ik moet echt iets afmaken waar ik al weken zo niet maanden tegenop zie. zit ik er net lekker voor, zie ik een berichtje op facebook en voor ik het weet zit ik een half uur op de fiets om gratis planten op te halen bij een international die weer terug gaat
Het verschil is dat dit mag. En @Karl_Lagerfeld geen beroepsgeheim heeft waar ze zich aan hoeft te houden.
Ik vind het heel vervelend voor je maar het lijkt me bijna onmogelijk om iedereen zijn angsten in een spoiler te zetten?
Ja zij is heel hecht met echt HEEL der familie. Maar vind het oprecht vreselijk, want dit zijn dus die 2 mensen die op de A9 vannacht zijn verongelukt.
Zoān liedje met zoān doel kan gelukkig niet meer :ā)
En een mooi treffend de speld bericht omtrent dit onderwerp:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met Basic Fit? In het kader van de goede voornemens moet ik echt meer gaan sporten. Nu zag ik dat ik via mijn zorgverzekering goedkoper kan sporten bij Basic Fit. Dus wie sport er bij Basic Fit en kan mij er meer over vertellen.
Ik heb net cappuccino met amandelmelk gemaakt, ZO lekker!
Voel me zo ellendig. Kapit pijn aan mn voeten. Nodig plassen nirt geslapen. En ik heb mn moeder gevraagd of ze me wilt op halen en weet dat ze gaat zeuren of ik eeeecht niet kan lopen.
Ik vraag me af wanneer de 2019 agendaās worden afgeprijsd
En ik noem geen naam, bedrijf oid.
Ik wil alles openbaar, want ik heb FOMO!
OKĆ, flauwe grap.
Ik vind momenteel echt alles interessant waarmee ik mijn to doās kan ontwijken. Zo vermoeiend.
Dankje. Ik denk niet dat ik mee ga doen aan de groepslessen (vooralsnog) het is meer dat ik gewoon helemaal niet sportief ben en daardoor ook veel te zwaar dus ik wil gewoon regelmatig op de cardio apparaten staan om in eerste instantie mijn conditie te verbeteren. In het verleden ook wel lid geweest van een dure sportschool maar door dat ik regelmatig op verschillende locaties werk is dat gewoon niet handig want als ik dan laat thuis kom ga ik niet meer sporten. Ik begreep dat je bij Basic Fit op elke locatie terecht kan.
Ik heb er een van ZUSSS voor 50%
Ik sport daar nu zoān anderhalf jaar, en vind het prima. Hangt een prima sfeer, en alles is schoon en netjes. Het personeel wat er werkt bemoeit zich verder vrijwel niet met de gasten, en zullen niet ingrijpen als je een oefening fout doet. Dat is het enige minpunt wat ik heb.
Hahah nice!
HAHAHAHA Ik zie dat iemand mij Sluwe Bij heeft gemaakt en ik ben hier niet normaal zo content over. Dankjewel!
Ik ben er ook wel tevreden over. Schoon, veel apparatuur. Je kan inderdaad bij elke locatie terecht. Als er nog iemand op jouw adres woont mag diegene ook op jouw pasje sporten. Sommige abonnementen van hen zijn wel voor min een jaar.
Ik heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan en ben er nog helemaal van slag door. Ik heb een half uur OH MY GOD geroepen en gehuild. Gewoon positief! En zojuist een rompertje gekocht om het mijn vriend vanavond te vertellen. Again, OH MY GOD.
Aaaaah gefeliciteerd <3