Vrouw naar mijn hart, I do that too
Edit: al is het in dit geval logischer om de spaarrente af te boeken
Vrouw naar mijn hart, I do that too
Edit: al is het in dit geval logischer om de spaarrente af te boeken
Skere tata vraag: wat is chill om mee te nemen aan eten op vakantie?
@HvO ik heb me echt de hele dag geirriteerd over jouw opmerking vanmiddag (biecht, mag met omg reactie)
Chips
Pringles en oreo
Wat voor eten? Tussendoortjes of echt avondeten?
Nou, dat zou bij mij een dure grap worden zo na de Kerst. Wij hadden 6,59 euro rente!
Ik boek het maar gewoon naar de lopende rekening.
@Karl_Lagerfeld @Okapi ja dat dacht ik dus ook, chips, maar die zak/rol gaat kapot denk ik. Ik heb een backpack ): Pringles is wel een goeie!
Ja dan zijn pringles ideaal, vaak passen die ook in de netjes aan de zijkanten van je tas. Hoef je m niet eens open te maken om er bij te kunnen
Hahaha easy access snacks zijn echt me leven
Ik heb in een dramatisch moment alles (haha, ‘alles’) naar de lopende rekening overgemaakt. Voor de rente hoeft het niet en ik ben zo’n persoon die elke maand te veel naar de spaarrekening overmaakt en dan weer terug over moet maken de 23e. Echt whyyyy. Geen last meer van.
Nouja moest gewoon werken dus zo’n speciale dag was het sowieso al niet.
Ik ben best wel trots op mezelf vandaag. Hoewel ik amper heb geslapen, was ik echt productief. Meestal voel ik me als een gefaalde volwassene die maar wat aanmoddert, maar nu heb ik het gevoel dat ik on top of things zit (ik ken alleen geen Nederlands meer na de hele dag een Engelstalige vak gestudeerd te hebben ).
Mijn spiraaltje gaat er morgen uit en het was mijn derde… Ben dus al vijftien jaar niet ongesteld geweest, ben soort zenuwachtig voor mijn tweede puberteit Moet maar weer eens tampons aan gaan schaffen!
Ik ben vanmiddag weer afgebeuld door m’n fysio en heb nú al pittige spierpijn. Kunnen jullie ajb voor me duimen dat ik morgen nog m’n bed kan uitrollen.
Ik heb een naaimachine gekocht maar snap er geen drol van en ben er omdat ik ook hoofdpijn heb maar even mee gekapt. Maar nou vind ik t toch wel even verdrietig dat ik niet een relatie met mijn moeder heb dat ik haar gewoon kan bellen om te vragen wat ik moet doen. Zij maakte vroeger altijd de kleding van mij en mijn broer dus zou het vast wel weten. Meh
Morgen gewoon weer met frisse zin opnieuw proberen!
Ik heb met studeren altijd dat ik op een gegeven moment er heeeelemaal niks meer van snap en denk dat ik nog een gigantische berg moet doen om het te begrijpen, en dan begin ik er de volgende ochtend aan en denk ik: ohhhh was dat het!
Morgen, zonder hoofdpijn lukt het vast! Heb je geen moeders voor nodig!
Al snap ik wel je gevoel hoor. Even snel je moeder om hulp vragen zou fijn zijn.
Ik heb laten berekenen hoeveel m’n auto nog waard is. Dat blijkt slechts 800 euro te zijn. Dat had ik wel verwacht, maar tegelijk vind ik het ook zielig voor m’n auto . Hij rijdt namelijk nog helemaal goed.
Welke samples waren het?