Vind zelf bloemkoolrijst lekkerder omdat bloemkool, imho, een minder sterke smaak heeft. Heel lekker met kip kerrie!
Courgetti zelf maken vond ik geen succes want SUPERNAT en dat spul uit de super is wat droger en vind ik fijner om mee te werken.
Maar vond je courgetti echt naar courgette proeven of was de saus / kruiden ook overheersend of ben je niet zo ver gekomen hahaha?
@Jauregui thanks!
Heb ‘m met rode pastasaus gegeten en dan smaakt het sws niet meer naar courgette. Courgette heeft an sich ook geen hele overheersende smaak en absorbeert makkelijk andere smaakjes. Textuur is ofc wel anders dan gewone spaghetti, dat merk je heel duidelijk
& @monkeyslut & @Dazed
Bij Jorien rond 11 ongeveer! Ze zochten mensen met een favoriete band om mee te doen aan een quiz waarbij je lyrics of de nummers moet raden haha. Kan concerttegoed winnen
Ik heb een Spirelli en ben er heel blij mee. Ik heb m wel al een aantal jaar en denk wel dat er nu ook goede en goedkopere versies te verkrijgen zijn? Aangezien ik deze al een tijd heb, heb ik me er niet echt in verdiept. Al is €16 ook nog niet heel duur natuurlijk, maar denk dat onder de €10 ook wel haalbaar is. Ik vind deze iig heel fijn en doe m na gebruik altijd in de vaatwasser en hij doet het nog steeds!
Het werkt super snel en is alles heel netjes gesneden, waardoor het er ook nog eens leuk uit ziet!
Ik vind de structuur ook echt heel verschillend, maar ik heb dit vorig jaar voor mijn broertje gemaakt en hij vroeg zich na het eten af wat courgetti nou eigenlijk inhield want hij dacht dat ik hem gewoon pasta gegeven had
Maar @boemboem ik vind beide echt heel lekker. Bloemkoolrijst smaakt, zeker in combinatie met saus, echt niet meer naar bloemkool. Structuur is anders en het is wat minder droog, zelfde geldt voor courgetti!
Ik vind courgettie totaal noet naar courgette smaken, maar gewoon smaakloos eigenlijk
Ik vind het nu al een kut blog (maar stiekem wel iets wat ik ga volgen).
Een tippie: je kan courgettie ook zelf maken door het met een juliennne snijder(dille &kamille) te snijden! Zelfde kleine sliertjes!
Ja nogal! Zombie stand kan zo vermoeiend zijn joh, haha. Jij inmiddels wel je rust gehad?
Ik heb dan twee weken vakantie, dus ff heerlijk uitrusten!
Haha, ja
Het is wel grappig dat dit nu weer terug komt want ik ben bijna zeker dat ik deze tip (5 jaar geleden) al van het forum heb
Forumtrend revival? Ik kende dit niet maar heb nu besloten dat ik er morgen een ga kopen.
Er zitten nu natuurlijk ook nieuwe mensen op, maar ik zie wel heel vaak vragen en dingen voorbij komen die al eerder besproken zijn. Ik moet maar accepteren dat niet iedereen alles leest (en onthoud)
En ze praat zo schor.
Ik heb sowieso een slecht geheugen haha, en zit ook pas sinds vorig jaar op het forum dus heb een hele hoop gemist inderdaad
Ik vind het altijd grappig om dit te lezen want voor mijn gevoel zit iedereen hier (/op 't egf dan hé) al zooo lang en zijn we echt met elkaar opgegroeid. Maar ik vind het juist leuk dat het alsnog een hele diverse groep is, ook qua leeftijd dus wel, en dat er nog zo lang nieuwe mensen bij kwamen/komen!
Ik zit inmiddels langer in m’n leven WEL op het forum, dan niet…
T was voor mij echt een reden om hier in t begin niet te komen zag allemaal rare namen en avatars enzo en toen dacht ik echt wat doen die mensen op ons forum?? Maar nu valt het me niet eens meer op
Wow de titel is al heftig! Ik ben bang dat ik hier over ga dromen als ik het artikel open echt sicke mensen in de wereld, dit verzin je toch niet
Wait what… wat een bizar verhaal.
Maar ik ben wel heel benieuwd hoe die bevalling dan is gegaan als ze in coma lag.
So many questions