Wat je even kwijt wilt #14

Ik lig al uren te piekeren. En ik krijg het gewoon niet uit mn hoofd en heb ook al de hele dag koppijn. Toen ik eindelijk een beetje slaap kreeg besloot een idioot vuurwerk af te steken :roll_eyes:. Ik ga nu nog een aspirine nemen en dan slapen.

ik ben 2 weken vrij geweest en ben heel lui geweest, bijna niet naar buiten en veel Simsen. Nu moet ik volgende week weer werken en ik zie er ZO erg tegenop want ik wil gewoon nog meer Simsen en chillen. Zit nu ook in een slecht ritme, laat naar bed en laat wakker.

9 likes

Oh oeps. Dan zijn het zeker artiesten van de 394e rang of niet haha.

Ik heb expres morgen een vroege afspraak gemaakt ‘zodat ik nog wat aan mijn dag heb en ook op tijd naar bed ga’. Damnnn, had al langgg moeten slapen.

3 likes

Waarom ben je nog wakker?

5 likes

Ik ben een nachtbraker.

2 likes

Ja, komt vast wel goed. Is gewoon stom en sowieso al een kutavond dus ruk dat ik een moeder heb die me gewoon niet leuk vindt en ik niet om hulp kan vragen. Die naaimachine versla ik morgen en anders binnenkort met behulp van Mn schoonmoeder (hoop Ik)

1 like

1 van de redenen dat ik blij ben dat ik (nog) geen kinderen heb. :ok_hand:t2:

1 like

Waarom is die weg?:frowning_face:

Ik ging Marie Kondo kijken op Netflix. Twee afleveringen gezien. Resultaat: snachts je huis opruimen :thumbsup:

16 likes

Ik moest echt even nadenken waarom je mij nou feliciteerde met bang zijn en vervolgens hoe je dat in godsnaam kon weten?! Maar ik snap ‘m haha. :birthday:Thanks!

2 likes

Ik kan niet slapen van de pijn in mn hak… waaarom ben ik zo eigenwijs

Ik heb even geen foto maar lak leren heren schoenen zeg maar.
Ik heb een liter zalf er op gesmeerd en het gaat een stuk beter haha.
Hopelijk kun jij ook snel slapen!

Ik ben zojuist zo beroerd wakker geworden omdat ik een pijnlijke droom had. Ik werd ook echt met tranen wakker en ik voel mij gelijk zo verdrietig

1 like

Ik kom dit ook posten nu. Why :sob::sob::sob: laat me slapen

Hier ook Ohh zo moe, zo moe. 0215 nog naar de wc gegaan en 0730 werd ik weer vrolijk wakker. Nah laat dat vrolijk maar weg. Instant chagrijnig van te weinig slaap.

1 like

Over knallen gesproken, ik viel vannacht bij uitzondering snel in slaap, was er bijna tot een idioot besloot om zn laatste vuurpijlen onder ons balkon af te steken. Had mn badjas al aan om van het balkon te gillen maar mocht niet helaas

Goede (veelste vroege) morgen, op mn vrije dag :roll_eyes: mn nichtje van 4 slaapt hier vannacht en mn vriend had voor de grap gezegd jaa dan mag je tussen ons in slapen. Nou dat is ze natuurlijk niet vergeten :joy: en ik ben een mega moeilijke slaper dus ik heb geen oog dicht gedaan en mn vriend ligt lekker nog te ronken (inclusief mn nichtje HAHA wat een grap).

Edit: ze plakt helemaal tegen me aan als een soort rupsje (wel té lief, rammelende eierstokken echt) en mn vriend snurkte zo hard. Wat een kutnacht haha. Gelukkig kan ik vanmiddag ff powernappen en hoef ik niet te werken.

8 likes

Het gaat steeds slechter met mijn vader en ze hebben nu gezegd dat we nog moeten denken in hooguit enkele maanden tenzij een van de laatste behandelopties nog aanslaat maar die kans is niet al te groot. Gelukkig nieuwjaar, weet echt even niet wat ik met mezelf aan moet.

3 likes

Oh wat vreselijk! Mn vader is ook enorm aan het kwakkelen. Niet heel ernstig nog maar aan alle kwaaltjes blijkt toch wel dat het leven niet eeuwig is. Dat klinkt heel dom zo van, duh. Maar tot de tijd dat niemand in je eigen kringetje gezondheidsissues heeft, besef je je dat toch niet echt.

Heel veel sterkte de komende tijd. Gelukkig bestaat er nog iets als dit forum om je hart te luchten.

1 like