Ahhw ik ga je missen. Veel succes met je herstel!
Pff⦠nu denk je dat het hele feest gebeuren voor bij is. Nee nu moet je iedereen die je al een fijne jaarwisseling heb gewenst nog de beste wensen wensen.
Hahah ja hou op, ik heb een ochtendhumeur en dan komt er een collega super enthousiast naar me toe (ik heb hem nog nooit eerder gesproken?) om me de beste wensen te wensen. Ja bedankt, lag liever in mān nest maarja.
Hahaaa ik vind het soms zo suf als ik erop let hoe presentatoren die geen microfoon ofzo hebben presenteren. Beetje met die handjes zo naast hun taille een paar keer te wapperen. Maarja met je handen in de broekzak is ook geen gezicht.
Dit zeg ik ook altijd tegen anderen maar ik luister niet naar mn eigen advies dus rara wie zit er nu op dr werk?
Ohneee ik moet nu op woensdag weer eerder beginnen. Dus moet om 9 uur de trein pakken en dan zit ik dus met dagjes mensen in de treinā¦
Lees mensen die normaal nooit met de trein gaan en dus overal zenuwachtig lopen te schreeuwen.
Net alsof ik mezelf hoor praten, want ik had exact dezelfde keuze gemaakt. Maar geef anders aan dat je ziek bent/niet gaat en ga dan lekker naar huis. Dan weet je van jezelf dat je het in ieder geval geprobeerd hebt. En anders meld je je morgen gewoon ziek. Ziek is ziek. Beterschap!
Au! <3
Ik baalde echt heel erg dat ik de hele kerst moest werken en alle dagen tussen kerst en oud en nieuw, maar nu heb ik nog t/m vrijdag vrij en dat is wel heeeel chill.
Ik hoorde laatst een reclame op de radio en het ging zoiets van:
Wil je de wereld veranderen/verbeteren
Kijk op xxx.nl/werkenbij
Verder geen uitleg van wat het bedrijf deed. Iemand enig idee welk bedrijf dit was??
Heeft iemand ervaring met die pink gellac? Is het de prijs waard?
Volgens mij zijn dat reclames voor de marine/landmacht/luchtmacht. Van deze weet ik het niet zeker, maar ze hebben wel vaker reclames met zoān soort strekking!
ugh zo geen zin vandaag⦠nog maar 7,5 uurtjes
gelukkig was ik hier vroeg dus ik kan ik ook lekker vroeg weg en komt vanavond een vriendin langs!
Ik denk ook werkenbijdefensie.nl
Defensie!
Haha ja ik kon even niet op het woord defensie komen!
Denk nu gewoon dat je Cynthia heet. Dan wordt wandelen gelijk leuker!
MANTRA. Ik heet Cynthia en wandelen is leuk! Ik heetā¦
Moest eigenlijk werken vandaag maar zie ineens dat ik uitgeroosterd ben. Vind het wel lekker eigenlijk!
Kan ik nog eventjes naar mān ouders om nieuwjaar te wensen