Wat je even kwijt wilt #14

Hoi ben ik weer

Ben een beetje verdwaald hier (aka kan geen goed topic vinden) maar weet iemand een leuk 5-jaar jubileumcadeau? Ik wilde met m’n vriend ringen halen maar vanwege werk mag hij 'm niet om doen dus ja beetje zonde. Andere sieraden zitten er niet in helaasch.

Het enige wat ik kan bedenken is een foto van onszelf inlijsten maar eehh ik hoef eigenlijk geen foto van onszelf boven de openhaard zeg maar.

Gelukkig nieuwjaar allemaal! <3

2 likes

Wil je per se iets materieels? Anders zou ik zeggen een speciaal dagje weg of een weekendje weg?

2 likes

Een weekendje weg? Of iets anders wat jullie samen kunnen doen. Dat kan ook heel leuk zijn

Oh jee kom maandag in de uitzending op 3fm haha hopen dat ik geen domme dingen zeg.

7 likes

Voor mijn onderzoek heb ik een Duitse hoogleraar telefonisch geïnterviewd in het Engels. Ik ben dat gesprek nu aan het transcriberen, maar maaaannnn wat duurt dat lang. Die man kon ook niet zo goed Engels en hij sprak het met een enorm accent. Ik moet vaak iets wel 10x terugluisteren voordat ik iets versta. En hij zegt de hele tijd eehhmm. Ik word er gewoon helemaal geïrriteerd van :crazy_face:

Ja echt het meest nare werk dat er bestaat bij onderzoek doen. Vooral als de geïnterviewde dus erg slecht verstaanbaar is.

Nee ik luister het niet vertraagd, wel een goed idee! Helemaal niet aan gedacht. Thanks!

Boodschappen gedaan voor oma, cake gebakken voor oma, taart gemaakt voor oma.
Nu bedenken of ik ga lezen, netflixen of rapporten ga schrijven :roll_eyes:

5 likes

Ah leuk, welk programma? Ze zijn altijd heel lief daar, komt wel goed!

Volgens mij ben jij zo lief voor iedereen! Lees altijd lieve dingen van je.
Ik neem me dan elke keer voor zo ook te zijn, maar het lukt nooit echt. Ben toch te veel een sluwe bij denk ik.

14 likes

Haha huh ik was een cadeautje kopen in de stad. Werd ik opeens aangetikt door een gozer die in het Engels tegen me zegt dat hij mijn jas mooi vindt. Even een gesprekje en vervolgens vroeg hij of ik zijn nieuwe jas ook mooi vind want normaal draagt hij alleen zwart en deze was oranje en hij wist niet of hij ‘m terug moest brengen?

En na een heel ongemakkelijk gesprek over waar hij vandaan komt en wat hij doet (Denemarken, studeert hier) haalde hij zijn telefoon uit zijn zak en vroeg of hij me mocht volgen op Instagram

en toen verdween ie weer???

ik heb zoveel vragen

17 likes

Hoe laat? En voor wat? Ik luister altijd 3fm dus zal eraan proberen te denken.

Hahaha, ik had pas zoiets in de supermarkt. Ik heb een panterjas en opeens komt er zo’n dude op me af met ‘nais sjackeht’ en ik snapte er geen flikker van, was gewoon boodschappen doen en verwacht niet aangesproken te worden en al helemaal niet in het niet Nederlands. Na drie keer herhalen omdat ik het niet verstond bleek dat het een franse dude was die engels sprak met een zwaar frans accent en dat ie dus bedoelde dat ik een leuke jas had. Very daring jaja met de luipaardprint en hij kon daaraan zien dat ik avontuurlijk was (???) dus toen vroeg hij of ik bij hem kwam koken die avond (met mijn spullen) maar hij zou goede wijn kopen dus dat was helemaal goed. Toen ik weigerde en wegliep kwam hij achter me aan vragen waarom ik niet bij hem wilde eten want hij was ook avontuurlijk? Vond ik hem dan niet sexy? Was het daarom? Ik sta niet super snel met mijn mond vol tanden maar toen echt wel. Geen idee wat ik moet zeggen. Ik heb maar voor de eerste keer in mn leven de ‘talk to the hand’ gedaan maar dat voelde ook niet erg bevredigend.

