Ja tuurlijk. Maar als je al x jaar studeert en je laatste jaar gaan ineens de OV prijzen enorm omhoog snap ik echt wel dat je baalt. En je kunt het ook verkeerd inschatten toch? Ik ging eerst ook elke dag stug op de fiets maar ben een keer lastiggevallen en nu laat ik het maar.
Hahahahhaa ik lach zo hard om die show van Richard Groenendijk van gisteravond
Je hebt ook zeker gelijk. Het is gewoon een samenhang van omstandigheden en baal gewoon enorm dat het ov zo ontzettend duur is nu. Ik wil eerst even kijken wat instanties me kunnen bieden en anders moet ik het zelf zien op te lossen.
Omg, ik kreeg een brief en daarin stond dat ik al 6 maanden mijn zorgpremie niet had betaald en dat ik een wanbetaler dan was en vanaf nu mijn zorgpremie hoger werd en ik dacht Whaaaat?! En ik kon totaal niet meer logisch nadenken en werd er misselijk van ofzo. Ik zou dan 140 euro per maand meer moeten betalen?! Dus ik stuur die brief naar mijn pa. Staat er dus een heel ander persoon op! En ook nog eens āDe heerā in alle paniek dacht ik ff dat dat stond voor de lul die mij die brief had gestuurd. Maar nou zit ik dus met een opengemaakte brief voor iemand anders en ja die moet ik wel afleveren. Zo vervelend he bah.
Ja dat is misschien wel een idee. Ik weet alleen ook nog eens wie dat is. Zou dat lang duren denk je?
Ja ik heb in paniek de envelop al opgezocht in de vuilnisbak maarja dat is al helemaal kansloos zon opengemaakte dichtgeplakte envelopš± dus ik doe er een envelop omheen en door de brievenbus. Ik ben gewoon nog steeds helemaal stresserig. Lijkt me echt heel naar om zulke post te ontvangen.
Ja ik woon alleen en we zitten blijkbaar bij dezelfde zorgverzekeraar dusja dan trek je het al snel automatisch open. Is idd niet mijn probleem. Voelt alleen ff zo omdat het heel persoonlijk is.
Meh voor niks zo lang gewacht op mijn about you bestelling. Schoenen zijn veel te groot zo shit want ze zijn nergens meer te koop en al helemaal niet voor die prijs. Meh
Hahaha die oorspronkelijke envelop ga ik echniet gebruiken blijkbaar heb ik een smerige vuilniszakā¦ik kwam na 3 dagen thuis, wilde opruimen en heb van alles weggesmeten. Als ik die stinkende envelop teruggeef, nouuuuuuuu nee. Maar komt goed.
Leuk! Kleur staat je ook heel mooi zeg. Ik hoop dat je er snel aan gewend bent en je geen spijt hebt want staat echt goed!
Heb een nieuwe baan en ga nog afscheid nemen van mān oude collegaās. Degene die dat doet geeft altijd wel iets als kleinigheidje, maar heb geen idee wat? Dacht misschien aan een leuk (kaart)spel voor op kantoor ofzo als ze borrelen alleen spel zelf noooit zoiets dus heb geen idee wat ik moet halen. En moet morgen gaan want anders heb ik geen tijd meer.
Wat mooi!
Het dilemma op dinsdag boek/spel!
Die doet het altijd goed, kan op elk moment gespeeld worden en kan soms echt hilarisch zijn
anders kan je in het gezelschapsspelletjestopic kijken? Daar worden regelmatig reviews gepost over van die kleine kaartspelletjes
Deze zijn ook leuk en werden veel verkocht waar ik werkte:
- Skipbo
- Love letter
- Saboteur
- Take 5
Ben aan het helpen op omaās verjaardag en gelukkig is er iemand net weg. Mijn god wat is zij irritant. de hele tijd commentaar op alles. Ze was vroeger kleuterjuf en weet dat ik ook in het onderwijs werk en toen ik aangaf dat ik 22 kinderen had (na haar vraag), zei ze oooh ooh eitje. Jaja kom een week meedraaien zei ik
En dag op allles, op de taart op het drinken op haar moeder op weet ik veel wat. Boeiend. Rot gewoon op
Oh en verder vindt iedereen mijn monchoutaart lekker whoehoe
@anon95960165 @anon68115018 @Kerselaar @HvO Thanks voor de tips! Hiermee moet het wel gaan lukken. Ga morgen eens op jachtš
Ohhh, zelf monchoutaart gemaakt? Lekker! Ik ben jaloers.
Omg die ken ik ja! Hoe kon ik ām vergeten. Hilarisch spel. Past wel bij hoe mān collegaās zijn en hoe ik daar was als wervelwind hahah. Goede optie!
Zo mooi, love it! Ik wil ook ooit heel graag mijn haren tot schouderlengte/iets langer dan schouderlengte knippen, maar ik ben echt te bang dat ik er spijt van krijg.