Wat je even kwijt wilt #14

Ik ben echt zo productief bezig. Ben om 6:45 opgestaan en al zo veel gestudeerd en het is nog maar 12:45. Ik sta nooit vroeg op als ik nergens heen hoef haha en heb nu echt zoiets van wooow ik het zooo veel tijd deze dag haha. Meest obvious lifehack ooit, sta vroeg op want dan verpest je je dag niet met in bed liggen.

14 likes

Dat was ook mijn plan voor vandaag, maar helaas mislukt. Ik hoop dat het me morgen wel gaat lukken :sweat_smile:

2 likes

Ik ben zooooo chagrijnig

De kat heeft vannacht niet op de bank gepist. :tada:

20 likes

Haha, dat is zo vaak mijn voornemen, want het lijkt me zó fijn. Alleen als het dan 's morgens vroeg is, spreekt het idee van langer in bed liggen me altijd meer aan :joy:.

2 likes

Succes!! Als je eenmaal bezig bent is het best leuk! (lol ik ben 1 dag in mijn leven enigszins productief en ga gelijk de goeroe uithangen)

7 likes

Ugh. Ik moet me ergens voor inschrijven, maar ben voor een bestand afhankelijk van iemand anders en het wordt wel van me verwacht dat ik me (eigenlijk voor 1 januari) inschrijf.

Gaat lekker, zo. Heb me nu ingeschreven met een verkeerd bestand, maar dat ging ook niet vanzelf en moest door iemand van die organisatie gedaan worden, waardoor ik nu de betaling niet heb kunnen doen en het sowieso nog niet in behandeling wordt genomen.

UUGHH.

Ik moest luidop grinniken van je reactie. Hopelijk geeft dit goede gevoel je genoeg momentum om het de volgende dagen ook te doen.

1 like

Also, ben ik de enige die nog de kerstmutsen ziet? Ik dacht dat die al weer weg waren, volgens mij zie ik ze ook niet op mijn mobiel. Of zijn ze op een bepaald thema wel gebleven?

Ja, die.

Ligt dat niet aan je cache?

Op whatsapp in ieder geval bij mij en m’n vriend dus. Hmm mijn theorie is dat als mensen met een iphone hier die emoji typen, dat teken erachter komt en bij mensen zonder iphone niet. Haha maar nu ben ik ook heel benieuwd of dat klopt.

Echt he, uiteindelijk begon ik pas 11 uur, wat nog steeds wel vroeg is maar was van plan om 8 uur te beginnen. Morgen nieuwe poging!

1 like

Ik voel me zo slecht, koorts, dikke hoofdpijn, zere keel, snotverkouden, misselijk, hoesten. Echt in tijden niet zo slecht gevoeld. Net kwam mijn moeder een dienblad met bakje fruit brengen, allemaal pillen en drinken in een kinderbeker! Haha wel heel lief. :face_with_thermometer::sneezing_face:

2 likes

Ik ben bezig met leren voor mijn allerlaatste tentamen (hierna alleen nog stage en scriptie) en ik ben zo goed bezig, op tijd begonnen en ben echt trots op mezelf. Deed ik dit maar heel mijn opleiding :joy:.

2 likes

Oh, ellende!

Neeeeee ik heb door m’n wekker heen geslapen :frowning_face:

(voel me echt een oud omaatje)
Aan m’n wat? Hoe zie ik dit?

Ja die is er ook bij en ik verwacht dat ze haar moeder mee neemt. Ik heb ook net haar reactie ontvangen via de mail. Een heel sentimenteel verhaal over onze vriendschap (11 jaar geleden). Heb ook zojuist een verzoek ingediend om in te kunnen zien wie mijn ECD heeft bekeken

18 likes

Ik vind dit meer juicy dan zou horen.

5 likes