Wat je even kwijt wilt #14

Ik luister de muziek van beauty en the beast :heart:

Ondertussen hoef ik nog maar 3 rapporten :innocent: En dan wil ik mn boek uitlezen

4 likes

Blegh, ik weet echt even niet meer zo goed wat ik moet met mijn werk. Wat ik wel zeker weet is dat ik er weg wil omdat ik gewoon niet echt gelukkig meer van word. Maar ik weet gewoon niet goed wat ik dan wél wil… Word er zo moedeloos van. :disappointed_relieved:

Zit er nu aan te denken om misschien wel helemaal iets anders te gaan doen. Zijn er hier mensen die dat ook hebben gedaan? Dus; iets hebben gestudeerd en uiteindelijk iets anders gaan doen dat niet/weinig met hun diploma te maken heeft? Zo ja, hoe heb je dit aangepakt?

1 like

Heb vorig jaar vanaf augustus ofzo bijgehouden hoeveel ik heb geshopt. Conclusie :KAPOT VEEL. en dan heb ik alleen kleding en schoenen opgeschreven.
Ik ga het nu een heel jaar bijhouden.

2 likes

Er is hier iemand in de straat die altijd minstens een uur zn tuin loopt te bladblazen. Dus ook nu. Ik wil ziek in bed liggen in rust. Echt man, koop een hark :rage:

2 likes

Oke wtf ik lees net dit:

Hallo rooibos is m’n favo en ik kan nergens engelse onderzoeken vinden ofzo die dit onderbouwen :sob:.

Gaat over een gevaarlijke stof die dus in rooibos thee zit? Dafuq :rage:

Oke thanks haha ik geloof echt alles. Nu kan ik weer met een gerust hart verder met het aanvullen van m’n rooibos collectie :nerd_face:.

2 likes

Ja dat is waar. Heb al wat verder gezocht en vind nu ook wel wat onderzoeken. Ik ga me er eens in verdiepen.

Edit: oke dus toch minder rooibos en kruidenthee :sob:

1 like

Nou, het hoge woord is eruit.
Er zit gelukkig geen genetische hersenkanker in de familie.
Tering wat was dat een rollercoaster van emoties de afgelopen tijd zeg.
:dancingbanana:

77 likes

Ja haha ik snap het ik heb nu dit: https://mobiel.voedingscentrum.nl/encyclopedie/pyrrolizidine-alkalo-den.aspx

Dat is wel betrouwbaar toch?

Bij ons is het hier ook een zooitje, maar wij zijn allemaal heel erg chaotisch dus dat verklaart een hoop. We doen wel ons best om het netjes te houden, maar toch eindigt het altijd in een puinhoop

Bedoel je dat spullen niet op hun plek liggen of dat jullie zo veel spullen hebben dat alles rondslingert omdat er geen ruimte meer is?

Ik ben gelukkig! Ik zat echt al weken te kijken naar een broek op AS.OS maar ze hadden mijn maat niet op de site. Ik vind dit echt een hele slimme actie van mijzelf, maar ik heb de code gekraakt hahaha. Ik was naar de UK server gegaan, daar hadden ze nog wel mijn maat. Bij het afrekenen had ik paypal gekozen (IDeal kan niet omdat het de UK Server is) en de verzendkosten blijven gratis én omgerekend is de broek 33 euro ipv. €41,99! Hoe bedoel je win win situatie?

23 likes

Heb al maanden gewoon geen gevoel in beide handen, overal pijn in mn rug en kan eigenlijk vrij weinig zonder pijn in mijn handen doen. Blijkt het dat ik carpaal tunnel syndroom heb. Hoe dan. Al die oorzaken zijn ook niet ban toepassing op mij.

Ik moest hier meteen aan denken :’)

2 likes

Verschrikkelijk hè:-( ik weet ook nog steeds niet wat ik wil. Ik doe dus iets totaal anders als waar ik voor gestudeerd heb. Ben gewoon gaan zoeken naar vacatures in de buurt via Indeed, dus zonder verdere trefwoorden. Die vacatures bekeek ik zo’n beetje dagelijks. Ik probeerde dan te kijken wat me aansprak qua werkzaamheden en of ik een beetje voldeed aan de functie-eisen. En zo ben ik aan m’n huidige baan gekomen. Maar ook dit is niet mijn droombaan.

1 like

Hahaha nee nog net geen infuus. Maar wel 6 koppen kruidenthee per dag en nog een aantal kruidensupplementen per dag dus ja dat is volgensmij dan best veel. Maar thanks voor je berichtje! Weet zelf nooit zo goed hoe ik dat soort berichten moet interpreteren, ga meteen uit van het ergste haha.

Bah, ik mag de beste vriend van mijn vriend echt steeds minder door de jaren heen. Net ben ik echt geflipt en nu is het klaar.

Hij liet in een appgroep (vrienden van mijn vriend) weten dat hij problemen had met een bepaald bedrijf afgelopen middag - en ik reageerde daar net op dat het wel aan hem moest liggen gezien niemand anders deze problemen had. ZIjn reactie: ‘waarom zijn er vrouwen toegestaan in deze appgroep, ga koken ofzo?’. Waarop ik antwoorde dat ik zijn antwoord mega seksistisch en niets vond toevoegen. Reageerde hij ook nog eens met: ‘Nee, dit is eerder realistisch en eerlijk’. Nou, ik heb hem gefeliciteerd met de verstandhouding in zijn relatie (ik weet van haar dat ze veel twijfelt, GOH) en DE GROETEN gezegd. Ben uit die appgroep gestapt en helemaal klaar met hem, flikker maar op.

21 likes

Ja zo frustrerend. Je zou toch denken dat je wel weet wat je leuk vindt, maar bij alles wat ik zie denk ik: meh nee… :roll_eyes:
Jij bent dus ook nog steeds op zoek?

1 like

Nee joh, 0,5% is niks!
Gewoon lekker drinken! :beers:

waaaaaar? ik wil ook graag maar weet niet goed waar te downlaoden