Wat je even kwijt wilt #14

De tietenbus :joy: dat lijkt me vrij pijnlijk, van wat ik van mijn moeder hoor pletten ze die harde schijven in je boobs keihard op elkaar

1 like

Ja dat is het ook. Bij mij in ieder geval. En dat is niet iets wat makkelijk opgelost is door te denken: kom op stel je niet aan. Ik doe het gewoon niet, ik wil het niet. Ik heb dus nu ook een thuistest en ik ben echt mega blij met die optie want anders was het niet gebeurd waarschijnlijk.

4 likes

Waar bestel je die? Ik wil zo’n test ook doen maar ben nog 30, dus nog geen oproep gehad

Ja, ik vind het echt heel lastig. Mijn (schoon)ouders gaan richting de 70.

1 like

Tja dan ga ik naar de dokter. En dan ga ik me drie dagen helemaal over opvreten en waarschijnlijk eczeem krijgen van de stress. Maar ja dan moet het. Dat zie ik ook wel in. Maar zolang ik dat kan uitstellen doe ik dat.

@hummus Die test krijg je aangeboden als je niet binnen vier maanden na je oproep een uitstrijkje laat maken.

2 likes

Ja, soms heb ik dit inderdaad ook.

Ik had het laatst met m’n moeder over wanneer ik 50 zou zijn. Dat is over 25 jaar. En toen beseften we ook ineens dat de kans er is dat ze er dan helemaal niet meer is, want m’n moeder is 62.

Bah.

1 like

Een vriendin zou iets komen ophalen maar ze is nu al 20 min te laat en ik wil in bed chillen :unamused:

Er is een hele grote kans dat ik zo op een spoed reisje naar Berlijn moet. Om 2 uur met de auto vertrekken, de hele nacht rijden, in de middag filmen, en dan in de avond weer terug rijden.

Ergens wel leuk om ff te bonden met mn baas, maar aan de andere kant ahhh ik moet zoveel doen en heb geen tijd.

1 like

@Madrid oh wat leuk gefeliciteerd!! Ik zat er stiekem al op te wachten om hoe je hier reageerde over stellen die alles zó snel deden :see_no_evil: maar leuk zeg!

1 like

Mijn kapper heeft blijkbaar opeens een stagiaire, en ik heb vandaag van haar echt de beste hoofdmassage ooit gehad. Ik weet niet meer hoelang het geleden is dat ik me nog eens zo ontspannen voelde, wow. Zo jammer dat ik daar maar 2 keer per jaar kom. :sweat_smile:

7 likes

Ik vind dit zo leuk

23 likes

Oke ik ga zo maar slapen want we vertrekken om 3 uur.

1 like

Je kunt met digi d inloggen op mijnbevolkingsonderzoek . nl en dan die optie kiezen

1 like

Ik kom even een domme vraag stellen. Maar goed dat zijn jullie van mij gewent.

Als je via google maps een kaart download kun je er dan ofline mee navigeren . Of heb je dan alleen zon digitale kaart die je dan zelf moet lezen?

Je kan navigeren! Maar dan moet je dus wel de hele route gedownload hebben! Maar werkt echt chill.

1 like

Aah fijn! Ik ben namelijk heel slecht in kaart lezen haha. Thank you!

1 like

Hahah herkenbaar! Zou geen doen zijn ook haha

1 like

Doet even 10 seconden pijn, daarna niet meer. Ik persoonlijk vond het meevallen.
(Mijn ervaring)

Oh wat stom, ziekenhuis wou het bij mij niet doen omdat hij niks voelde en hij zei dat dit echt heel pijnlijk zou zijn.

Samenvatting

Baal nog steeds dat hij het bij voelen heeft gehouden want ik ben totaal niet gerust nu.

Mijn moeder zei ook dat het zo’n pijn deed. Vooral als je (hele) kleine borsten hebt omdat er dan ook niet veel valt te ‘pletten’ en ze moeite moeten doen om je borsten tussen die plaatjes te krijgen. Maarja, wat moet dat moet, denk ik bij zulke vervelende/ongemakkelijke dingen maar altijd.