

Ik ben toevallig een van die vrouwen en ik had het ook graag anders gezien. Maar ja, angst heb je niet voor het kiezen of wel?

2 likes

Bij ons doet de vrouwelijke praktijkassistente de uitstrijkjes. Zou dat het voor jou makkelijker maken?

Nee

1 like

Ik wilde ook iets typen zoals jij, maar de thuistest nu test op HPV en die test verder niet op afwijkende (kanker)cellen. Als er HPV wordt aangetroffen moet je alsnog naar de dokter voor vervolgonderzoek. Dat is het verschil met de toekomstige test dan denk ik.
De test die de dokter nu afneemt test eerst op HPV en als dat wordt gevonden dan direct op afwijkende cellen.

1 like

Vinden jullie het ook zo erg om te zien dat je ouders echt oud worden?

Ik word er helemaal verdrietig van en ik hoop echt dat ze heeeel oud mogen worden.

32 likes

Ja :pensive:

Ik kan echt huilen als ik er aan denk dat ze steeds ouder worden en er op een gegeven moment niet meer zullen zijn. Soms heb ik ook zoā€™n gek moment dat ik ineens heel objectief naar hen kan kijken ofzo, dat ik heel even niet gewoon papa en mama zie, maar me realiseer dat het ook gewoon mensen zijn die al wat ouder worden.

Oke dit klinkt echt heel vaag.

12 likes

Dat is toch ook een vorm van angst.

1 like

Vanaf 30 iedere 5 jaar uitstrijkje. Vanaf 50 iedere 2 jaar de ā€œtietenbusā€. De mammografie dus. En vanaf 55 iedere 2 jaar het darmonderzoek.

1 like

Begrijp ik goed dat je al 30 of ouder bent? Ik las sowieso dat er wordt afgeraden mee te doen gedurende een zwangerschap (gefeliciteerd!)

1 like