24 likes

@HvO haha ja moet ook wel zeggen dat ik m’n spullen in de gaten stond te houden maar heb alles nog, ging prima. was gewoon een ongemakkelijke versierpoging denk ik

@Damnatio God, wat awkward. Vind je me dan niet sexy ook echt. Nou gast nee ik wil gewoon niet sorry? Accepteer het? Haha wow

2 likes

Gisteren was ik met een groep meiden bij elkaar van het sporten. Er is iemand die vorig jaar in onze groep zat net moeder geworden. Iemand stelde voor om wat voor de moeder te kopen. Dus ze vroeg rond wie mee wilde doen. Ik heb nee gezegd, de persoon in kwestie vond ik vorig jaar totaal niet aardig, ze heeft voor mij het seizoen best wel zuur gemaakt. Door haar vond ik het veel minder leuk.
Best gemeen van mij, maar aan de andere kant waarom een kado geven als ik er niet achter sta?!?

Maar gisteren ook, we hebben teamtaken die we moeten doen, denk aan een wedstrijd fluiten. Nu houd ik een lijstje bij met wie wat gedaan heeft. Binnenkort moet er een wedstrijd gefloten worden. Iemand die nog niks had gedaan wilde dit echt niet doen want het was heel druk op haar werk en bla bla, iets met een nieuw programma. Ja euh iedereen moet wat doen. Ik heb een teamtaak gedaan voor mijn verhuizing omdat ik wist dat ik het druk zou krijgen en dus niks zou kunnen doen. Ik heb er rekening mee gehouden. Ik vind echt dat het een slechte smoes is. Wedstrijd fluiten is na onze eigen wedstrijd, en ja ze mag wel vroeg naar bed willen. Maar zij is de persoon die normaal de latere wedstrijd wilt spelen en niet de vroegere. Ja euh, stom mens.

2 likes

Nou de grap is, de helft van het team vorig jaar is wel gelopen oa door deze persoon (de moeder). vriendinnetje van mij zegt ja waarom niet, maar die mocht haar ook absoluut niet. Dus misschien groepsdruk om maar niet op te vallen door het negatieve oid.

Over het fluiten, dat is iemand anders. De eest volgende keer dat we samen zijn moet deze teamtaak al gedaan worden, dus helaas is daar geen plek meer voor. Ik heb dan al 2 dingen gedaan en er zijn er die nog niks hebben gedaan. Dus ik pas echt voor de volgende dingen.

Ik wilde ook graag een rooster maken, helaas is op dit moment nog niet bekend wat in maart en april gedaan moet worden. Dus we weten ook niet hoeveel we moeten doen. Vandaar dat er nog geen goede indeling gemaakt kan worden.

1 like

Met een van mijn vriendinnen is het altijd zo’n gedoe om een datum af te spreken. Ik vind dat behoorlijk irritant (het is niet dat ze het superdruk heeft en daarom bijna nooit kan).

Mijn vriend werd ook eens zo wakker en toen was hij ook boos op mij. Ik mocht nooit meer vreemdgaan in zijn dromen :joy_cat:

2 likes

De WiFi hier thuis is zo slecht waardoor Videoland steeds uitvalt. Zo irritant :rage:

Ja ik ook. Dus nu heb ik vouchers die niet eens onbeperkt geldig zijn.

Ik heb serieus net op de grens van 2018 nog een enorme bestelling gedaan en die punten verlopen dus nu binnen een maand. Eigenlijk belachelijk. Misschien breng ik het dan alsnog terug :roll_eyes: