Wat je even kwijt wilt #14

Wow haha lucky you!! Nu maar snel op zoek naar een hoesje? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Volgens mij zijn de ziplock zakjes ook een bestseller bij de Ikea!

2 likes

I feel you! Ik heb ooit nagellak remover over mijn 3 dagen oude Blackberry laten vallen echt zo stom, maar wel typisch ik.

1 like

Haha hoesje is onderweg, maar ben skeer dus komt uit china :sweat_smile:

1 like

Omg dit zou mij ook zo kunnen overkomen. Ik heb al eens nagellak laten vallen op mijn nieuwe dekbed en remover op mijn nieuwe kastje.
Ik en nieuwe spullen gaan niet samen :joy:

1 like

Hahahahhahaha ja dit!! Wat een types. Nog mooier dat zij ZWANET heet.
#why

5 likes

Prachtig zon vage ruzie in dat accent hahah.

1 like

Happy Italy zit er naast? :stuck_out_tongue: wel wat beter.

Of De Beren haha, of maccie. Zitten eigenlijk alleen maar ketens daar

1 like

Ken daar zelf alleen happy italy en de beren. Ben zelf alles behalve fan van de beren.

Bij happy italy meerdere keren een oké pizza gegeten (niet bijzonder maar de duurste pizza is ook 8 euro), dus zou dat aanraden. Kan je ook paninis eten maar dat heb ik nog nooit gedaan, en wel oké pasta’s. Qua sfeer is het alleen niet zo vind ik. Zou eigenlijk aanraden om gewoon het centrum ban Rotterdam in te gaan, binnne 10 minuten ben je daar met de tram en is een stuk leuker.

1 like

Ik heb net zo snel chocola gegeten dat ik gewoon ineens zooo moe werd en net een uurtje heb geslapen omdat ik niet meer wakker kon blijven. Wauw wat een enerverende vrijdagavond

4 likes

Ik houuuu echt van Richard Groenendijk.
(Nu op rtl4 te zien) :ok_hand:

1 like

Gooi ik straks een loempia in de oven of kipnuggets?

• Loempia
  • Kipnuggets

0 stemmers

De IKEA koekjes (dubbele koekjes met chocola ertussen)!

1 like

Waarom zijn dingen met andere wijven altijd zo kut en zijn wijven passief agressief. Word er zo moe van

2 likes

Zoooo blij dat het weekend is. Te veel stress gehad de afgelopen dagen en morgen ga ik, behalve boodschappen, helemaal niets doen.

1 like

Krabbenmand

11 likes

Ik dacht altijd dat het mensen zijn van wie je aandachtig stories bekijkt? Klopt bij mij iig wel… Zijn wel mijn beste vrienden die vooraan staan altijd.

1 like

Oke vraagje! Ik heb wel eens broccolirijst gegeten: ik vind broccoli vies maar die rijst wel te eten, door de kruiden en saus er over was het gewoon qua smaak minimaal broccoli, de textuur was natuurlijk wel iets anders dan echte rijst

Nu vraag ik me af: hoe is bloemkoolrijst en vooral hoe is courgetti? Ik wil eigenlijk courgetti maken maar ben bang dat ik, als ik het echt niet lekker vind, het weg moet gooien en dat is 1) zonde en 2) dan heb ik geen eten.

haha hoe kom je hier op? Zit even op die site te kijken haha, wat een verhalen allemaal

ja inderdaad, ben ook zeer geraakt door de zin: “tering ik wil haar helemaal vol blaffen”. Prachtig geschreven.

5 likes