Wat je even kwijt wilt #14

Kwartiertje Småland, een hotdog en softijsje.

4 likes

Maandag beginnen mijn tentamens dus eigenlijk zou ik heel hard moeten leren op dit moment. Ik heb het welgeteld 20 minuten volgehouden en heb toen het forum geopend op mijn laptop.

5 likes

Helaas herkenbaar. Volgens mij doen ze dat om ‘grappig’ te doen.

1 like

Jezus jongens, alleen maar eten?

1 like

Food is life

5 likes

Ik vind de knoflookpers van de Ikea de beste, maar kijk anders gewoon op de website? Dan kan je zelf in de hoek kijken waar je zoekt.

2 likes

Blijkbaar :open_mouth:

En altijd dezelfde ‘grapjes’ jarenlang. Niet weten dat het mensen kwetst.

1 like

Sorry hoor maar volgens mij kwam @Prikkelbaar met een hele bruikbare suggestie.

14 likes

Nou het is nog een heel gedoe om bij het eten te komen hoor. Je moet eerst allemaal ruimtes door met diy meubels…

23 likes

Ik haal m’n nasi/bami altijd bij dezelfde twee toko’s, maar zij bezorgen niet. Dus nu had ik een andere toko uitgekozen via Thuisbezorgd. Omg zo minder lekker dan mijn vaste twee :sob:. En ik had er kouseband bij besteld en het waren sperziebonen. Bezorger was wel supervriendelijk maar zo jammer. Ik heb hiervan geleerd :upside_down_face:

2 likes

Wat gaaf! Best bijzonder dat je dat met je vader en broer gaat doen :blush: Alvast een goede reis en heel veel plezier!

1 like

Heeft iemand tips voor een groot warmtekussen/-deken? (groot genoeg voor mijn nek/schouders). Geen kersenpit aub.

@Evi-lena ze hebben vaak hele betaalbare en leuke planten bij Ikea vind ik! Kom bijna nooit thuis zonder planten als ik daar geweest ben.

2 likes

Weet je toevallig of deze ook in een winkel worden verkocht of alleen online? Ik kan zo snel geen verkooppunt vinden namelijk

Ik kijk Flikken Maastricht, omdat ik het leuk vind om plekken te herkennen, provinciaaltje he!
Maar man man man wat hebben we in Nederland een bak met slechte acteurs!

5 likes

Thanks!

1 like

Hahaha ik kijk ook. Heerlijk :star_struck:

1 like

Ach waar een ander kan zijn kan ik ook zijn

Dank je wel! Er gaan nog 6 anderen mee, mijn vader werkt bij een stichting voor moeders en kinderen en er gaan elk jaar een paar mensen heen. Ik wilde de ervaring niet missen! En idd heel speciaal om dat samen te doen. Mijn zus zag het niet zo zitten haha

3 likes