Wat je even kwijt wilt #14

Gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Thanks allemaal. :smiling_face_with_three_hearts::kissing_heart: Volgens mij heb ik de afgelopen maanden hier alleen maar gezeurd over dat het te laat zou zijn, sorry daarvoor :smile: Ik dacht afgelopen week dat ik gewoon ongesteld moest worden, rugpijn, vet haar, mega emo en een puistenbakkes. Nou, kom maar op met die pregnancy glow, want momenteel voel ik me kei lelijk.
Ik moet eerst nog een dozijn aan tests doen voordat ik het zelf echt geloof. Ben benieuwd hoe mijn vriend gaat reageren.

19 likes

Wat leuk! Het is je van harte gegund!

1 like

@Velvetbetty Gefeliciteerd!!!

Ik wilde vandaag poetsen, koffer uitpakken, boodschappen doen en gezond eten.

Ik lig nog steeds in bed, heb m’n tanden niet eens gepoetst en ga zo pizza bestellen. Morgen weer een nieuwe dag :sweat_smile:

10 likes

Gefeliciteerd @Velvetbetty :angel:t4:

1 like

Gefeliciteerd!! Ga je het je vriend nog op een bijzondere manier vertellen? Dat lijkt me zo leuk om te doen!

1 like

Zo stom. Ik zet mijn fiets bij de metro altijd in het bewaakte fietsenhok. Nu was dat gratis maar er is wel maar bewaking tot 20;00 geloof ik maar er hangen wel camera’s. Ze lieten het hek gewoon open staan zodat je altijd bij je fiets kon.

Vanaf nu is het 2 euro en gaat het hek ook dicht op een bepaalde tijd en op zondag is ie helemaal gesloten. Echt irritant. Vind 2 euro ook echt veel maarja dat heb ik er wel voor over zolang mijn fiets veilig staat.

Edit: het is dan bijna nog goedkoper om met de bus naar de metro te gaan. Dan heb ik ook de kans niet dat mijn fiets gestolen wordt. Maar ik vind dat wel stom want ik vind dat je juist mensen moet stimuleren om te fietsen etc. Misschien moet ik maar een klacht indienen

2 likes

Ja kan hoor, geen probleem!

1 like

Ik kopieer even mijn post uit dit topic: https://www.forumfeminarum.nl/t/restaurant-tip-topic/

Den Haag
Dekxels : leuk knus restaurant met shared dining, het is asian fusion en het eten is erg lekker en dus allemaal wat kleinere porties. Volgens mij € 35 voor 3 gangen + dessert.
Follia : Italiaan op de Denneweg. Het eten is fantastisch, typisch Italiaans. Neem vooral de antipasti platter als voorgerecht, maar waarschuwing, hij is zo enorm dat je daarna eigenlijk al vol zit.
Palmette : Zit op Plaats, volgens mij Franse keuken. Je kan er een 3, 4 of 5 gangen verrassingsmenu nemen of gewoon a la carte kiezen. Goede, wat verfijndere gerechten met bijpassende wijnen. De sommelier is een superlieve wat oudere man die echt leuk zijn verhaal vertelt.
Milu : Volgens mij van dezelfde eigenaar als Dekxels, en ook een beetje hetzelfde concept van wat kleinere gerechtjes. Erg leuk ook!
Momiji Ramen : niet fancy, maar bijvoorbeeld ideaal als je daarna naar de film gaat. Ze serveren ramen, grote kommen Japanse noodlesoup, met daarbij bijvoorbeeld dumplings. Kost geen reet, vult als een malle.

Vrienden van mij zijn verder fan van Grapes & Olives, Tapisco, Teds en Little V.

Als aanvulling noem ik nog Ruisignor en Etxea, daan hoor ik ook goede verhalen over!

Hoe luxe/simpel wil je het hebben?

1 like

Wat leuk zeg! Gefeliciteerd! :blush: Ik ben erg benieuwd hoe jouw vriend reageert!

1 like

Gefeliciteerd! Laat je weten hoe je vriend reageerde? <3

1 like

Himalayan, ben er zelf nooit geweest maar goede dingen over gehoord en wil er ook nog graag een keer eten (Indiaas-Nepalees)
Amier (Libanees)

1 like

Zo leuk! Gefeliciteerd!

1 like

Ahhw word helemaal blij van je post @Velvetbetty . Heb zelf niks met kinderen enzo maar vind zwangerschaps aankondigingen altijd zo leuk en schattig ahah.

1 like

In de spits gaat het vaak goed in de stiltecoupé. De forenzen houden zich eraan. Het zijn vaak de dagjesmensen die zich er niet aan houden.

4 likes

Kimchi, dat is Korean barbeque, SET Genki Tei, dat is Japans waar je ook hot pot kan eten maar ook sushi. Umami is super lekker, kan je gerechtjes (voornamelijk Aziatisch) delen. Uhm, ik hou van Aziatisch, ja. :blush:

3 likes

Ik heb vanmiddag snel een rompertje gekocht met erop ‘and so the adventure begins’, die wordt straks bezorgt na 18 uur en geef ik dan onder het mom, ik heb een shirt voor je besteld. Hopelijk dan wel snel, straks moet ik tot 22 uur nog mijn mond houden. BTW wat zijn die zwangerschapaankondigings dingen allemaal lelijk zeg :joy:

29 likes

Net per ongeluk in een sims bundel voor 40 eu fitness accessoires, stedelijk leven en welness pakket gekocht
Whoooops

15 likes

Net een kledingstuk verkocht aan een vriendelijk meisje. We hebben ook even een praatje geslagen. Zoveel fijner om iets te kunnen verkopen op zo’n manier dan iemand waarmee de communicatie op voorhand al stroef loopt, die het item dan snel meegraait en amper iets zegt!

Ik heb trouwens het gevoel dat de laatste berichten die ik in dit topic gepost heb allemaal over mijn tweedehandsverkoop-perikelen gingen :sweat_smile:

5 likes