Wat je even kwijt wilt #14

Weggg

Ik mis het tinder cringe topic nu al

4 likes

Ik heb nog nooit hazelnootmelk geprobeerd. Maar probeer beide gewoon een keer!

1 like

Ik heb onze overbuurman al weken niet gezien en normaliter elke dag wel. De onderbuurman hoort hem ook niet meer. Hij heeft zijn ramen altijd afgeplakt met vuilniszakken dus we zien ook geen licht/beweging.
Wat kan ik nou doen aangezien ik me zorgen maak? Kan je dan de wijkagent bellen ofzo? Heb ook geen idee of het koop of huur is.

Edit: hij doet dus ook de deur niet open.

Ik zou langsgaan en als hij niet opendoet eventueel de wijkagent inlichten dat je je zorgen maakt.

1 like

Ik maak thuis altijd ijskoffie. Dus normale filterkoffie zetten en dan in een glas flikkeren met ijsklontje en melk. En dankzij jou dacht ik, hmmm amandelmelk. I’ll give it a go. Het was echt lekker. Maar ook ā€˜puur’ uit het pak was het super lekker!

Dus dankjewel!!

3 likes

Mijn broer had hetzelfde en toen bleek de buurvrouw al bijna 2 weken dood in de badkamer te liggen. Dus ik zou denk ik wel de wijkagent inlichten.

Misschien kan je eerst nog een briefje onder de deur schuiven waarop staat dat je je zorgen maakt oid? Misschien is hij wel een paar weken op vakantie, dat kan ook. Maar daar kom je niet zo makkelijk achter natuurlijk. Of hij ligt in het ziekenhuis? :thinking:

1 like

Je kan altijd het lokale politiebureau bellen om te vragen om advies toch? En vind een briefje onder de deur ook een goed idee!

2 likes

Kan je geen press kit vragen van de artiesten? Scheelt een hoop met pixelige foto’s van Facebook plukken.

Weet iemand iets leuks te doen morgen ergens in de zuidelijke helft van het land?

Altijd ala ik mascara draag (bovenste wimpers) komt het na 2 uur al onder mijn ogen terecht. Het is gewoon waterproof, maar is er iets wat ik daar tegen kan doen? ben echt een make up noob, maar ben mn wimperextensions echt zat haha

Ja goeie inderdaad! Dan steek ik het briefje halverwege de brievenbus zodat ik zie of het opgepakt is. We gaan verder niet met elkaar om maar vind het toch wel belangrijk om de buren in positieve zin een beetje in de gaten te houden.

4 likes

Heb je weleens geprobeerd je oogleden en onder je ogen af te poederen met een matte poeder voordat je mascara opdoet?

1 like

Ik doe niet anders tegen de hond :sob::joy:
Het begon als grapje naar Mn vriend toe ā€œGeorge ga maar naar papa… hahahahahahah omg wat erg!ā€
Inmiddels snapt de hond zelfs wie papa en wie mama is :woman_shrugging:t4: Schaam me dood.

18 likes

Nu ā€œpasā€ bedoelde je zeker? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja dat doe ik sinds kort! Maar het wil niet echt helpen!

Hahaha ach je zal niet de eerste zijn.
Mijn schoonmoeder noemt m’n vriend super vaak de naam van de hond :joy::woman_shrugging:t4:. Ook echt in de meest belachelijke situaties. ā€œWanneer hebben jullie dat bedrijfsuitje Westie?ā€

7 likes

Heel mooi die spaarrente, maar nu is mijn spaargeld geen rond getal meer :tired_face:

7 likes

Het viel me de laatste dagen op dat mijn broer stil is (tijdens de feestdagen en zn verjaardag hebben we hem berichtjes gestuurd maar we kregen niet echt reactie) maar ik dacht gewoon dat hij druk was ofzo. Maar nu kreeg ik opeens een gevoel dat er misschien iets is met zn relatie en toen ging ik op Instagram kijken en volgen ze elkaar opeens niet meer… toen ging ik naar Facebook en ook daar hebben ze elkaar ontvriend. Vind ik toch raar. Ze hebben samen een kindje dus ik hoop maar dat het allemaal okĆ© is. Heb hem wel een berichtje gestuurd om te vragen of alles goed gaat. Hopelijk vindt hij me geen bemoeial ofzo

2 likes

Ik ben de laatste tijd echt een crybaby geworden en ij heb geen idee waarom.