Wat je even kwijt wilt #14

Gisteren een pyjama gekocht bij Victoria Secret, dure krengen. Net lekker gegeten. Uur later: ik spot allemaal olievlekjes op mijn nieuwe WITTE pyjama. Geen idee hoe. Echt ik ben in staat om tien dingen kapot te trappen volgens mij staat januari voor mij in het teken van: geld weggooien :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Jij klinkt als mij… Ik schrok ook heel erg van de hoeveelheid. Heb deze week de sites van whensarasmiles en kouwekleren.nl gelezen en hoop door alle tips beter te kunnen minderen met shoppen

1 like

Groene zeep werkt heel goed tegen vetvlekken!

Ik heb er afwasmiddel op gesmeerd op aanraden van m’n moeder maar, als ik de flits van mijn telefoon er op zet, zie ik nog tig spetters olie …
Hoop echt dat het in de wasmachine er uit gaat maar ben er bang voor. Wat denk jij? :grimacing: De pyjama is van katoen (geribbeld) en wit dus …

1 like

Ik weet eigenlijk niet of afwasmiddel werkt, maar ik duim met je mee in ieder geval! Groene zeep werkt vaak ook nog na een wasbeurt als je dat nog zou willen proberen, het is niet alsof je maar ƩƩn kans krijgt gelukkig. Groetjes, iemand die voor de familie van Floddertje heeft moeten wassen

1 like

Ik ga zondag naar de Ikea waar ik nooit kom, wat heb ik nodig in mijn leven? :grin:

Ik wilde net posten dat afwasmiddel werkt. Heb ik al vaker olijfolie vlekken mee verwijderd uit t-shirts.

@boemboem vanish?

1 like

Ik besloot vannacht om 01u dat ik mijn kerstboom wilde afbreken.
En in plaats van de hele nacht met een onrustig gevoel in bed te liggen, ben ik opgestaan, heb ik dat ding afgebroken en opgeruimd en ben ik weer in bed gaan liggen.

It was a good night.

37 likes

Hotdog

Edit : Meej saus

4 likes

Kwartiertje SmƄland, een hotdog en softijsje.

4 likes

Maandag beginnen mijn tentamens dus eigenlijk zou ik heel hard moeten leren op dit moment. Ik heb het welgeteld 20 minuten volgehouden en heb toen het forum geopend op mijn laptop.

5 likes

Helaas herkenbaar. Volgens mij doen ze dat om ā€˜grappig’ te doen.

1 like

Jezus jongens, alleen maar eten?

1 like

Food is life

5 likes

Ik vind de knoflookpers van de Ikea de beste, maar kijk anders gewoon op de website? Dan kan je zelf in de hoek kijken waar je zoekt.

2 likes

Blijkbaar :open_mouth:

En altijd dezelfde ā€˜grapjes’ jarenlang. Niet weten dat het mensen kwetst.

1 like

Sorry hoor maar volgens mij kwam @Prikkelbaar met een hele bruikbare suggestie.

14 likes

Nou het is nog een heel gedoe om bij het eten te komen hoor. Je moet eerst allemaal ruimtes door met diy meubels…

23 likes