@Krabsalade ik heb volgende week de ‘hoorzitting’ over mijn klacht. Ben net gebeld
Zou ik wel terecht vinden ja.
Ps. Mocht je dan ergens je gymshark willen doneren omdat je alles 6 maten groter moet kopen: I’m your girl ♀
Ik heb het ook een beetje gevolgd, goed dat je die klacht hebt doorgezet.
Ben ook echt benieuwd wat eruit komt, vind het wel echt belangrijk ook.
Ik zit in Stinkstad, als je dat wat zegt!
Misschien dan gewoon even iets anders gaan doen? Linkedin kan zo een kwelling zijn als je aan het solliciteren bent. Of misschien kun je op internet zoeken naar inspiratie voor brieven? Of wellicht ben je simpelweg nog niet DE functie voor jou tegengekomen. Ikzelf merk dat ik de beste brieven schrijf voor functies waar ik echt heel enthousiast over ben.
Succes in elk geval!
Weet iemand of je die Lack planken van Ikea (met die onzichtbare muursteunen) makkelijk wat korter kunt zagen? Blijven ze dan nog wel mooi?
Volgens mij doet het forum dat automatisch!
Huh bij jou niet. Misschien alleen bij donkerharige? ♀
♀
♀
♀
♀
♀
Ligt denk ik aan telefoon!
Leonidas is leuk. En Stads Koffiehuys Delft is ook een aanrader.
Nee in de lengte! Muur is 170 en plank 190, dus qua evenwicht zou je zeggen aan elke kan 10cm eraf, maar dan zie je idd die binnenste laag en als je dat verft zal het niet mooi worden denk ik?
De binnenkant van die planken is een soort karton geloof ik, tussen het fineer zit vooral veel lucht, dat kun je niet verven denk ik.
En als je het doet/kan, moet je goed opletten met het zagen. De gekleurde laag is vaak van dik papier, dus zomaar zagen gaat niet echt. Eerst voorsnijden met een mes of iets anders scherps. Anders trek je zo heel de papierlaag kapot.
Hummus is leuk!
Heeft er iemand hier toevallig een abbonement bij ben? Zijn die een beetje okay?
Er is een mevrouw op tlc met zulke grote borsten dat ze blauwe plekken op haar rug heeft van haar bh. Wat een absolute ramp moet dat zijn zeg.
Haha volgens mij ligt dat eraan of je een iphone hebt of niet! M’n vriend, met iphone, was laatst ook heel verbaasd over dat ik zo’n smiley typte met een vrouwenteken erachter, maar op m’n eigen (android) telefoon zag ik dat niet.
na maanden lang hectiek op werk is het eindelijk wat rustiger. Probeer nu up to date te blijven met de leukste topics wish me luck
Ja ik vroeg het me ookal af?
♀
♀
Ik voelde me best slaperig en suffig waardoor ik dan weinig concentratie heb om echt te studeren. Nu heb ik mij dus full face opgemaakt en voel me gelijk weer helemaal top!