Wat je even kwijt wilt #14

Oh wat stom, ziekenhuis wou het bij mij niet doen omdat hij niks voelde en hij zei dat dit echt heel pijnlijk zou zijn.

Samenvatting

Baal nog steeds dat hij het bij voelen heeft gehouden want ik ben totaal niet gerust nu.

Mijn moeder zei ook dat het zo’n pijn deed. Vooral als je (hele) kleine borsten hebt omdat er dan ook niet veel valt te ‘pletten’ en ze moeite moeten doen om je borsten tussen die plaatjes te krijgen. Maarja, wat moet dat moet, denk ik bij zulke vervelende/ongemakkelijke dingen maar altijd.

Als je het niet vertrouwd zou ik teruggaan. Hoewel ik dat best vertrouw van een arts, maar om jou gerust te stellen. :heart:
Ik heb na het voelen (er was wel wat te voelen dus en niet zo’n beetje ook) een echo gehad en later pas een foto.

1 like

Ja precies. En ze pletten je tieten, lopen weg, maken een foto en klaar. Echt supersnel gebeurd. Ik vind bloedprikken kutter.

Heeft er iemand tips die snel helpen tegen een loopneus? Het loopt steeds onverwacht als water uit mijn neus en ik heb morgen een belangrijke afspraak op mijn werk waar ik pas ben begonnen. Ik wil me morgen liever niet zo ongemakkelijk voelen.

Ik heb net bij iemand gegeten die niet kan inschatten hoeveel ze niet koken voor een aantal mensen. En dan wou ze ook nog wat bewaren . Dus nu zit ik thuis nog vanalles te eten hHa

1 like

Ja ergens denk ik ook van hij zal het wel weten maar toch. :’) Ik vind het gewoon nog steeds eng dat mijn tepel uit het niets is terug getrokken ondanks dat ik weet dat dit ook gewoon zomaar kan gebeuren. Probeerde het laatst tegen mijn huisarts te zeggen maar die lulde er mooi overheen hehe. Heb nu een andere huisarts, misschien leg ik het wel even een keertje voor aan hem.

Samenvatting

En dat ik nu zelf weer elke keer para aan het voelen ben maakt het ook niet beter hehe.

Zou idd gewoon een keertje aankaarten, dat je er toch over twijfelt. <3
Edit: ja ik voel ook vanalles. Ik heb een paar maanden geleden in paniek naar de dokter geweest omdst ik wat voelde. Waren gewoon klieren :sweat_smile:

2 likes

Is niet vreemd dus? Want anders ga ik dat toch keertje doen. Dit is ook geen leven.

1 like

Nee joh, daar is de dokter voor toch. Gewoon komende week even bellen voor een afspraak. Dan ben jij gerustgesteld! :heart:

1 like

Thanks. :heart: Ga ik doen.
(En de rest sorry voor dit mini gesprekje haha)

1 like

Ik moet ook altijd huilen om het programma ‘Met open armen’.

1 like

Fijn toch dat deze optie voor jou werkt.

1 like

Haha huh dus het was eigenlijk niet genoeg maar toch ging ze iets bewaren? Je laat je gasten toch zoveel opscheppen als ze willen haha, als het dan op is heb je pech met iets bewaren toch

1 like

Nja ik schepte nog een beetje op en toen zei ze " heb ik nog genoeg om mee te nemen naar werk"
Haha heb maar niks gezegd

4 likes

Wat triest!
Daar kan ik me als Bourgondische Limburger dus niks bij voorstellen.

2 likes

Zo ik had ineens geen warm water meer en heb zelf mijn CV ketel bijgevuld! Ben echt trots op mezelf haha!

15 likes

Ik zie allemaal grote dikke takken in mijn bejaarde buurman zijn tuin liggen. Ik voel me echt verplicht om het even op te ruimen voor hem, dat doe je gewoon even voor een man van 74 vind ik. Morgen maar even vragen aan hem of ik het moet wegslepen voor hem.

Samenvatting

16 likes

Leuk dat je wat hebt gevonden! Kan/ga je veel overnemen?

1 like

Welke stad?? :smile:

En @HvO omg super creepy?! Net special effect geluiden uit een horror

2 likes