Wat je even kwijt wilt #14

Ik heb vanaf donderdag vakantie, maar tot die tijd werk ik elke dag diensten van 12 uur. Maar ik ben het zo zo zat! Ik heb het hele jaar ontzettend veel gewerkt en ik kan niemand meer zien gewoon. Heb er echt absoluut geen zin meer in. Het lijkt wel alsof de tijd gewoon veel langzamer gaat, en die vakantie er nooit aan zal komen. Bahhh

1 like

Ik zie nu in een topic als datum bij een post staan nov ā€˜18. En dus niet meer de hele datum. Was dat altijd al zo of is dat nieuw? :thinking:

Yess vandaag echt goed bezig geweest, maar pff wat gaat de tijd snel!! Ik heb echt extra uren nodig.

1 like

Zit er in Nijmegen een lingerie zaak voor grote maten/ biggie boobas?

Die zaak in de houtstraat? Anna diva ofzoiets?

2 likes

Ik zou zo kunnen slapen

Ja ik ben ook op zoek. Op zich zit ik goed bij m’n huidige baan, ik ben goed in dit werk maar echt plezier haal ik er echt niet uit. ik zou zo graag iets willen waar ik echt energie van krijg en waar ik met plezier heenga. Maar ja, wat is dat?! Het enige waar ik wel achter ben is dat ik iets wil richting de administratieve kant of misschien HRM. Maar daar ben ik lang de enige niet in :worried: Heb wel eens gesolliciteerd op een leuke baan die me echt aansprak (huuradministratie bij een woningcorporatie), maar daar waren 222 sollicitanten op! En ik woon niet eens in de randstad. Weet jij wel een beetje welke richting je op zou willen?

Zit er ook wel eens aan te denken om hier hulp bij te zoeken, een beroepskeuze adviseur oid.

1 like

Ik zou denk ik expres niet uit die appgroep gegaan zijn en gereageerd hebben 'Ga zelf koken en rot op met je seksistische opmerkingen, ik ga nergens heen :slight_smile: ', maar zo ben ik.

Gelukkig gaat iedereen op z’n eigen manier om met dergelijke situaties, en ik vind dat jij nog heel netjes gebleven bent! Er is denk ik niet echt een goede of foute reactie in deze situatie, als je maar niet over je heen laat lopen, en dat heb je ook niet gedaan.

2 likes

Misschien is dit traineeship dan iets voor je? https://www.talentinhuis.nl/ Waarschijnlijk wel pas in september weer plek. Ik dacht dat ik een tijdje terug nog ergens had gezien dat ze mensen zochten voor bij woningcorporaties en daarbij krijg je dan een korte opleiding (5 weken/paar maanden dacht ik). Maar ik kan het nu even niet vinden.

Edit: misschien kan je onderzoeken of er vacatures waarin op een bepaalde manier jouw huidige kennis/vaardigheden gecombineerd wordt met de richting die je op wilt?

1 like

Ik heb zulke pijnlijke lippen dit seizoen, niet te harden. Ik kan m’n mond niet eens normaal dicht doen. Heeft iemand een tip voor een soort sos balm oid? Ik gebruik nooit labello oid dus ik heb geen idee, ik wil het ook niet blijven gebruiken (als dat mogelijk isšŸ¤”)

blistex?

Heel veel sterkte meis, wat een rotsituatie.

1 like

Mijn vriend staat volledig achter mij. Hij heeft hem ook aangesproken. De rest van de groep staat ook aan mijn kant en vind ook dat hij veel te ver ging. Onderling maken deze heren vaker grappen maar hij moet gewoon begrijpen dat niet iedereen dit zomaar bij iedereen kan doen.

@Berlijn Ik ben idd een beetje snel uit die groep gestapt maar ik had ook niet de noodzaak om er lid van te zijn (ik was het enige meisje in die groep).

3 likes

Uier zalf. In zon gele tinnen pot. Het ia een dikke doorzichtige/gelige zalf. En het is amazeballs haha vgm verkoopt de kruidvat dit. Ik gebruik deze zalf al heel mn leven op wondjes en droge lippen.

Ga ik proberen! Thanks
@anon39978576 oh ja dat spul ken ik, zweert m’n moeder ook bij! Bedankt voor de tip

Heel wat anders: Ik heb ook regelmatig last van een losse kaak (familiekwaal volgens mij) en die heeft vandaag zo’n slechte dag! Meestal schiet ie tijdens het eten of gapen wel weer terug, maar ik voel nou al de hele dag een soort bobbel in m’n rechterkaak en zelfs tijdens het praten voel ik 't bewegen. Zo irritant

1 like

Klinkt echt superleuk, helaas is dit niet in de regio waar ik zoek. Maar wel super lief van je!

1 like

Ik zie dat Aethon ook een traineeship woningcorporatie heeft. Moet je volgens mij wel bereid zijn om te reizen.

In welke regio zoek je iets? Mocht ik nog iets tegenkomen…

1 like

Nog een week tot mijn reis naar India, ik ben zo benieuwd! Ik vind het ook leuk om dit met mijn vader en broer te doen samen.

20 likes

Regio West-Brabant/Zeeland! Ik ga eens Googlen naar dat traineeship. Zo’n traineeship is natuurlijk wel een goede manier om ergens binnen te komen en ervaring op te doen!

1 like

oh ja ik heb 'm gevonden. maar nu heb ik weer twijfels of ik mezelf dit aan moet doen haha 10 euro is een koopje maaarrrrrr dan zit ik dit vervolgens elke dag te spelen en heb wel iets beters te doen

1 like