Wat je even kwijt wilt #14

Defensie!

1 like

Haha ja ik kon even niet op het woord defensie komen! :sweat_smile:

2 likes

Denk nu gewoon dat je Cynthia heet. Dan wordt wandelen gelijk leuker! :+1:t2:
MANTRA. Ik heet Cynthia en wandelen is leuk! Ik heetā€¦

5 likes

Moest eigenlijk werken vandaag maar zie ineens dat ik uitgeroosterd ben. Vind het wel lekker eigenlijk!
Kan ik nog eventjes naar mā€™n ouders om nieuwjaar te wensen :blush:

Defensie, denk ik. Werken bij defensie is hun ā€œsloganā€.

Edit: lekker op tijd

1 like

Ooh wij knuffelen veel op het werk. Dus had al mn collegas gelukkig nieuw jaar geknuffeld. En bij een wist ik niet wat ik moest doen dus dacht dat hij ook voor een knuffel gingā€¦ maar hij ging voor drie kussen. Dus een kus belande op mn hoofd in mn haar wanr ik ging voor de knuffel.

11 likes

Dit had ik gisteren ook. Ik ging voor een kus en hij voor een knuffel en toen gaf ik dus een kus in zijn nek :roll_eyes:

11 likes

Hahahaha ooh wat ben ik blij dat hij voor de kus ging en ik kleiner ben.

ik ben ziek maar het is alleen de rechterkant van mn gezicht? :joy: alles doet wel echt pijn aan die kant, maar de andere kant is dus helemaal prima

1 like

Hahaha ja mag je echt blij om zijn :joy: het was echt ongemakkelijk

1 like

OkƩ ik ga even productief doen, ondanks dat ik echt fysieke afkeer en angst voel om ermee aan de slag te gaan.

Maar ik kan dit! :hugs:

4 likes

Laagsleutel

51 likes

Ahh wat een reacties! Voel me bijna lullig maar het is niet werken bij defensie, het was een bedrijf dat ik niet kende :open_mouth:
Of ze zijn heel sluw en schakelen je door zodra je naar de website ging

Het ging meer over het zat zijn
En dan dingen willen veranderen

Heel vaag, hoop dat hij nog een keer langskomt op de radio zodat ik het uit mā€™n hoofd krijg :joy:

Ohja een van mijn favo collegas is een huisgenoot van een forummer. Maar ik weet niet meer hoe zij heet op het forum haha. En of ze hier nog zit.

Laagdrempelig? Afhankelijk van de context

5 likes

Fijn de kat heeft besloten dat ik nooit meer op mijn bank mag zitten. Ze blijft hem eronder pissen. Ik ben echt zo boos nu.

Ik heb een heel pakket gekregen van iemand die het wegdeed omdat haar nagels er niet tegen konden.
Werkt prima, maar na 1.5 week is het er bij mij wel af. Omdat het dan ergens op een randje loslaat, en ik dan vervolgens de rest eraf pulk

1 like

Ik dacht dat het eerder iets als ā€˜stiekemā€™ betekent. Niet ā€˜uitgesprokenā€™. Maar er is volgens mij geen goede Nederlandse vertaling voor.

ZĆ©ker. Een linkse hoek mag ook

5 likes

Mijn vriend heeft het deurtje van de wasmachine dicht gedaan dus heel de machine meurt nu, heb al 2 gewone wassen gedraaid en 1 keer lege trommel met azijn op 90 graden, maar die stank blijft. Was rook overigens wel schoon dus het gaat niet in kleding zitten gelukkig. Iemand tips om die stank uit de machine te krijgen?